ru
Feedback
بورس مبین

بورس مبین

Открыть в Telegram

در این قسمت از فضای مجازی خرید وفروش خودم در بازار را ثبت میکنم و نظرات خودم را صادقانه میگویم. مشاوره، سبدگردانی و VIP نداشته و ندارم. مسئولیت سود و زیان شما نتیجه تصمیمات خودتان است و بنده در سود و زیان شما شریک نیستم.

Больше
2 418
Подписчики
Нет данных24 часа
+17 дней
+2530 день
Архив постов
#رئیس‌کل_بانک_مرکزی: عرضه ارز در تالار دوم افزایش می‌یابد 🏦 محمدرضا فرزین، رئیس‌کل بانک مرکزی: 🔹 برنامه توسعه صادرات در دولت تهیه شده و با وزارت صنعت در حال پیگیری آن هستیم. بر این اساس، عرضه ارز برخی کالاهای صادراتی در بازار دوم مرکز مبادله با نرخ توافقی افزایش می‌یابد. 🔹 الان تمام ارز صادراتی صنایع مواد غذایی بصورت اسکناس یا طلا در بازار دوم عرضه می‌شود. به دنبال این هستیم تا برخی صنایع فلزی و فولادی، حتی برخی صنایع وابسته به پتروشیمی برای بالا بردن مزیت صادراتی آنها در بازار دوم مرکز مبادله عرضه شود. 🔹 البته درباره عرضه ارز در بازار دوم باید بر این نکته تاکید کرد که انتقال شدید اعداد بزرگ در بازار دوم هم نباید منجر به تورم شود. اصلاحات در حوزه ارزی نباید شوک‌آور باشد و حتما آنرا تدریجی و مدیریت شده انجام می‌دهیم تا آثار تورمی آنرا مدیریت کنیم. #پی_نوشت: این خبر محرک رشد بورس است و در حقیقت بورس، این خبر را پیش‌خور می‌کند. 🌐 @Boursemobin

#رئیس‌کل_بانک_مرکزی: عرضه ارز در تالار دوم افزایش می‌یابد 🏦 محمدرضا فرزین، رئیس‌کل بانک مرکزی: 🔹 برنامه توسعه صادرات در دولت تهیه شده و با وزارت صنعت در حال پیگیری آن هستیم. بر این اساس، عرضه ارز برخی کالاهای صادراتی در بازار دوم مرکز مبادله با نرخ توافقی افزایش می‌یابد. 🔹 الان تمام ارز صادراتی صنایع مواد غذایی بصورت اسکناس یا طلا در بازار دوم عرضه می‌شود. به دنبال این هستیم تا برخی صنایع فلزی و فولادی، حتی برخی صنایع وابسته به پتروشیمی برای بالا بردن مزیت صادراتی آنها در بازار دوم مرکز مبادله عرضه شود. 🔹 البته درباره عرضه ارز در بازار دوم باید بر این نکته تاکید کرد که انتقال شدید اعداد بزرگ در بازار دوم هم نباید منجر به تورم شود. اصلاحات در حوزه ارزی نباید شوک‌آور باشد و حتما آنرا تدریجی و مدیریت شده انجام می‌دهیم تا آثار تورمی آنرا مدیریت کنیم. #پی_نوشت: این خبر محرک رشد بور است و در حقیقت بورس، این خبر را پیش‌خور می‌کند. 🌐 @Boursemobin

#پست_موقت: تو رو خدا این خبر را با دقت بخوان 👇👇👇👇👇👇

▫️◽️▫️◽️▫️◽️▫️ در #بازار_امروز (12 مهر 𝟙𝟜𝟘𝟜) چه گذشت؟ 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 خالص ارزش معاملات سهام (و حق تقدم) برابر با 4,296 میلیارد تومان. ورود پول حقیقی برابر با 1,236 میلیارد تومان. میانگین سرانه خرید هر کد حقیقی 61.4 میلیون تومان و میانگین سرانه فروش هر کد حقیقی 29.2 میلیون تومان. بیشترین ورود پول حقیقی را در #فملی ، #وغدیر ، #وبملت ، #شبندر و #پارسان ، و بیشترین ورود پول حقوقی را در #ریشمک ، #بساما ، #وصنا ، #پاکشو و #شیراز شاهد بودیم. در پایان بازار امروز (بورس و فرابورس) 747 نماد در مثبت و 102 نماد در منفی‌ بسته شدند. همچنین 583 نماد در صف خرید و 57 نماد در صف فروش به کارشان پایان دادند. ◽️▫️◽️▫️◽️▫️◽️ 🌐 @Boursemobin

💠💠💠💠💠💠 🔍 #ارزش_معاملات_خرد: 15 شهریور  4,554 میلیارد تومان 16 شهریور  3,111 میلیارد تومان 17 شهریور  3,775 میلیارد تومان 18 شهریور  4,424 میلیارد تومان 22 شهریور  2,736 میلیارد تومان 23 شهریور  4,487 میلیارد تومان 24 شهریور  4,975 میلیارد تومان 25 شهریور  3,372 میلیارد تومان 26 شهریور  3,132 میلیارد تومان 29 شهریور  2,566 میلیارد تومان 30 شهریور  4,155 میلیارد تومان 31 شهریور  3,331 میلیارد تومان 1 مهر  2,871 میلیارد تومان 2 مهر  3,008 میلیارد تومان 5 مهر  3,612 میلیارد تومان 6 مهر  4,505 میلیارد تومان 7 مهر  5,577 میلیارد تومان 8 مهر  8,833 میلیارد تومان 9 مهر  6,606 میلیارد تومان 12 مهر  4,296 میلیارد تومان 🔹🔸🔹🔸🔹🔸 🌐 @Boursemobin

