سهام داران حقیقی رمپنا، ومپنا و وکمپنا
Открыть в Telegram
هدف ما : حمایت از سهام داران ، اطلاع رسانی و حمایت از نماد رمپنا ، وکمپنا و ومپنا می باشد. این کانال شخصی است اخبار و نظرات کانال ارتباطی به گروه مپنا ندارد. ارتباط با ما Saham.karkonan.mapna@gmail.com
Больше2 506
Подписчики
-224 часа
-67 дней
-2030 день
Архив постов
عجیب ترین چیزی که این روزها میبینم خوش باوری و ساده انگاری ادمهایی هست که فکر میکنند اسراییل و امریکا برای ازادی مردم ایران حمله کرده اند و بعد از پایان این ماجرا دموکراسی و ازادی و صلح و پیشرفت برای ایران به ارمغان خواهند اورد و این موضوع از ساده انگاری حکومت و طرفدارانش برای نزدیکی به شرق نیز بدتر است که میبینیم در این جنگ نابرابر روسیه هیچ کاری به جنگ ندارد و حتی معلوم نیست اون سامانه های اس ۳۰۰ و اس ۴۰۰ و جنگده هایی که قرار بود به ایران تحویلشود کجا هستند.
ما در این جنگ تنهاییم و برای ما فقط ایران مهم است.
🔴فداحسین مالکی عضو کمیسیون امنیت ملی در گفتگو با روزپلاس، خبر منتشر شده درخصوص تصویب خروج ایران از NPT توسط نمایندگان مجلس را تکذیب کرد
⭕️#فوری
مجلس ایران به خروج از NPT رای داد.
@twitter_bourse🐦
📌📌📌
کاهش مصرف و صرفه جویی مصرف انرژی، برق، گاز و آب در این شرایط فعلی برای همه وظیفه عقلی،شرعی، انسانی و میهنی است.
🌺🌺🌺
«مدنیزاده» وزیر امور اقتصادی و دارایی شد
نمایندگان مجلس بعد از استماع نظرات موافقان و مخالفان و دفاعیات وزیر پیشنهادی، با ۱۷۱ رأی موافق، ۶۷ رأی مخالف، ۸ رأی ممتنع از مجموع نماینده حاضر در مجلس با سکانداری «مدنیزاده» در وزارت امور اقتصادی و دارایی موافقت کردند.
پزشکیان:
گلایهها را باید کنار بگذاریم و بایستیم؛ مردم عزیز ما برای دفاع از سرزمین و تاریخ چندین هزار ساله خود خواهند ایستاد
🆔 @Entekhab_ir
🔴 توئیت دکتر اسدی لاری که دوتا از بچه هاشو تو شلیک به هواپیمای اوکراینی از دست داد و تا همین الان پیگیر خون فرزندانشه گفت :
با تمام توان و داراییم،پشت نیروهای دفاعی ایران خواهیم ایستاد
💢با کانال رسمی هتریک همراه باشید
🆔 @HattrickIraninteL
حیفا 👌👌👍👍
کارشناس نظامی شبکه سیانان آمریکا: دور جدید حملات ایران با دقت بسیار بالا انجام شده است.
🔹ظاهراً آنها به استفاده از مدلهای جدیدتری از موشکهایشان روی آوردهاند.
چند نکته
نخست اینکه نظیر آنچه در سوریه اتفاق افتاد، اسرائیل پس از سقوط رژیم اسد ، بیش از گذشته به حمله خود به تاسیسات حیاتی سوریه ادامه داد . لذا به هیچ عنوان به این انسان نمای پلید اعتنا نداشته باشید. در خصوص ایران نیز همین رویه را در پیش خواهد گرفت چرا که برنامه فراتر ازاین حرف هاست.
دوم؛ ورود به فاز تهاجم به تاسیسات زیربنایی در ساعات و دقایق گذشته خط بطلانی بر حرف های آن انسان نمایی است که می گوید به مردم کاری ندارد...
در صورت تداوم این روند متوجه خوی پلید وی خواهیم شد.
⚡️سوم؛ همانگونه که در ساعات اولیه بیان شد حمله نخست در تاریکی هوا از منظر عملیات روانی و عملیات تاکتیکی منطقی است که همان اتفاق نیز افتاد.
اما اینک و پس از پایان حمله امشب(شب دوم)، بهترین فاز حمله قوی بعدی نهایتا سه ساعت پس از حمله امشب و اندکی پس ازگرگ و میش هواست.
