سهام داران حقیقی رمپنا، ومپنا و وکمپنا
Открыть в Telegram
هدف ما : حمایت از سهام داران ، اطلاع رسانی و حمایت از نماد رمپنا ، وکمپنا و ومپنا می باشد. این کانال شخصی است اخبار و نظرات کانال ارتباطی به گروه مپنا ندارد. ارتباط با ما Saham.karkonan.mapna@gmail.com
Больше2 508
Подписчики
Нет данных24 часа
-57 дней
-2030 день
Архив постов
🔴 محمد فاضلی، استاد دانشگاه
⏺در این جنگ مشخص شد فرایند پرهزینهای به نام گزینش با همه دم و دستگاهش نتوانسته مانع حضور جاسوسان و نفوذی در دستگاهها شود اما حتما در حد توان مانع حضور شایستگان شده است.
@iran_times
⭕️ هامونی، مدیرعامل اسبق فرابورس:
بانکمرکزی ولو به چاپ پول هم شده باید به بازار کمک کند و تزریق پول انجام دهد؛ کاری که در دنیا انجام شده است.
بدنه بانک مرکزی، بیمه مرکزی و تصمیمگیران دولت باید به بازار کمک کنند.
سهامداران وفادارترین مردم به سرمایه گذاری در ایران هستند.
@TsePress
+1
📊 اولین قیمت رسمی دلار، طلا و سکه در بازار آزاد بعد از اعلام آتشبس
🗓 ۸ تیر ساعت ۱۴:۴۵
💵 دلار غیررسمی: ۸۸.۰۰۰ تومان
➖ طلای ۱۸ عیار: ۷.۰۶۱ میلیون تومان
➖ سکه امامی: ۷۸.۹۰۰ میلیون تومان (حباب ۱۷٪)
➖ نیم سکه: ۴۳.۱۰۰ میلیون تومان (حباب ۲۹٪ )
➖ ربع سکه: ۲۵.۷۰۰ میلیون تومان (حباب ۵۱٪)
➖ سکه گرمی: ۱۵.۱۰۰ میلیون تومان (حباب ۷۹٪)
📊 ماشین حساب حباب سکه 👈 (استفاده)
✔️ @mohsen_tahlil
📌پورابراهیمی:
حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان صف فروش داریم. این عدد در مقایسه با ارزش کل بازار و همچنین عددی که بانک مرکزی برای کمک به نظام بانکی تزریق کرده، قابل توجه نیست.
فقط یک بانک بدون نظارت بانک مرکزی ۳۶۰ هزار میلیارد تومان اضافه برداشت داشته. حالا در همین وضعیت، بانک مرکزی حاضر نیست به بازار سرمایه کمک کند؟ بازاری که خودش در نهایت به نظام بانکی کمک خواهد کرد؟
شما ببینید، ۳۶۰ هزار میلیارد تومان را فقط یک بانک دریافت کرده. در اروپا اگر چنین اتفاقی بیفتد، خلاف قانون است و اصلاً اجازه نمیدهند.
@betasahm360
🔴 استوری علیرضا باغانی کارشناس بازار سرمایه :
سه روز پیش گفتیم نگاه خیلی ها در داخل و خارج از کشور به بورس است
گفتیم بگذارید پیروزی در جنگ در تابلوی بورس نمایان باشد
گفتیم اسرائیل بانک مرکزی را سازمانی تروریستی اعلام کرده و حالا نوبت قدرتنمایی این نهاد در ویترین اقتصاد کشور است
گفتیم دامنه نوسان سهام را محدود کنید
گفتیم اگر توانایی ندارید ، بورس را باز نکنید
گفتیم خط اعتباری ویژه در اختیار بازار سهام قرار بگیرد
اما مدیران حقوق بگیر در بورس ، بانک مرکزی و وزارت اقتصاد بدون توجه به این تذکرات ، بورس را بازگشایی کردند!
@bourse24ir
اصرار و فشار بربازگشایی بدون برنامه بازار،یعنی سرمایه مردم سپر انسانی اهداف سیاسی و فکری شما شود ...
فقط بازار باز باشد تا شرایط عادی جلوه کند...
سایپا در محدوده ۱۶ درصد منفی با صف فروش سنگین همراه است و این حجم از بی لیاقتی و بی تدبیری واقعا نوبر است.
۱۳ همت از ارزش بازار سایپا دود شد
جنگ با دشمن داخلی بسیار سخت تر و ترسناک تر و زیان بار تر از دشمن خارجی است.
وقت تغییرات بزرگ رسیده در تفکرات حاکمیت مدیران کشور نیاز به پاکسازی دارند.
مقایسه اندازه اسرائیل و ایران به زبان ساده
✅️ @akhbare_fouri
#طنز تلخ
بعد از جنگ ،
واحد اندازهگیری اختلاس
از چای دبش به قیمت F35
تغییر پیدا کرده.
هوش مصنوعی موزیک ویدئوی آهنگ «علاج» محسن چاوشی را ساخت
@GOLD_NEWS1
کلمات کاهی قوی تر از تفنگ هستند…
https://t.me/referee_Transparency
🔴 تنها بودیم، اما نباختیم
✍ اکبر اعلمی
👈 تحلیل اینکه چرا به اینجا رسیدیم و چه کسانی مسبب آن بودند، بماند برای پس از خروج کامل از بحران. اما در شرایطی که پروپاگاندا و رسانههای معاند میکوشند شکستهای راهبردی رژیم صهیونیستی را وارونه جلوه دهند، و برخی داخل نیز دچار خودتحقیری شدهاند، این یادداشت قصد دارد واقعیت آنچه در میدان جنگ ۱۲ روزه رخ داد را بدون اغراق و انکار، بازخوانی کند.
