ru
Feedback
Eagle_Text

Eagle_Text

Открыть в Telegram
1 698
Подписчики
Нет данных24 часа
-17 дней
+830 день
Архив постов
. کاش روسیه از اکسپلورم خارج بشه یا آدماش میان از خوشگلیشون حسودیم میشه یا آنلاین‌شاپ‌های لباس و کفشش میان جدیدا هم پیجای عروسکاش میان روسیه دست از سر اکسپلورم بردار😔 .

. این مرداد مادرجنده عجب فروردین کصکشی بود. . @Eagle_Text

. یکی از سوال‌های بزرگ زندگیم اینه که چرا بابام همیشه می‌ره دقیقا همون یدونه پیرهنی که اتو نکردم رو می‌پوشه؟!!!! .

😂😂😂

😂

طراح بنر: مادربزرگم (بعد از مراقبت‌های ۲۴ ساعته‌ی دختراش) @Eagle_Text
طراح بنر: مادربزرگم (بعد از مراقبت‌های ۲۴ ساعته‌ی دختراش) @Eagle_Text

4_5866463613056718929.mp315.84 MB

متاسفانه دیشب ناتویی شد! حالا هی توی روز به نقشه‌تون اشاره کنین!

آن شب گریه نکرد اما فردا وقتی لباسش به دستگیره در گیر کرد گریه کرد وقتی به اتوبوس نرسید گریه کرد. وقتی پایش خورد به مبل گریه کرد. وقتی غذای مورد علاقه اش را درست نکردند گریه کرد. @Eagle_text

. آدم وقتی دیگه هیچی از دستش بر نمیاد دعا می‌کنه تا حداقل آخرین چنگ‌هاش رو به چیزی زده باشه که اگر خوب پیش رفت از خودش راضی باشه و اگر بد پیش رفت از کسی شاکی . @Eagle_Text

Ashvan - Tavalod (128).mp34.13 MB

. از تولدای تیر در اومدیم، بریم مرداد رو استراحت کنیم که شهریور قراره پاره بشیم. . @Eagle_Text

وقتی میرم مامانمو بوس کنم می‌گه باز چی می‌خوای!!؟؟؟ @Eagle_Text
وقتی میرم مامانمو بوس کنم می‌گه باز چی می‌خوای!!؟؟؟ @Eagle_Text

. با تراپیستم داشتم راجع به تاثیرایی که خیانت اکسم روم گذاشته حرف می‌زدم گفتم "حس می‌کنم دیگه به عشق باور ندارم" گفت "طبیعیه به عشقی که اون آدم ازش حرف می‌زده باور نداشته باشی، ولی به عشق خودت به اون آدم که باور داری؟ اون رو که می‌دونی واقعی بوده و خودت حس‌اش کردی" *گنگ خواب دیده* @Eagle_Text

نمی‌دونم چرا، ولی راست می‌گه @Eagle_Text
نمی‌دونم چرا، ولی راست می‌گه @Eagle_Text

وقتی خوابم بقیه میان میپرسن فلان چیز کجاست: @Eagle_Text
وقتی خوابم بقیه میان میپرسن فلان چیز کجاست: @Eagle_Text

. اون دسر ترایفل 🥧که ریچل توش گوشت ریخت یه چیزی تو مایه‌های خورشت ماسته🫕 . @Eagle_Text

اگر ایگل رئیس‌جمهور می‌شد 💀
اگر ایگل رئیس‌جمهور می‌شد 💀

خوشحال از اینکه تو بهترین سه ماه سالیم💩 . @Eagle_Text
خوشحال از اینکه تو بهترین سه ماه سالیم💩 . @Eagle_Text