savage(🖤)
Открыть в Telegram
ּ. @BLACKPINK4 , ʼGod is Womanʼ, PROUD OF STRONG WOMEN “BLΛƆKPIИK”𓂃
Больше1 173
Подписчики
Нет данных24 часа
+27 дней
-4030 день
Архив постов
1 173
Repost from savage(🖤)
+1
یسریا میگفتن که”حتی لیسا هم قبول داره مومو دنسر بهتریه“ کِی گفت؟
تو این مصاحبه از لیسا پرسیدن که از نظرش کدوم آیدل کیپاپ خیلی خوب میرقصه؟ لیسا هم جواب داد مومو.
ازش نپرسیدن که کی بهترین دنسره و لیسا هم هیچوقت نگفته که مومو بهتر از منه!
کاش بعضیا همونطور که لیسا برای فیوشون احترام قائله اوناهم یاد بگیرن به لیسا احترام بزارن ؛
شکی درش نیست که مومو دنسر بااستعدادیه اما بهتره چه وانسا و چه کسایی که حتی وانس نیستن فقط چون از لیسا متنفرن ، سعی نکنن مدام اثبات کنن کی بهتره و فقط کسیو که دوست دارن دنبال کنن.
1 173
Repost from mandu bby ♡
+1
خیلیا بیکار شدن و دوباره اومدن به جنی هیت دادن و بادی شیمش کردن حالا چرا ؟؟ به خاطر یه چیز طبیعی که همه ی خانما دارن اونم رحم 😂 کلی بادی شیمش کردن که چاقی و اینا و نمیدونم جنی یادش رفته این عکسشو ادیت کنه و اینا خواستم بگم ببخشید که جنی رحم داره و بهتون بر خورده
1 173
Repost from Y E G A N
پروموت پارتی. بزرگترین و بهترین چنلِ ام بی تی ای، کراشتو بشناس.
این پیام + یکی از پستهارو فور کنید ، یک پست کوتاه مشخص کنید ازتون فور بزنم.
بالای ۴۰۰ باشید.
طول میکشه اگه مشکلی دارید فور نزنید
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
