ru
Feedback
🌧𝑵𝒊𝒓𝒂 𝑺𝒂𝒓𝒂|نیرا سَرا🌧

🌧𝑵𝒊𝒓𝒂 𝑺𝒂𝒓𝒂|نیرا سَرا🌧

Открыть в Telegram

«به نامِ نور» 🤍ارتباط با ادمین 🤍 @nirasara_pv 🦋چنل پشتیبان(نتایج)🦋 @magicpractice_nirasara 🌧چت پرسش پاسخ خودمونی🌧 @porsesh_nirasara 🪽محفل🪽 @nirasara 🤍پیج اینستا: Nirasara‌.‌ir

Больше

📈 Аналитический обзор Telegram-канала 🌧𝑵𝒊𝒓𝒂 𝑺𝒂𝒓𝒂|نیرا سَرا🌧

Канал 🌧𝑵𝒊𝒓𝒂 𝑺𝒂𝒓𝒂|نیرا سَرا🌧 (@magicpractice) языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 16 437 подписчиков, занимая 5 193 место в категории Религия и духовность и 20 008 место в регионе Иран.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 16 437 подписчиков.

Согласно последним данным от 23 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило -99, а за последние 24 часа — -8, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 32.03%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 7.96% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 5 265 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 1 308 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 71.
  • Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как چاکرا, پاکسازی, تمرین, مطلب, چیز.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
«به نامِ نور» 🤍ارتباط با ادمین 🤍 @nirasara_pv 🦋چنل پشتیبان(نتایج)🦋 @magicpractice_nirasara 🌧چت پرسش پاسخ خودمونی🌧 @porsesh_nirasara 🪽محفل🪽 @nirasara 🤍پیج اینستا: Nirasara‌.‌ir

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 24 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Религия и духовность.

16 437
Подписчики
-824 часа
-117 дней
-9930 день
Архив постов
همیشه از کار برخی آدم ها شوکه میشم که چرا دم از معنویت میزنن اما همون معنویت رو در مجازی فراموش میکنن! مگه اینجا، احساسات واقعیت ندارن؟ مگه در فضای مجازی، انسان ها، انسان نیستند و ربات جای اونهارو گرفته؟ مگه در فضای مجازی، قوانین، عوض میشه؟؟؟ هرچقدر توهین و دل شکستن در جهان فیزیکی گناه داره، در مجازی هم همونه. هر اندازه حق مردم رو بالا کشیدن در جهان فیزیکی زشت و حرامه اینجاهم همونه. شمایی که توی مجازی پشت یک صفحه الکترونیکی خودت رو پنهان کردی و به راحتی دل میشکنی، به راحتی زحمات و چنل و مطالب بقیه رو بالا میکشی و از اونها درآمد کسب میکنی و اسم خودت رو روش میزنی... اون پولی که درمیاری، درست اندازه پول دزدی، حرامه💔 چه بسا پشت تعاریف و تمجید ها، به خودت تسکین میدی عمق وجودت، حقیقت رو میدونه بقول پدرم که همیشه وقتی میخواد برام دعا کنه میگه: باباجان، ان‌شاالله، خدا بهت روزی حلال بده🤍 من، توی این خانواده بزرگ شدم... من، پول حرام از گلوم پایین نمیره من اگر حق کسی رو پایمال کنم، شب نمی‌تونم بخوابم... دوست من، امیدوارم این پیام، ذره‌ای تو رو بیدار کرده باشه. از جانب خودم، وظیفه خودم دونستم، با قلم قلبم بنویسم چه بسا، با روح وجودت، بپذیری! و اگر به خودت نیومدی، وای بر انچه بر سر روحت آوردی🤍 من رها کردم اما حلال نه... بقول شاعر که میگه: بار کج به منزل، ....