📌 در هفت دهه گذشته، اعراب بارها در قالب ائتلافهایی نظامی و با حمایت بلوک شرق، خصوصاً اتحاد جماهیر شوروی، به جنگ با اسرائیل رفتهاند. ارتشهایی از مصر، سوریه، اردن، عراق و لبنان با تجهیزاتی گسترده و مستشارانی حرفهای وارد نبرد شدند، اما به دلیل ضعف هماهنگی، رقابتهای درونعربی و کارآمدی نظامی اسرائیل، این جنگها عمدتاً با شکست و از دست رفتن سرزمینها پایان یافت.
📌 خرداد ۱۴۰۴ اما، ایران در اوج تحریم و انزوای دیپلماتیک، بیاتکا به ائتلافهای رسمی و دولتی، به تنهایی با رژیمی وارد جنگ شد که نهفقط مجهز به پیشرفتهترین فناوریهای غربی بود، بلکه از حمایت عملیاتی همهجانبه آمریکا، ناتو، بریتانیا، فرانسه، آلمان و برخی کشورهای دیگر برخوردار بود. جنگی که در بطن گفتگو با آمریکا، با فریب و حملات ترکیبی و غافلگیرکننده به تأسیسات حیاتی ایران کلید خورد. پاسخ ایران اما صرفاً واکنشی نبود؛ بلکه تلفیقی از قدرت موشکی پیشرفته و حملات دقیق پهپادی، معادلات دشمن را دگرگون ساخت.
📌 ایران نه تنها ایستاد، بلکه بسیاری از پیشبینیهای دشمن را نقش بر آب کرد. نقاط حساس حیفا و تلآویو زیر آتش قرار گرفت؛ زیرساختهای کلیدی مختل شد و اقتصاد اسرائیل با لرزه مواجه گشت. برای اولین بار در تاریخ، تلآویو مجبور به درخواست مداخله مستقیم و آشکار آمریکا گردید.
📌 البته، هزینههای این نبرد برای ایران سنگین بود؛ شهادت دهها فرمانده و دانشمند، آسیب به زیرساختها و فشار روانی بر جامعه از واقعیتهای غیرقابل انکار جنگ است. اما نه حکومت متزلزل شد، نه نیروهای مسلح ناتوان و نه اراده ملی تضعیف گردید. حتی در سطحی غیرمنتظره، شکافهای داخلی تا حدی در پرتو تهدید خارجی ترمیم شد.
📌 از سوی دیگر، اسرائیل از رسیدن به اهداف کلان خود بازماند. توان نظامی ایران محدود نشد و پایان جنگ با واسطهگری مستقیم آمریکا رقم خورد؛ نشانهای آشکار از ناکامی تلآویو در مقابله با کشوری که تنها ایستاده بود.
📌 اگر تاریخ جنگهای منطقه نشان داده که پیروزی معمولاً به اشغال سرزمین محدود میشود، این بار «نباختن» برابر دشمنی برتر، به وسعت ناتو، خود یک موفقیت تاریخی برای ایران است. جنگ ۱۲ روزه نه پیروزی مطلق ایران بود و نه شکست بیچونوچرای اسرائیل، اما بیتردید پایان افسانه شکستناپذیری دشمن و نقطه آغاز توازن نوینی در منطقه محسوب میشود.
🔻 در دنیای امروز، پیروزی تنها در میدان نبرد رقم نمیخورد، بلکه مقاومت هوشمندانه در برابر سیطره قدرتهای برتر جهان نیز شکلی از پیروزی است؛ و ایران در این آزمون بزرگ، سربلند بیرون آمد.
🇮🇷 پاینده باد ایران
زندهباد شرافت بیقیمتِ قلمهای آزاد
📢 با توجه به بایکوت سنگین این صدا از سوی رسانههای وابسته به باندهای مافیایی قدرت، ثروت و فساد در هر دو سوی طیف، اگر دل در گرو ایران دارید، در بازنشر این یادداشت بکوشید.
▫️جمعه، ۶ تیر ۱۴۰۴
یک رکورد جدید نیروگاهی بهثبت رسید
وزیر نیرو: واحد گازی نیروگاه خرمآباد روز گذشته وارد مدار شد؛ این واحد تنها در عرض شش ماه از آغاز احداث با شبکه سنکرون شد که در نوع خود یک رکورد در صنعت نیروگاهی کشور محسوب میشود.
Repost from بتا سهم
یک رکورد جدید نیروگاهی بهثبت رسید
وزیر نیرو: واحد گازی نیروگاه خرمآباد روز گذشته وارد مدار شد؛ این واحد تنها در عرض شش ماه از آغاز احداث با شبکه سنکرون شد که در نوع خود یک رکورد در صنعت نیروگاهی کشور محسوب میشود.
🔴 و تنها یک نفر برای حمل این تابوت کافی بود...
#عبدی_مدیا
🆔 @AbdiMedia
#ومپنا در خرداد 456 میلیارد ریال سود فروش سرمایه گذاری ها داشت
🔴 لی جون بنیان گذار و مدیرعامل شیائومی با رکوردشکنی سهام این شرکت به ثروتمندترین فرد چین تبدیل شد./ زومیت
#عبدی_مدیا
🆔 @AbdiMedia
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
