1 225
Подписчики
Нет данных24 часа
-67 дней
-2730 день
Архив постов
1 225
در اوجِ بی حسیِ هم كه باشم
یا كلافه ام اگر باشم،
باز هم ميلِ به تو دارم...!
ای كه بودنت
با همه عالم و همه آدم ها
فرق دارد...!
ای كه لبخندَت
روزمرگی هایِ مرا شيرين ميكند...!
ميخواهمت ای خوبِ مطلق
ای حسِ شيرين...
1 225
یادت باشه اگر آدم خوبی هستی،
آدم قوی هم باش!
چون به آدمای خوب زیاد ضربه میزنن.اگه
خوب بودن رو انتخاب کردی تحملت رو ببر بالا.
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
