ru
Feedback
[ گـ‌ـل بـیت... ]

[ گـ‌ـل بـیت... ]

Открыть в Telegram
698
Подписчики
Нет данных24 часа
-27 дней
-130 день
Архив постов
روزهـــای دیگری خواهد رسید چیزهای بهتــــری خواهد آمد صداهای دیگری شنیده خواهد شد تــــو هم خواهی خندید! خواهی خندید، تو هم، خواهی خندید! می‌دانم... زخمت خوب خوب خوب خواهد شد #چزاره_پاوزه ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌@gooolbait ┄┄┄┄❅🌸✾🌸❅┄┄┄┄         🌸 #گل_بیت🌸 ‌ ‌‌‎‌

Видеосообщение00:20

با کسانْ بودنت چه سود کند؟ که به گور اَندرون شدنْ تنهاست #رودکی

باران می آید وکمی بعدآفتاب خواهد شد به خیابان می روم می گویند عشق درهمین ساعاتِ خوب به سراغ آدم می آید... #غلامرضا_بروسان #صبحتون_بخیر💞💕 ‌ @gooolbait ┄┄┄┄❅🌸✾🌸❅┄┄┄┄ 🌸 #گل_بیت🌸 ‌

، کودکی ام را دوست داشتم روزهایی که به جای دلم سر زانوهایم زخمی بود...! #حسین_پناهی @gooolbait ┄┄┄┄❅🌸✾🌸❅┄┄┄┄ 🌸 #گل_بیت🌸      

sticker.webp0.38 KB

، اندوهگین نباش سرزمین من در شکافِ زخم‌های تو  بذر گل کاشته‌ام. تو روزی، سراسر گلستان خواهی شد. #علیرضا_روشن      

AnimatedSticker.tgs0.05 KB

🎲حسان العجم لقب کیست؟
Anonymous voting

دل که از درد دوست خالی ماند پیش سگ افکنش که شد مردار #ناصر_بخارایی @gooolbait ┄┄┄┄❅🌸✾🌸❅┄┄┄┄ 🌸 #گل_بیت🌸

صبح است و صبا مشک فشان می‌گذرد دریاب ، که از کوی فلان می‌گذرد برخیز چه خسبی که جهان می‌گذرد بوئی بستان که کاروان می‌گذرد #مولانا @gooolbait ┄┄┄┄❅🌸✾🌸❅┄┄┄┄ 🌸 #گل_بیت🌸

پرواز ندارم اما دلی دارم و حسرتِ دُرناها. و به هنگامی که مرغانِ مهاجر در دریاچه‌ی ماهتاب پارو می‌کشند، خوشا رها کردن و رفتن! خوابی دیگر به مُردابی دیگر! خوشا ماندابی دیگر به مُردابی دیگر! خوشا ماندابی دیگر به ساحلی دیگر به دریایی دیگر! خوشا پر کشیدن، خوشا رهایی، #احمد‌شاملو      

. و به راه آرزوها همه عمر جستجوها #کدکنی      

AnimatedSticker.tgs0.27 KB

. ز پس صبر، تو را او به سر صدر نشاند. و اگر بر تو ببندد همه ره‌ها و گذرها. ره پنهان بنماید که کس آن راه نداند. #مولانا      

sticker.webp0.18 KB

ز شب سیه چه نالم؟ که فروغ صبح رویت به سپیده سحرگاه و به ماهتاب ماند نفس حیات بخشت به هوای بامدادی لب مستی آفرینت به شراب ناب ماند #رهی_معیری @gooolbait ┄┄┄┄❅🌸✾🌸❅┄┄┄┄ 🌸 #گل_بیت🌸

sticker.webp0.38 KB

در قيد غمم، خاطرِ آزاد کجایی؟ تنگ است دلم، قوتِ فرياد کجایی؟ کو هم‌نفسی تا نفسی شاد برآرم؟ مجنون تو کجا رفتی و فرهاد کجایی؟ ای ناوک تأثير که کردی سفر از دل! ميخواست ترا ناله به امداد، کجایی؟ با آنکه ز ما هيچ زمان ياد نکردی ای آنکه نرفتی دمی از ياد، کجایی؟ می‌خواستی آزرده ببينی دل من را! اکنون که غمت دادِ ستم داد، کجایی؟ در عشق به يک جلوه، حزين! کار تمام است من برق به خرمن زدم، ای باد کجایی؟ #حزین_لاهیجی