ru
Feedback
𝒍𝒐𝒂𝒅𝒊𝒏𝒈...

𝒍𝒐𝒂𝒅𝒊𝒏𝒈...

Открыть в Telegram
522
Подписчики
-124 часа
Нет данных7 дней
-530 день
Архив постов
‏در نهایت آدم‌ها فقط بلدن گند بزنن به تصوراتی که ازشون ساختی.

photo content

ببخشید یهو ناپدید شدم، زندگی دوباره معناش رو از دست داد.

‏این کسیه که نه حوصله‌ی تو خونه موندنو داره و نه حوصله‌ی بیرون رفتنو : @THTEEN
‏این کسیه که نه حوصله‌ی تو خونه موندنو داره و نه حوصله‌ی بیرون رفتنو : @THTEEN

من که نتونستم بفهمم عزیزم، ولی تو فهمیدی عشق با آدم چیکار میکنه دیگه؟

‏خداوکیلی دیگه حوصله دعوا و بحث کردن رو ندارم. یا با ما موافقی یا کص‌مادرت. مسیر سومی وجود نداره.

شما ‏به محض قطع ارتباط با مادرجنده‌ها خوشگل میشی.

از قد کشیدن آدما لذت ببرید،هممون درختای یه جنگلیم.

‏واسه‌ همه ‌چشم ‌غره ‌واسه‌ اون eye contact …

همه چی دیدیم... دوست دیدیم، دشمن دیدیم از دشمن سخاوت دیدیم، از دوست خیانت دیدیم، ولی فراموش نکن؛ کسی که بتونه مارو از پا دربیاره ندیدیم ؛)

من شاید بتونم زبونم رو‌کنترل کنم اما طرز نگاه کردنم‌رو‌هرگز.

عقلتو دنبال کن،قلبت احمقه.

تایپ من تا ابد آدمیِ که از اولش به دلم بشینه!

جوری که انتظار دارم باهام رفتار شه:
جوری که انتظار دارم باهام رفتار شه:

یه دیالوگ تو فیلم Eyes Wide Shut هست که میگه:«بعضی وقتها یه اتفاقاتی تو زندگیت می‌افته که باعث میشه دیگه اون آدم احمق سابق نباشی و این خیلی خوبه!»

"باشه رفتم حالا پیدام کن" @loading_dp

اینایی که شما باهاشون مسافرت رفتین‌ ما قرار دوم نمیرفتیم

photo content

اگه ناراحتم کنید دیگه مکالمه رو باهاتون ادامه نمیدم و مکانیزم "باشه" فعال میشه