1 221
Подписчики
-224 часа
-77 дней
-2530 день
Архив постов
1 220
چرا وقتی ماشینت جوش می آره ،
حرکت نمی کنی ؟
کنار میزنی و می ایستی ؟
چون ممکنه آتیش بگیره
و به خودت و دیگران صدمه بزنه!
خودت هم همینطوری...
وقتی جوش می آری ، عصبی و عصبانی می شی
در این حال تخته گاز نرو !
بزن کنار ، ساکت باش ، و هیچ نگو...!
وگرنه هم به خودت آسیب میزنی هم به اطرافیان...
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