حس خوب شما🤍🌧 خوشحالیم هستید
حس خوب شما🤍🌧 خوشحالیم هستید

شیفت پدیده متافیزیکیه نه علوم غریبه کاملا ذهنیه و توی ذهن اتفاق میوفته هیچ خطری نداره همه هم بدون استاد میتونن انجام بدن🤍

مگه بیسکوییت ها خواب میبینن؟

البته خواب مبحث پیچیده‌ای و حداقل ۵ سطحِ سطحی داره... حالا اینا فقط ۵ سطحی هستن که تو حالت ناخوداگاهه بقیش بماند درکل نمیشه الکی تفسیرش کرد خیلی نمادینه خیلی عجیبه خیلی راز الوده و علم زیادی میخواد که من که هیچ استادمم نمیدونه زیاد🙂😂 زیاد درگیرش نشید

من توی یکی از خواب ها غیرارگانیک دیدم شکل تشک😂😂😂 باورتون میشه؟؟؟ دیگه آینه که بماند کلا باید مراقب بود😂🤍

سوالاتون: ارتباط با راهنماها و دیدار ها چجوریه؟ اصلا به هیچ وجه بازم نمیتونید بدون استاد دست به اینکار بزنید ببینید متافیزیک یعنی حوزه های فعالیتی که به قدرت ذهن شما، قدرت درونی شما مرتبته و فیزیکی فرای فیزیک مادی یعنی فیزیک کوانتوم رو بررسی میکنه و هیچ خطریم نداره و یه مدت دیگ هم به اصطلاح علم تجربی گرا ها کاملا تجربی ثابت میشه اما زمانی که موضوع از فردیت خارج میشه و وارد ارتباطات میشه شاخه های علوم غریبه به وسط میاد این علوم برعکس متافیزیک که خطری نداره، خطرناکه یکم قدم کج بزاری... نابودی پس هرجا حرف از ارتباط بود.. ارتباط با هرچیزی راهنما، روح راهنما، نمیدونم هر موجودی هر چیزی هرجا حرف ارتباط اومد سریع خودتون رو کنار بکشید و بدون استاد بدون زمینه بدون تمرین وارد این محوطه نشید خیلی مراقب باشید وگرنه راهتون با غیرارگانیک ها میوفته و دردسرهای بعدش

سوالاتون: چرا نباید به ایینه نگاه کرد؟ ببینید برای همه صدق نمیکنه ولی معمولا توی خواب ها ایینه ها، آیینه نیستن و برای ارتباط با غیر ارگانیک ها به کار میرن خواب قلمرو موجودات غیرارگانیکه و توی خواب و لوسید دریم حتما باید راهنما داشته باشید استاد کنارتون باشه اصول رو بدونید وگرنه خیلی خطرناک هست ولی بازم برای همه این موضوع پیش نمیاد معمولا برای کسایی پیش میاد که توی خواب اگاهی دارن و دنبال کشفیات و غیره هستن غیرارگانیک ها به دنبالشون میرن تا وسوسشون کنن ولی ... افرادی ک بدون اگاهی به خواب میرن و توی خواب اگاه نیستن چون اختیاری ندارن نمیتونن انرژی حیاتی خودشون رو به غیرارگانیک ها بدن غیرارگانیک ها تنها با معامله و با اجازه و اختیارتون و اینکه باهاشون همراهی کنید میتونن از شما انرژی حیاتی بگیرن به همین علت هست که لایه های خواب عمیقه و این خوب های سطحی در واقع محافظ ما هستن حالا لوسید دریم های معمولی هم خطری نداره اما هرکسی به لایه های عمیق تر خواب نفوذ میکنه و به دنبال اسراره باید استاد داشته باشه

جوابم رو درباره شیفتینگ و این مسائل گرفتم اره🤍 ولی الان نمیتونم بهتون بگم چون خودش اندازه یک فصل و چند صفحست و نوشتنش خیلی طول کشید الان میتونم قسمت نهایی نوشته رو کامل کنم خداروشکر😍

