ru
Feedback
Eagle_Text

Eagle_Text

Открыть в Telegram
1 698
Подписчики
-124 часа
-17 дней
+930 день
Архив постов
. چرا نمک طرفدار داره، کص‌هم طرفدار داره ولی کصنمک طرفدار نداره؟؟!!!🤔🤔🤔 . @Eagle_Text

. برایت آرزو دارم مصلحتت در آن چیزی باشد که آرزویش را داری🩵 . @Eagle_Text

. امیدوارم امسال هرچی از سال قبل یادگرفتین رو به کار بگیرین و در چاله‌های قدیمی نیوفتین(در چاله‌های جدید بیوفتین) سال نو براتون پر از سلامتی خودتون و عزیزانتون و دوست دارانتون باشه. لبتون خندون و دلتون شاد باشه، برقصید و بخندید. دنیا داره به سریع‌ترین شکل ممکن به سمت ناکجاآباد حرکت می‌کنه، آدمی فرصت مقابله نداره اما می‌تونه گاهی خودش رو به فراموشی بزنه و از زندگی و زنده‌ بودنش کنار افراد و چیز‌هایی که دوستشون داره لذت ببره. پر از تجربه‌های شیرین باشید. سال نو براتون سرشار از مبارکی باشه.❤️ . @Eagle_Text

Before/After
Before/After

. به یه عده‌هم باید گفت: آدِم بااااشششش، خدا داره فیلمتو می‌گیره 😃 . @Eagle_Text

Kaviano - IKA.mp37.28 MB

در من جوانه می‌زنی و ریشه‌ات سنگ‌های وجودم را می‌شکافد🤍 . @Eagle_Text
در من جوانه می‌زنی و ریشه‌ات سنگ‌های وجودم را می‌شکافد🤍 . @Eagle_Text

. تازه داشتم یه فیلم نگاه می‌کردم خیلی خوشحال بودن، تازه همه‌چیز درست شده بود، مشکلات کمتر شده بودن، ج مسیرشون صاف‌تر شده بود، خنده‌هاشون بیش‌تر شده بود، یهد زدم رو صفحه دیدم وسط فیلمه. گفتم آخ الان آخرش می‌خواد دهنمو صاف کنه :) قراره غمگین بشه آخرش. و شد..... .

. یعنی امکان نداره اسفند برسه و من با کسی قطع ارتباط نکنم😃 شاید خونه تکونی نکنم ولی قطعا دوست تکونی رو دارم هرسال اینطوریم نیست که براش برنامه ریزی کرده باشم یا از قصد باشه ولی الان ۴،۵ ساله پشت هم داره اینطوری می‌شه. آیا راضیم؟!! هرچقدر بودنشون خوب بوده، نبودنشون‌هم خوبه . @Eagle_Text

. اون لحظه که یه آدمو از داخل رویاهات خط می‌زنی خیلی عجیبه وقتی میفهمی رویات بزرگتر از اون آدمی که به خاطرش رویات ایجاد شده بوده🤯 . @Eagle_Text

1_5127434362870039408.mp39.87 MB

‌. هیچکس، تاکید می‌کنم هیچکس از بستگان، نزدیکان و حتی دوست‌های صمیمی شما اهمیتی به سلامت روانتون نمی‌دن. لطفا خودتون مراقب خودتون باشید. . @Eagle_Text

وقتی دوستم می‌گه: نه این یکی فرق داره...🫤 . @Eagle_Text
وقتی دوستم می‌گه: نه این یکی فرق داره...🫤 . @Eagle_Text

. آدم تف تو صورتش بکنن بهتر از اینه که آخرین پیامشو سین نزنن😒 . @Eagle_Text

آقا کاظم من دارم فامیل شما رو زندگی می‌کنم🚬👌 . @Eagle_Text
آقا کاظم من دارم فامیل شما رو زندگی می‌کنم🚬👌 . @Eagle_Text

. ده تا در هست ۹ تاش بسته است، یکیش بازه با هزارتا مانع ولی آدم پشت اون ۹ تا منتظر می‌مونه که شاید یه روزی باز بشه . @Eagle_Text

آقا همیشه که آهنگای بی‌کلام غمگین‌ نیستن کههههه

. داستان آهنگای بی‌کلام>>>> .

Remix-JadidAkhe-Raftarash-R-128.mp37.62 MB

sticker.webp0.28 KB