ru
Feedback
savage(🖤)

savage(🖤)

Открыть в Telegram

ּ. @BLACKPINK4 , ʼGod is Womanʼ, PROUD OF STRONG WOMEN “BLΛƆKPIИK”𓂃

Больше
1 168
Подписчики
-224 часа
-87 дней
-3930 день
Архив постов
‎ بنظرت لیسا تو زندگی واقعیش آدم خوبیه ؟ من قبلا بایسم بود ولی یسری کاراش اصلا قابل هضم نیس برام :)) مثلا اینکه بخاطر پول رف با فرد

اینجا دیفند هست ولي به این معني نیست که خیلی برام مهمه ی قضیه اي رو ثابت کنم توي مغزت

یسريا خودشونو خیلي اذیت کردن طومار طومار برام بنویسن ، عزیزم انگشتاتو خسته نکن به مغزتم فشار نیار من حتي نمیخونم چی نوشتي

براي بقیه هم بعضي روزا لینك میزارم ی تایم مشخص جواب میدم.

چونکه دلیلي ندارد وقتمو با سروکله زدن با چندتا آرمي هدر بدم.

‎ چرا ناشناس جواب نمیدی؟

دیلي بلك پینکمم رند شه 😞 @formychu

sticker.webp0.09 KB

دوست داشتین جوین بدین چیزای مفید گذاشتم براتون

این چنل خودمه بچهاجون

اپلیکیشن GO2Train رو دانلود کنین. آموزش همه زبان ها در انواع سطح ها رو داره. ویدئو داره، جزوه و ووکب داره و حتي آزمون مبحثي ک
+1
اپلیکیشن GO2Train رو دانلود کنین. آموزش همه زبان ها در انواع سطح ها رو داره. ویدئو داره، جزوه و ووکب داره و حتي آزمون مبحثي که خوندین رو هم میتونید بدید. آموزشا به زبان فارسیه و راحت یاد میگیرین، رایگانم هست 🎀

ینفر میشه یه پروفایل خوشگل ازینجا بزنه براي انونم بفرسته👈🏻👉🏻

آرمی بجای انقد پیگیر کارای بلک پینک بودن یکم برا اهنگ جیمین اوپا استریم بزنن که داره زیر راکستار خفه میشه

Is this the fandom we fight everyday? 💀

آرمیز : جني داره کارما پس میده جني همون لحظه :

پس معلومه کلمه کارما رو همینجوري یاد گرفتن ولي معنیشو نمیدونن.

https://t.me/KeepitprettySavage/5471 ارمیا همشون داشتن از "کارما" حرف میزدن

خود استفا دارن میگن بخدا لازم نبود معذرت خواهي کني و اونوقت آرمیا مدافع حقوق بشر درونشون بدجوري فعاله 😟

— یکي از استفا درین باره پست گذاشته و قضیه استنشاق دود توي صورت استف و فضاي بسته جواب داده. “سلام، من جزو کسانی هستم که اونجا بودم، مطمعن نیستم چجوری باید جواب بدم اما فقط به بحث‌برانگیزترین بخش‌ها جواب میدم. "سیگار کشیدن در فضای بسته" -> این ویدیو مربوط به فشن‌شوی ژاکموس بود و مکانی که اونجا بودیم، مکانی نبود که سیگارکشیدن ممنوع باشه. یک پنجره با یک تراس بزرگ دقیقا کنارش بود و وقتی پرسید که آیا میتونه بکشه؟ پنجره رو باز کردن و اون به کشیدن ادامه داد. "دود سیگار توی صورت کارکنانش" -> اول از همه، جنی‌کیم داشت از یک چوب حباب‌دار استفاده میکرد و استف‌های روبه‌روش داشتند دنبال محصولات لب میگشتن پس در بهترین زمان دود رو استنشاق و بیرون داد. بعد از شو، جنی از استف معذرت‌خواهی کرد و استف هم معذرت‌خواهی کرد و گفت مشکلی نداشته چون خودش سیگاریه. علت این موضوع بی‌ضرر بودن چوب حباب‌دار برای بدن انسان و زمان بیرون دادن دود ئه‌. بهرحال این که دود سیگار از سر استف رد شده اشکال داره پس در مورد این موضوع اظهارنظری نمی‌کنم. اما فکرنمی‌‌کنم موضوعی باشه که نیاز باشه با عنوان جنجال‌های انسانی و با رفتارهای گذشته بهش اشاره بشه. من فقط این حرف‌هارو زدم چون به‌عنوان یک دوست‌واقعی ناراحتم از برداشت‌های اشتباهی که شده.” منبع : کیپاپ بیس

۹۹ درصد ایدلا ویپ میکشن ولي it’s a problem when it comes to jennie