ru
Feedback
𝒍𝒐𝒂𝒅𝒊𝒏𝒈...

𝒍𝒐𝒂𝒅𝒊𝒏𝒈...

Открыть в Telegram
521
Подписчики
Нет данных24 часа
Нет данных7 дней
-430 день
Архив постов
زخم حرف کسی که دوسش داری هیچوقت خوب نمیشه

ز هر افتادنی برخاستن هست مگر از اعتبار چشم و از دل...

سلام Alihosseini هستم 😉 لینک زیر رو لمس کن و هر انتقادی که نسبت به من داری یا حرفی که تو دلت هست رو با خیال راحت بنویس و بفرست. بدون اینکه از اسمت باخبر بشم پیامت به من می‌رسه. خودتم می‌تونی امتحان کنی و از همه بخوای راحت و ناشناس بهت پیام بفرستن، حرفای خیلی جالبی می‌شنوی: https://t.me/MrBot?start=U_AtsglcA0dL

تغییر کن.. بخاطر حسرتی که تحمل خوردنشو نداری!

Adam Barfi - Koorosh, Arta, Sami Low.mp39.18 MB

سکوت بالاترین لول پختگیه!

بهترین صفت یک پارتنر، قدر شناس بودنشه؛ درست تربیت شده، ارزشت رو میدونه، متقابلا برات قدم برمیداره...!

Zadim Door - Vinak.mp37.80 MB

‏قانون طبیعت همینه میچرخه، میچرخه بعد دقیقا میذارتت تو اون موقعیتی که درباره‌ش راحت صحبت می‌کردی و بقیه رو قضاوت می‌کردی🫕

photo content

Tiem-KheyliSakhte.mp36.68 MB

photo content
+1

فقیر از پول حرف میزنه ، جنده از وفاداری!

رشد گاهی در صبر است..

روزگار با تو همان میکند که با دیگران کرده‌ای، حال میفهمی چه کرده‌ای!

اون که زنده از تاریکی بیرون میاد،دیگه نورو گدایی نمیکنه!

انگار در حومه ی دانمارک زندگی می‌کنم، چیزی جز گاو در اطرافم نیست.

photo content