ru
Feedback
Milad | بورس فارکس کریپتو

Milad | بورس فارکس کریپتو

Открыть в Telegram

#Live_Trade Researcher and trader Instagram.com/Miladjvp محتوای کانال آموزشی و نظرات شخصی اینجانب بوده همچنین هیچ مسئولیتی در قبال خرید و فروش شما نخواهم داشت.

Больше
8 117
Подписчики
-2924 часа
-2027 дней
+1 16030 день
Архив постов
#تتر به همین زودی تارگت اول رو دید جالبه تو کل دیتای دلار فقط مهر ۹۷ همچین کندل خوشگلی زده که ۲۵ درصد تو یه روز ریخته الان تا
#تتر به همین زودی تارگت اول رو دید جالبه تو کل دیتای دلار فقط مهر ۹۷ همچین کندل خوشگلی زده که ۲۵ درصد تو یه روز ریخته الان تا این جا نزدیک ۲۰ درصد ریخته

این نسبت شاخص به دلار جالبه

درسته دلار تو این مدت رشد زیادی کرده ولی با این حال هر هزار تومنی که میریزه آدم ذوق میکنه 😂

Голосовое сообщение00:30

تا فردا همینجوری بریزه از دلار فقط خاطره اش میمونه :)

در حال پولبک به دوران احمدی نجات هست😂

#تتر تارگت اول هانت ۸۷ ت عمری باقی باشه تارگت دوم هانت ۸۰ ت و البته که امیدوارم مثل چی بریزه بره قیمتای احمدی نجات :)
#تتر تارگت اول هانت ۸۷ ت عمری باقی باشه تارگت دوم هانت ۸۰ ت و البته که امیدوارم مثل چی بریزه بره قیمتای احمدی نجات :)

sticker.webp0.04 KB

ایناییکه دیسلتیک میزنن فک کنم رو سقف دلار خریدن 😇

فعلا ک اخبار خوبی درومده انشالله خیره
فعلا ک اخبار خوبی درومده انشالله خیره

#شاخص به #تتر هانت انجام شده ولی پایینتر هم میتونست بیاد که خیالمون راحت میشد ولی با این حال بنظرم بزودی شاهد قدرت گرفتن شاخص
#شاخص به #تتر هانت انجام شده ولی پایینتر هم میتونست بیاد که خیالمون راحت میشد ولی با این حال بنظرم بزودی شاهد قدرت گرفتن شاخص در مقابل دلار (تتر) باشیم

امیدوارم نتیجه مذاکرات و توافق به نفع مردم باشه حق این ملته ک بعد چند دهه روی خوشی ببین
امیدوارم نتیجه مذاکرات و توافق به نفع مردم باشه حق این ملته ک بعد چند دهه روی خوشی ببین

photo content

photo content

واضحأ زیگزاگ داریم ک حوالی 96دلار به پایین تموم میشه و صعود انس هم اونجا بنظرم به پایان برسه
واضحأ زیگزاگ داریم ک حوالی 96دلار به پایین تموم میشه و صعود انس هم اونجا بنظرم به پایان برسه

#dxy update حدود یکسال مسیر مشخص شده طی شده و ادامه دارد…
#dxy update حدود یکسال مسیر مشخص شده طی شده و ادامه دارد…

نقره فعلا بالاس طلاهم بطبع همینه نقره خوبیش اینه دیتای چپ داره
نقره فعلا بالاس طلاهم بطبع همینه نقره خوبیش اینه دیتای چپ داره

بقول ما ترکا اوسگورحلیدی 😂 اگه تونستید تلفط کنید

بجای قلب لایک و دیسلایک بزارید