ru
Feedback
مصدع اوقات

مصدع اوقات

Открыть в Telegram
868
Подписчики
+124 часа
+127 дней
+10030 день
Архив постов
خواننده‌های پاپ ایرانی هروقت میخوان دعا کنن تهش میگن الهی بنیامین

Repost from ژاژخا
اگه پزشکیان و جلیلی اجازه می‌دن، دوتا پیامک هم از دوست‌پسرمون بگیریم. اگنس گری @zhazhkha

اومدم کیرم رو بکنم تو تقدیر و سرنوشتم که دیدم تقدیر و سرنوشت خیلی وقته توی من هستن درواقع.

Repost from SUT Twitter
📃 رشته توییت: 🔹 یه باور نسبتا اشتباهی وجود داره که تو اگه به خودت اعتماد و ایمان داشته باشی که میتونی یه کاری انجام بدی،حتما میتونی.واقعیت اینه که وقتی تو واقعا باور داشته باشی یه کاری رو میتونی انجام بدی، براش خیلی تلاش میکنی. ولی اگه مثلا ۱۰۰ نفر خیلی خیلی تلاش کنن،بینشون دو نفر ممکنه موفق بشن 🔹 بعد اون دو نفر برمیگردن به بقیه میگن که دیدی من با اعتماد داشتن به خودم و ایمان به اینکه میتونم به کجا رسیدم؟شما هم میتونین! در حالی که کسی از اون ۹۸ تای دیگه نمیشنوه که هم باور رو داشتن و هم تلاش کردن ولی نشده و نتونستن.باید در نظر داشت در موفقیت خیلی عوامل دیگه جز باور و خواستن 🔹 هستن و همه چی تلاش نیست.باید هدفی رو در نظر گرفت که در حد تواناییهای ادم باشه و برای اون تلاش کرد و بهش رسید و نقش عوامل بیرونی که ما هیچ کنترلی روشون نداریم رو نباید نادیده گرفت. ×دیکتاتور حانیه× @sut_tw

با گوش دادن به این میفهیم حداقل توی تنها بودن تنها نیستیم.

چیه این سیستم پزشکی بشر واقعا؟ یعنی چی که من معدم درد می‌کنه پس باید ۱۲ ساعت ناشتا باشم و بعد تو یه لوله رو تا ته بکنی توی من و تازه پول هنگفتی هم دریافت کنی؟ منظورت چیه؟

جدی خیلی سنگین‌تر از میزان تحمل شونه‌هام دارم تحمل می‌کنم. اگه یه روز یهویی شکستم، نپرسید چرا.

گاهی اوقات از تمام آدم‌های دنیا بدم میاد. دلیل خاصی هم نداره، همین که آدمن یه دلیلِ کافیه.

به غیر از اصلاح طلب بودن و ناتوانی در پیدا کردن نیمه گمشده، این اصرار به لایک کردن تمامی پیام‌های طرف مقابل هنگام مکالمه در فضای مجازی هم از آثار دهه شصتی بودنه؟

به‌نظرم پلات‌توییست خیلی جالبی تو آهنگ «مستی» از هایده وجود داره که کسی راجع بهش حرف نمی‌زنه. خواننده داره به زندگی و بدبختی‌‌هاش می‌رسه و در تنهاییِ خودش غصه می‌خوره که از قضا یک لحظه احساس می‌کنه تنها نیست و آشنایی هست که کنارشه. برمی‌گرده ببینه کی کنارش هست. می‌بینه ای بابا؛ غمه، غم. تنها کسی که کنارشه، این غم خوارکسده‌ی بی‌همه‌چیزه. منم همینطور هایده جانم. منم. همین. طور. 4:20 - «خسته از هر چی که بود خسته از هر چی که هست راه میفتم که برم مثل هر شب مستِ مست باز دلم مثل همیشه خالیه باز دلم گریه‌ی تنهایی می‌خواد بر می‌گردم تا ببینم کسی نیست، می‌بینم غم داره دنبالم میاد.» یا 2:45 - «گرمی مستی میاد توی رگ‌های تنم می‌بینم دلم می‌خواد با یکی حرف بزنم کی میاد به حرفای من گوش بده؟ آخه من غریبه هستم با همه یکی آشنا میاد به چشم من ولی از بخت بدم، اونم غمه.»

Hayedeh-Masti-128.mp35.72 MB

آدما میان و می‌رن و آخرش می‌فهمی فقط ملوباته که همیشه باهاته

گفتن عبارت «حال دلت چطوره؟» یعنی من مدت‌هاست که لمس دختری را احساس نکرده‌ام و فقط یک جواب رد دیگر با پروفسوری زدن ریش‌هایم فاصله دارم

بچه‌ها، بذارین یه سری اطلاعات رندوم بهتون بدم شاید به دردتون خورد. هیچوقت دارویی که چند جا سر می‌زنید و متوجه میشید کمه و هر جایی ندارنش(اصطلاحا میگن کسری‌ شده اون دارو) رو به تعداد بالا درخواست نکنین. وقتی زیاد ازش می‌خواید، چون معمولا هم‌ مشتری‌ها درک نمیکنن که کسریه، ترجیح میدن کلا بهتون بگن نداریم که مجبور نشن بشینن باهاتون بحث کنن و قانعتون کنن که چرا فقط فلان تعداد کم می‌تونن ازش بهتون بدن. از اولش تعداد کمی رو بهشون بگید که اگر داشتن، بتونن در حد سهمیه‌ای که مجازه رو بهتون بدن تا کارتون راه بیفته. در ضمن، سعی کنید همیشه برای این جور داروها نسخه همراهتون باشه که شانستون برای گرفتنشون بیشتر بشه. چون خیلی جاها ترجیح میدن داروهای کسری رو OTC(بدون نسخه) نفروشن تا اگر توی نسخه‌ای اون دارو نوشته شده بود ناقص نشه و مشتری به بهانه نداشتن مثلا اون یک قلم، نسخه رو کلا جای دیگه‌ای نبره‌. و در نهایت، لطفا فکر نکنید کسی توی داروخونه با شما پدرکشتگی داره، یا داروها رو مثلا برای باباش نگه داشته. صرفا شدیدا اوضاع دارویی مملکت خراب، سهمیه‌ها کم و کسری‌ها زیاده‌. اکثر اوقات اگر بهتون میگن ندارن دارویی رو واقعا ندارن و یا خییلی کم و در حد رفع کتی ازش دارن. پس لطفا در چنین شرایطی اوقات خودتون و بنده‌های خدایی که مثل شما(حتی بیشتر) از شرایط موجود کلافه هستن رو تلخ نکنید. همین. تا اطلاعات رندوم بعدی خدانگهدار.

من زین دل بی‌خبر به جان آمده‌ام وز جان ستمکش به فغان آمده‌ام چون کار جهان با من و بی من یکسانست پس من به چه‌کار در جهان آمده‌ام؟ -عطار نیشابوری

"You're not even streaming this legally"😭😭😭

Repost from N/a
میخوابم همش کابوس میبینم، بیدار میشم همش کابوس میبینم

بنده بعد از اتمام ترم ۸ در حال ترک دانشکده‌:
بنده بعد از اتمام ترم ۸ در حال ترک دانشکده‌:

ممنون که تو بیوی اینستاگرامت ذکر کردی پزشکی می‌خونی🥰 حالا مطمئن شدم که نباید ریکوئستت رو اکسپت کنم