🟢 تغییرات امروز شاخص 🟢 ===================== #شاخص_کل: با صعود 64,848 واحدی روی 2,793,333 واحد تثبیت شد. 🔷🔶🔷🔶🔷🔶🔷 #شاخص_هموزن: با رشد 14,463 واحدی روی 817,548 واحد تثبیت شد. ===================== 🌐 @Boursemobin

🟢 #نقشه_بازار (12 مهر 1404) 🌐 @Boursemobin
🟢 #نقشه_بازار (12 مهر 1404) 🌐 @Boursemobin

◀️ دلار فردایی تهران: 115,100 تومان ◀️ سکه امامی: 113,905,000 تومان

#پست_موقت: اگر در بورس هستید حتما این خبر بسیار مهم را بخونین فعلا امیدوارتر شدم #شپنا را دیدید؟؟؟ اگه گفتین در ادامه بازار به سمت کدوم صنایع میره؟ کدوم بهتره و امن‌تر؟ اگر هم حوصله نکردید اون متن را بخوانید که ...... 👇👇👇👇👇👇 فرزین: عرضه ارز در بازار دوم مرکز مبادله با نرخ توافقی افزایش می‌یابد - ایرنا https://www.irna.ir/news/85957384/%D9%81%D8%B1%D8%B2%DB%8C%D9%86-%D8%B9%D8%B1%D8%B6%D9%87-%D8%A7%D8%B1%D8%B2-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D9%88%D9%85-%D9%85%D8%B1%DA%A9%D8%B2-%D9%85%D8%A8%D8%A7%D8%AF%D9%84%D9%87-%D8%A8%D8%A7-%D9%86%D8%B1%D8%AE-%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%81%D9%82%DB%8C-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4

#پست_موقت: حماس طرح صلح غزه را پذیرفت
#پست_موقت: حماس طرح صلح غزه را پذیرفت

🔍 حباب #صندوق_های_اهرمی در پایان بازار هفته گذشته: #بیدار:  %8.8- #شتاب:  %8.3- #جهش:  %7.7- #نارنج_اهرم:  %7.4- #موج:  %5.5- #توان:  %4.1- #اهرم:  %2.7- #پیشران:  %1.6- #دوایکس:  %0.7- 🌐 @Boursemobin

-2147483648_-210095.webp2.17 KB

sticker.webp0.34 KB

-2147483648_-210055.webp2.06 KB

پاسخ بنده به دوستان
پاسخ بنده به دوستان

اگه خوب لایک بشه اینگونه پست‌ها بیشتر میشه

-2147483648_-210092.webp2.43 KB

#پست_موقت: #خیلی_مهم: #طلا: یا درست یا غلط ولی نظر بنده اینست: ✅ از فردا یواش یواش سهم طلای سبدم را کم می‌کنم ولی نه اینکه یهویی همه‌شو بفروشم یواش یواش تا نزدیکی‌های انس 4000 دلار. شاید از همین‌جا طلا رشد کند و برود تا بالای برج میلاد ولی من آدم کم‌ریسکی هستم. گر چه این هم بگویم که: طلا در بلندمدت بسیار عالی است و بلندمدتی‌ها حداقل 50% سبدشون طلا باشد ولی شاید مدتی خواب سرمایه داشته باشند. طلا اگه رشد خوب نکند و مذاکرات هم نشود اون موقع افت بد هم نمی‌کند 🔹🔹🔹🔹🔹🔹 #بورس: ✅ #شپنا مقاومت‌ را شکسته ✅ شاخص گروه پالایشی هم همین طور ✅ حجم مبنا در فرابورس اصلاح شد فعلا نگهداری کنید تا ببینیم اول هفته چی میشه؟ احتمالا عرضه‌ها را بخرند و مشکلی نباشد.

#پست_موقت: #خیلی_مهم: طلا: یا درست یا غلط ولی نظر بنده: ✅ از فردا یواش یواش سهم طلای سبدم را کم می‌کنم ولی نه اینکه یهویی همه‌شو بفروشم یواش یواش تا نزدیکی‌های انس 4000 دلار شاید از همین‌جا طلا رشد کند و برود تا بالای برج میلاد ولی من آدم کم‌ریسکی هستم. گر چه این هم بگویم که: طلا در بلندمدت بسیار عالی است و بلندمدتی‌ها حداقل 50% سبدشون طلا باشد ولی شاید مدتی خواب سرمایه داشته باشند. طلا اگه رشد خوب نکند و مذاکرات هم نشود اون موقع افت بد هم نمی‌کند 🔹🔹🔹🔹🔹🔹 #بورس: ✅ #شپنا مقاومت‌ را شکسته ✅ شاخص گروه پالایشی هم همین طور ✅ حجم مبنا در فرابورس اصلاح شد فعلا نگهداری کنید تا ببینیم اول هفته چی میشه؟ احتمالا عرضه‌ها را بخرند و مشکلی نباشد.

#پست_موقت: #دلار به نظرم فعلا دیگر زیر 110,000 تومان نخواهد رفت.

بورس مبین - Статистика и аналитика Telegram-канала @boursemobin