ru
Feedback
Baran ☂️

Baran ☂️

Открыть в Telegram

کمی طراحی با چاشنی شعر و ترانه💌 آیدی جهت سفارش و طراحی لوگو👇 @Barransalmani

Больше
776
Подписчики
+124 часа
Нет данных7 дней
-230 день
Архив постов
اگر از رنجم سخن بگویم آن را به امری عام مبدل کرده‌ام. اگر از گفتن آن خودداری کنم کسی مرا نخواهد فهمید. #سورن_کی_یرکگور 📘 ترس و لرز

درود بر دوستان همیشه همراهم اگر شرایط اینترنت سخت شد، در این آدرس در برنامه بله برخط هستم😅: http://ble.ir/barransalmani

«‏رأيتكِ أماناً، و الدنيا كلها حروب.» ‏در دنيايی كه سراسر جنگ است، تو پناهگاه منی.‏⁧

در این لحظه، بهتر است هر روز ننویسیم؛ تو زودتر از من به این موضوع پی بردی. نامه‌های روزانه به جای تقویت، تضعیفت می‌کنند؛ پیش‌تر، نامه‌ها را جرعه جرعه می‌نوشیدیم و بلافاصله ده برابر قوی‌تر می‌شدیم... #کافکا

‏چه جورها که کشیدند بلبلان از دی ‏به بوی آن که دگر نوبهار بازآید #حافظ

‏ديگر سرزنده نبود. بيشتر اوقاتش به دل نگرانى مى‌گذشت. انرژى‌اى كه روزگارى صرف عشق ورزيدن به زندگى مى‌كرد، حالا داشت صرف دوام آوردنش می‌شد. #ويت_تان_نوئن 📘 آوارگان

🖤

آخ قلبم 🖤

اگر زنده ماندم و یک روزی باهم در یک خانه چای خوردیم، برایت تعریف می‌کنم که این روزها چقدر سخت و دیر و دور گذشت… #کیمیا_رجبی

ولی ما برای این‌همه زخم، جرمِ کافی نداشتیم...

Ya Mola.mp39.41 MB

🩵

من خواب يک ستاره‌ی قرمز ديده‌ام.... #فروغ_فرخزاد

🩵

جان را اگر حیات دگر هست، آن تویی... #هلالی_جغتایی

درختی که ترانه‌هایش چیده می‌شود هیچ پرنده‌ای بر شاخه‌های سوخته‌اش پر نمی‌زند این را تمام فصل‌های ناتمام می‌دانند ‌ به پیوند شاخه‌هایم با پنجره‌های بلند فکر می‌کنم و در غروب ریشه‌هایم کم‌کم از چشم تبر می‌افتم. ‌ #بهزاد_زرین‌پور

نوشته بود: «بعضی جنگ‌ها بی‌ارزشن. بباز، بیا بیرون.»

تجملات هیچ‌وقت جاذبه‌ای برایم نداشت، من چیزهای ساده را دوست دارم، کتاب‌ها را، تنهایی را، یا بودن با کسی که تو را می‌فهمد. #دافنه_دوموریه

Ajab Oumadi.mp311.22 MB