ru
Feedback
Eagle_Text

Eagle_Text

Открыть в Telegram
1 694
Подписчики
-424 часа
-67 дней
+530 день
Архив постов
‌ ‌ ‌‌‌ ‌ از پستای حشری‌ای که میذاشتی انتظار نداشتم انقدر پخته جواب بدی و اولین درس ۱۴۰۲ رو گرفتم که ادما رو از رو حشری بودنشون قضاوت نکنم :(

احساسات لحظه‌ای هستن بعضا خط قرمز‌ها موندگارن البته که بعد از یه بار رد کردنشون، پاک نمی‌شن و همچنان هستن ولی خب این یه بار بشه دوبار دیگه کمرنگ‌تر می‌شن

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ خط قرمزام مهمتر از احساساتمه نباید ازشون رد شم

چیزای سخت و جدیدی رو تو ۴۰۱ تجربه کردم و یکی از ارزشمند‌ترین‌هاش این بود که برای روزای سختتون و روزای خوشتون حداقل یه نفر رو داشته باشید. قطع ارتباط کردن با بقیه اینطور نیست که همیشه حلال همه‌ی مشکلات باشه، نه که بد باشه نه، ولی همیشه جواب نیست. همه‌ رو یکهو و یکجا رها کردن فقط شرایطو بیش‌تر سخت می‌کنه.

نمی‌شه گفت هیچ عشقی چون هیچ‌چیزی (نه خوب نه بد) تو زندگی قطعی نیست.

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ هیچ عشقی همیشگی و موندنی نیست

اون لحظه:
اون لحظه:

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ اينو فهميذم كه یه وقتایی هست مچ خودتو رو در حال انجام کاری میگیری که قبلا دیگران رو بابتش قضاوت کرده بودی ، خیلی هولناکه روبه رو شدن با خودت

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ خانواده با ارزشترین چیزی هست که دارم

از این به بعد بقیه‌هم برای تو همین شکلین🤷🏻‍♀

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ نه اولیش بودم نه اخری

موفق باشی و حواست باشه که خودت آدم کسشعری نشی

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ اینکه عمرم با ارزش تر از اونه ک کنار آدمای کسشعر بگذره و در یک اقدام انتحاری همشونو گذاشتم کنار و فقط دارم برای رسیدن ب اهدافم تلاش می‌کنم

اکثریت تو همون لحظه اون چیزی که ادعا می‌کنن هستن، ولی در طولانی مدت، نه.

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ آدما اون چیزی که ادعا میکنن نیستن

از بدترین چیزای دنیا اینه که هیچ قولی نداده که خودش یا آدماش باهات خوب باشن :) حتی از تخم‌مرغ شانسی‌هم شانسی‌تره.

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ حتی پشتت به پدر و مادرم نمیتونه گرم باشه

❤️‍🔥✨ @Eagle_text
❤️‍🔥✨ @Eagle_text

https://telegram.me/BChatBot?start=sc-455381-McSiyXU تو ۱۴۰۱ چه چیز ارزشمندی فهمیدی؟! @Eagle_text

✨🖤 @Eagle_text
✨🖤 @Eagle_text