ru
Feedback
︎

Открыть в Telegram
1 606
Подписчики
-124 часа
-37 дней
-530 день
Архив постов
︎
1 606
تم عمري...جاري التشغيل

︎
1 606
يرجى الانتظار ..... يتم الآن دعوة المساعد بوت تشغيل اغاني إلى الدردشة الخاصة بك ...

︎
1 606
لا يمكنك التشغيل للأسف يمكنك استخدام قائمة القران الكريم

︎
1 606
تشغيل اغنيه قال صعبان عليه ميكس مع احمد كامل

︎
1 606
تم بدأ محادثه صوتيه

︎
1 606

︎
1 606
1612902036_مزيج_ما_لا_يُذاع_في_الراديو_🖤.mp312.86 MB

︎
1 606
السّلطان لمّا اشتاق قال : ما جاش فِ بالك تيجي تطمّن عليا.!

︎
1 606
كُنت.

︎
1 606
_ [144416709].mp38.71 MB

︎
1 606
اصبحنا ذكريات خلاص يا ورده من زمان

︎
1 606
ياريتني سمعت كلامك ياجدي
ياريتني سمعت كلامك ياجدي

︎
1 606
والله نفسي اعيش واحس زي الاول ليه كده

︎
1 606
ليه كده

︎
1 606
اه منكرش حصل حاجات كتير بعد ما مشينا من بعض وقلبي اتحرك من بعدك وحسيت بمشاعر واتأكدت أني كنت محرومه من مشاعر جميله اوي مكنتش عايشاها واحنا سوا انت كنت حارمني منك كنت بتنقطني بالقطاره بيك وانا مكنش في أيدي حاجه تانيه وقتها وكل ده استنفزني وخلص طاقتي وتفكيري بقيت بقلب وعقل ومشاعر نصهم مهلوك والنص التاني بيحاول

︎
1 606
فاكر لما كنا بنتكلم اخر مره وسألتك قولتلك مسألتش نفسك قبل كده انا ليه حبيتك بالطريقه دي ووقتها قولتلي ليه بس انا عارفه انك كنت عارف الاجابه من قبل ما اقولها لما قولتلك انت معاك انا ، معاك نفسي وملقتهاش مع حد تاني

︎
1 606
حتي انا مبقتش زي الاول تعرف اني رجعت لنقطه الصفر تاني انا اه بطلت حاجات كانت بتأذيني بس في حاجه تانيه منغصه عليا حياتي مش قادره اعمل فيها حاجه مخي واقف مش عارفه اشغله! اعمل ايه تعبت من نفسي وتعبت من الدنيا وتعبت من حياتي ومبقتش فاهمه انا ايه الغرض من حياتي دي وايه الغرض من اللي بيحصل وانا مستفاده ايه طيب رجعلي انا اللي ضاعت مني دي وبعدين امشي بس ازاي هي كانت معاك انا مبقتش احبك اتمني أننا نرجع لا بس وحشني نفسي لما كنا سوا معرفش ليه مهما حاولت كل حاجه بتبوظ مني معرفش

︎
1 606
مكسوفه من مشاعري دي بس مش عارفه ساعات بتنغز في قلبي كأننا لسه سايبين بعض يانور كل حاجه بتوجعني بحس بأضعاف الاحاسيس وبظلم نفسي وبظلم اللي بيحبوني معايا انا مبقتش افهمني حاسه اني عاجزه عن فهم المشاعر دي كلها الحياه معاك انا عارفه كويس انها مكانتش بنسبالي هتكون سعيده انت بتدوس علي جرح عيشته من وانا طفله واتوجعت منه مش عايزه اعيش ده تاني وكنت بالفعل هتوجع تاني بس المره دي منك بس اعمل ايه مخي تعب من بعد النقطه دي ساعات بيجي عليا وقت مبستوعبش احنا سبنا بعض امتي وليه واحنا فين وازاي مش هنتكلم تاني انت جننتني

︎
1 606
عايش عادي من غيري موحشتكش؟

︎
1 606
بس النسخه الكويسه بتاعتك دي راحت فين وحشتني اوي