ru
Feedback
Kia Writer

Kia Writer

Открыть в Telegram

بخوایم نخوایم میگذره :)

Больше
537
Подписчики
+524 часа
+47 дней
Нет данных30 день
Архив постов
Jack Harlow Whats Poppin [TTL].mp33.43 MB

Hex 80purppp.mp31.89 MB

چرا چند روزه چیزی ننوشتم؟ چون حالم انقد خوبه که دوست دارم برای زندگی برنامه بچینم یه برنامه خوب

به طرز عجیبی تشنه زندگی کردنم همه جوره چندین و چند روزه که حس و حالم به کل لول آپ شده و دوست دارم برای زندگی بجنگم

باید یکسری اتفاقات بیوفته نمیشه که همینطور باقی بمونه منم آدمم خب دلم زندگی میخواد

My Entertainer Goodluck Rylie.mp33.32 MB

Видеосообщение00:42

Видеосообщение00:21

Видеосообщение00:23

3 15 (Breathe) Russ.mp32.84 MB

577_100907945491484.mp37.25 MB

🍻
🍻

Naz Nakon Naz Nakon ba dele ashegham ghahro aghaz nakon.mp35.05 MB

Happy Birthday to me 🎂 Another year has passed, and I've gained more experience along the way. The past year was one of the hardest, saddest, and most challenging years of my life. It brought experiences and emotions that I don't think I will ever forget. Even so, I remain hopeful. I still believe that better days are coming. I still believe that hardship is not permanent. And I still hope that one day, we will stand together and celebrate freedom. Here's to brighter days ahead.

Happy birthday to me 🎂

چراغ از خانه و شکوفه از انار آب از پیاله و پروانه از پسین ترانه از کودک و تبسم از لبانمان گرفته‌اید با رویاهامان چه می‌کنید سید‌علی‌ صالحی

بعضی دردها رو باید تنهایی به دوش بکشی، نمی‌تونی با کسی شریک بشی، چون نمی‌تونی اون چیزی که دقیقاً داری تجربه می‌کنی رو با کلمه‌ها بیان کنی.

Repost from چیاکو 🕊
سعدی چو جورش میبری نزدیک او دیگر مرو :))) @chiako_o

سعدی چو جورش میبری نزدیک او دیگر مرو ای بی بصر من می روم او میکشد قلاب را