ru
Feedback
Consistent EA

Consistent EA

Открыть в Telegram

Your new journey and long term profit

Больше
Малайзия26 351Категория не указана
3 661
Подписчики
Нет данных24 часа
Нет данных7 дней
Нет данных30 день
Архив постов
Minat nk buat EA sendiri ? Next week saya ajarkan. limited seat hampir full, boleh pm dan booking segera @runadmin

EA R35 deposit 50usd bonus 50usd profit 68 usd dalam sebulan setup compounding lot.
EA R35 deposit 50usd bonus 50usd profit 68 usd dalam sebulan setup compounding lot.

sticker.webp0.06 KB

Last week registration boleh pm @runadmin. Limited seat sahaja.. Next months dh buat buat ea sendiri. 😁

Penghasilan expert advisor adalah mengikut ke kreatifan penciptanya. Pelbagai cara boleh digunakan, Contohnya seperti destinasi yang kita tuju boleh melalui highway, jalan biasa, jalan kampung, helicopter, flight, hiking dan sebagainya dengan tujuannya.. Dalam expert advisor, untuk penghasilan profit, pelbagai sop dan management yg kita gunakan dengan tujuan untuk profitable. Tujuan nya yang satu, automatik trading yang profitable.

Cipta EA semudah ABC No need programming No need codding
Anonymous voting

Sertai kelas cipta EA sendiri. Biarkan robot jana profit untuk kita. Tak kaya tak apa janji ada robot 😁 Detail boleh pm @runadmin

Salam Jumaat Semoga Jumaat ini lebih baik dari yang sebelumnya...

sticker.webp0.06 KB

Insya Allah bulan depan kita start kelas bina robot di web base basic dan advanced. Jika ada SOP trading sendiri, berminat untuk di buat robot sendiri boleh lh pm @runadmin untuk register. *Update - Class adalah limited, kalau ramai tak terhandle nnt 😁 - Bina robot menggunakan web base sahaja, lebih mudah faham dan cepat. - Untuk MQL codding target register on December dan kelas bulan January.

sticker.webp0.06 KB

Saya pun ada pacak robot jugak. No 1 or corot tu belakang cite.. Kalau rezeki, dapat la hadiah. 😁🤲
Saya pun ada pacak robot jugak. No 1 or corot tu belakang cite.. Kalau rezeki, dapat la hadiah. 😁🤲

Selamat hujung minggu. Nak RM4k lebih dgn cara mudah x? Tifia ada anjurkan trading contest. 3 tempat pertama akan dapat hadia
Selamat hujung minggu. Nak RM4k lebih dgn cara mudah x? Tifia ada anjurkan trading contest. 3 tempat pertama akan dapat hadiah total keseluruhan USD 1750 berdasarkan profit tertinggi. No1 1000usd No2 500usd No3 250usd Minima start 100usd sahaja. Profit hak milik kita, boleh withdraw setelah tamat contest. Santai2 trade, dapat pulak no 3 tertinggi, dapat lagi hadiah. Senang kan? Daftar disini https://tinyurl.com/Runrizqi Esok last day daftar yer.. 10 org je yg sedang bertanding.. Yang lain dh drop.. So peluang nk win tu mudah sikit daripada kita masuk contest yg ada beratus orang fighter.. Soalan boleh pm @runadmin..

sticker.webp0.06 KB

Salam maghrib Lupa nak bagi tau, zafvps ada promo 11 11, harga vps tambah sebulan *RM22. Nak order? Picit sini 👇 Order sini.
Salam maghrib Lupa nak bagi tau, zafvps ada promo 11 11, harga vps tambah sebulan *RM22. Nak order? Picit sini 👇 Order sini.. Zaf vps amat mudah sebab dah installkan 24 MT4 portable dalam server. Xpenat nk download. Semua broker boleh masuk.

Salam Jumaat semua. Semoga kita semua di permudahkan untuk mencapai impian masing2... Insya Allah, jgn lupa sedekah..

sticker.webp0.06 KB

sambil balas pm korang ni ada yg tanya nk belajar buat robot. puas hati katanya kalau dpt buat robot sendiri. Nak belajar ke?
Anonymous voting

Jom santai2 tgk arah market kejap Klik Sini share satu kali!

sticker.webp0.06 KB