من کلافه شدم و فقط یه دید کلی از محیطو دیدم خیلی همه چیز کند بود و تصمیم گرفتم برگردم تمام نیروم رو گذاشتم تا از اون وضع خارج شم و بعد از چند دقیقه یهو چشامو باز کردم اینبارم لحاف و چشم بند بود اما تو اتاق خودم بودم و زمان درست بود فهمیدم همه چیز سر جای خودشه و ساعت چند بود؟ ۶:۱۰ :))))) کل اون ماجرای رویای شفاف که چند ساعت طول کشید و اونهمه زمان توی شیفتینگ عجیب غریبم شده بود ۵ نهایت ۷ ۸ دقیقه

خیلی طول کشید تا دستم یکم بالا بیاد و من بتونم چشم بند رو یکم کنار بزنم دقیقا مثل بازی هایی بود که بخاطر ضعف اینترنت یا چیزای دیگه کند حرکت میکنه زمان توی اون بعد متفاوت و خیلی طاقت فرسا بود انگار یکساعت طول کشید تا دستم یکم بالا باد و چشم بند یکم کنار بره

نکته عجیب ماجرا که گفتم اصلا شبیه شیفت های خودم نبود این بود که وقتی سعی کردم چشم بند رو بردارم و همه چیز رو واضح ببینم متوجهش شدم! متوجه زمان! اونجا خیلی کند و عجیب بود

البته من این دیوارای خاکستری رو از زیر چشم بند میدیدم(شب قبل خواب چشم بند میزارم) و کامل مشخص نبود اما تشکم و لحافم، لحاف خودم بود ولی مطمئن بودم بیدار نشدم و جای دیگه ای هستم

بعد تصویرم توی ایینه یک لحظه خودم بود و بعد مواج شد یهو حس کردم به سمتش کشیده شدم و وقتی چشامو باز کردم توی یه اتاق با دیوارای خاکستری بودم

من گفتم: من اصلا نمیخوام شیفت کنم ولی اون صدا یه چیز جالب گفت گفت مگه دنبال جواب نبودی. پس برو خب من برای کتاب شیفتینگ دنبال یه جواب میگشتم پس رفتم سمت ایینه و به خودم نگاه کردم

بعد از اینکه سمت راه پله رفتم بهم گفت که ادامه بدم و از راه پله برم پایین داشتم پایین میرفتم که توی اون قسمت چرخش راه پله ها یک آیینه دیواری بزرگ دیدم خب من میدونستم که توی خواب نباید به آیینه ها نگاه کنم ولی راهنمام گفت بهش نگاه کن این آیینه پورتال شیفتت هست

البته بگم که این شیفتینگ معمولی نبود!!! پس فکر نکنید همه شیفتینگ ها این شکلیه و خب ماجرا اینه نه! من شیفت عادی هم داشتم و این اصلا شبیه شیفت های عادی نبود! پس این نکته رو هم گوشه ذهنتون داشته باشید🤍

شروع قسمت جالب و عجیب ماجرا که برام آشنایی نداشت همین جا بود. بعد از اینکه فهمیدم خوابم مثل همیشه نبود اوضاع عوض شد اینبار یه صدایی داشت راهنماییم میکرد من این صدا رو میشناختم چون راهنمای درونیم بود و من بارها باهاش توی مراقبه دیدار داشتم! ولی اون منو جای جالبی برد تمام چیزایی که یادم بود رو بهم یاداوری میکرد گفت باید برم جایی و منو هدایت کرد به یک راه پله!

خب داستان از ساعت ۶ صبح بیدار شد ما اون ساعت سمینار داشتیم ولی چون بخاطر ادائه تا صبح بیدار بودم الارم رو خاموش کردم خوابیدم توی خواب دیدم رفتم سمینار و گفتم من که هیچوقت حضوری شرکت نکرده بودم و سمینار برلین هست پس من حتما توی خواب هستم