مصدع اوقات
Открыть в Telegram
868
Подписчики
+124 часа
+127 дней
+10030 день
Архив постов
867
دیگه دوران مراعات تموم شد، از این به بعد هرروز تکتک پستهای این چنل رو فوروارد میکنم قشنگ از اول مرور کنید. متاسفانه شما عوام ارزش واقعی پستهای این چنل بینالمللی رو نمیدونید، اصلا نمیدونید چه محتوای شاهکاری هرروز به رایگان در اختیارتون قرار داده میشه. من جای شما بودم تکتک این پستها رو بزرگ مینوشتم میزدم به دیوار اتاقم، چه میدونم تتو میکردم رو صورتم. البته به نظرم این کارا هم کافی نیستن چون حتی خود پوتین هم یک بار به من گفت که نابغه هستم
867
الان دیدم نصف توییتاش کپی از اینجاست؛ باز خدا رو شکر هرکی میاد کپی کنه به کم هم قانع نمیشه چندتا چندتا برمیداره. کس ننت. بیا اینم بذار رو عکس خودت توییتش کن. بدو که از دهن افتاد
867
تا حالا دقت کردید گریه کردن چه فرآیند عجیبیه؟ یهو احساس میکنی یه انگل مادرقحبهای داره تو گلوت وول میخوره و با پررویی تمام هر لحظه بزرگ و بزرگتر میشه. اگه قورتش بدی نفست بند میاد و اگه ولش کنی چشمات تصمیم میگیرن شلنگ رو باز کنن و به بینی هم میگن آقا ما رفتیم؛ تو نمیای؟ بعد هی نیازت به اکسیژن بیشتر و بیشتر میشه و نفسات بدون اینکه بفهمی عمیقتر. دوست نداری؟ گوه خوردی، نمیخوام و نمیتونم نداریم، باید ادامه بدی. اگه اوضاع خیلی خراب باشه و به مرحلهی هقهق برسی میگی این چه گوهی بود که من خوردم؟ من چرا انقدر بدبختم؟ این زندگی کسکش چرا اینجوری میکنه با من؟ اینجا دیگه سرت هم کمربند بگایی رو میبنده و شروع میکنه به درد گرفتن. پیشونیت داره از درد ضجه میزنه و تو هم از بدبختیات. همهی زندگیت صدای ضجه زدن میده. فکر میکنی تموم شد؟ نه بدبخت، برو قیافهت رو تو آینه ببین. چشمات کسونه واویلایی رو به حد اعلا رسوندن و تصمیم گرفتن قرمز باشن. بینیت هم که شخصیت مستقل نداره، هرکاری چشمات بکنن میکنه. ایول خیلی خوشگل شدی. آروم که شدی کمکم با خودت فکر میکنی حالا شاید گریه اونقدرها هم بد نباشه. حداقل وقتی تموم میشه دیگه هیچی اهمیتی نداره، همهجا ساکته، همهچیز خاکستریه. مغز پدرسگت که دوثانیه هم خفه نمیشد دیگه حتی حال نداره کوچکترین حرفی بزنه و چیزی هم براش مهم نیست. حداقلش اینه که الان دیگه میتونی از این سکوت و فقدان مطلق لذت ببری.
867
بابا بسه دیگه چقدر کپی میکنید؟ مگه کیر تو مغزتونه که اندازهی دوتا جمله نوشتن هم نمیتونید ازش استفاده کنید؟ این جملهنویسی و اینها دیگه مال کلاس اول بود اگه یادتون باشه
867
بله جناب معلومه که سابقه کار دارم، سابقهی کار در حوزههای پزشکی (دکتربازی)، آموزشی و تربیتی (معلمبازی)، مهندسی شهرسازی (لگوبازی)، روانشناسی (عروسکبازی)، رانندگی حرفهای (ماشینبازی). هرکدومش رو که میخواید بفرمایید بیشتر توضیح بدم.
867
میگن آلودگی هوای تهران خیلی بدتر شده و اصلا مناسب گروههای حساس نیست، امیدوارم حال علیآقا منصوریان خوب باشه
867
انگار یه شوهرعمهی کچل که برای خندوندن همکار خانمش که تازه طلاق گرفته هرکاری میکنه این پست رو نوشته
867
واقعا راست میگن که جلو جلو ذوق کنی کنسله، من خودم الان یه مدته دارم عقبعقب ذوق میکنم و باید بگم ویوی اینجا عالیه
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
