ru
Feedback
𝐄𝐌𝐏𝐓𝐘 •°

𝐄𝐌𝐏𝐓𝐘 •°

Открыть в Telegram

هذا الطريق اخرتو لَحن حَزين ؛) بـوت الـقنـاة @Rou_Emptybot

Больше
354
Подписчики
Нет данных24 часа
-27 дней
-530 день
Архив постов
بنهاية أي موقف بائس يعكّر صفوي ، تمرّني غمرة اطمئنان لأني أعرف إنه اذا ازعجتني الدنيا انت في آخر المطاف ترضيني يا رب .

sticker.webp0.18 KB

احس جت بوقتها النهار كله افكر بهل موضوع 🥹

الواحد فهم وادرك ان الحياة مش عادلة وان العالم مش هيطبطب علينا بس لسة جواه حتة ايمان بإن your good heart will save you ودي حاجة صعب التخلي عنها

صَباح الخير على نهج محمود درويش: سأمدحُ هذا الصباح الجديد سأنسى الليالي كل الليالي، وأمشي.

‏بالنسبة للأحاسيس هو إحساس واحد في كل الأماكن : عايز أمشي

صباح الخير مؤقتا لحد مانشوف اليوم دا هيمشي ازاي.

photo content

photo content

أريد أن أمضي بالحياة خفيفًا، ويعني ذلك أني لا أود أن أحمل في روحي إلا ما يسرّني.

‏بُص هو انت لازم يكون عِندك شوية تَفاؤل، مش علشان مُستقبل مشرق والكلام ده علشان تعرف تِعدي يومك خفيف وهادي بس .

أنت فقط والباقون عدم! …

photo content

sticker.webp0.15 KB

اغيد اتخرج بقت

sticker.webp0.20 KB

معاكم نفـر نفسيتو دمرت بالعضـوية

الراحة انك ماتدري عن احد ولا احد يدري عنك.

شعوري تجاه كل شيءٍ حقيقي ، شخصٌ مثلي ليس لديه طاقة ليُعطي شعورًا مزيفًا لأي شيء