از این منظر بیشترین تنش روانی و آسیب از زمان آغاز این تهاجم به طرف مقابل وارد خواهد شد.
و نکته مهم پیش بینی پذیری تاکتیک های مقابله یک ضعف بزرگ است و هدف قرار دادن معاونین عملیات سپاه و ستاد کل ن . م در راستای همین موضوع (البته در بعد تاکتیک های نظامی)بوده است.
برای مقابله درست انواع تاکتیک ها لازم است که تمام آن صرفا نظامی نبوده، نیست و نخواهد بود.
https://t.me/Economic_political_analysis
🌺🌺🌺
با تحلیل تمامی سایت ها و کانال های مختلف بنظر نتیجه جنگ دو بر یک به نفع ایران است.
روز اول آنها ابتکار عمل داشتند اما دو شب بعدی ایران برنده قطعی بوده.
بنظر اگر دست عناصر نفوذی در داخل کشور قطع گردد ( تاکنون افرادی دستگیر و لوازمی کشف شده است) سرعت پیروزی و برتری بالاتر خواهد رفت.
# ایران
# وطن
وطن هتل نیست که هر وقت خدماتش خوب نبود ترکش کنیم و برویم
(دیواری در حلب)
https://t.me/Economic_political_analysis
اطلاعیه سپاه درباره موج هشتم عملیات وعده صادق ۳
روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
🔹 به استحضار ملت شریف ایران می رساند, لحظاتی پیش موج جدید حملات موشکی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، قدرتمندتر و کوبنده تر از قبل آغاز شد.
🔹 در این عملیات، سامانه های فرماندهی و کنترل رژیم سفاک صهیونی، با بکارگیری روشهای نوین و با بهره گیری از قابلیتهای اطلاعاتی - تجهیزاتیِ تقویت شده توسط شهیدان باقری، سلامی، حاجیزاده و سایر شهدای هوافضای سپاه، سامانههای دفاعی چند لایه دشمن، دچار اختلال شد، طوریکه سامانههای پدافندی این رژیم همدیگر را هدف قرار دادند.
🔹 ابتکارات و قابلیتهای به کار رفته در این عملیات، با وجود حمایتهای همه جانبه آمریکا و قدرتهای غربی و در اختیار داشتن بروزترین و جدیدترین فنآوری دفاعی، منجر به اصابت موفق و حداکثریِ موشکها به اهداف در سرزمینهای اشغالی شد.
🔹 امروز شاهد تحقق وعدههای صادق شهیدان باقری، سلامی و حاجی زاده هستیم که بارها اعلام کردند؛ وعده صادق ۳ و عملیاتهای آینده، بسیار کوبندهتر، سختتر، دقیقتر و مخربتر از عملیاتهای قبلی خواهد بود.
🔹 همچنین این عملیات نشان داد، محاسبات و برآوردهای دشمن متوهم و متعرضِ صهیونی و آمریکاییها به ایران اسلامی کاملا غلط بوده و اکنون باید شاهد فروپاشی رژیم اشغالگر صهیونی باشیم.
🔹 حامیان این رژیم جنایتکار هم بدانند، همچنان عملیاتهای موثر، هدفمند و کوبندهتر علیه اهداف حیاتی این رژیم جعلی تا نابودی کامل آن ادامه خواهد یافت.
🆔 @Entekhab_ir
🔴 پیام دکتر محمد رازی استاد مشهور و متخصص ارتوپدی
💢«وقتی اسرائیل در حال ساختن ارتش در داخل خاک ایران و کشور های همجوار بود!»
📌 این دونکی شوت های خائن شعار پوشالی مرگ بر اسرائیل سر میدادند و با نوشیدن چای روانگردان به دنبال ملاقات با امام زمان بودند! و یا نکبت زادگانشان به دنبال چپاول مملکت.
📌ویا در اوج بد سیرتی بدنبال اذیت و آزار زنان و بانوان مظلوم و بیگناه این سر زمین، ولی به نام دین!
📌گرچه از اینکه در شرایط کنونی حاکمیت طعم و مزه از دست دادن پشتوانه مردمی را چشیده است، خوشحالم؟!
📌ولی این دلیل نمیشود زنان و مردان غیور و سلحشور ایرانی کم بیاوروند و به قول معروف وا بدهند.
📌«امروز هر گونه بی اعتنایی، و پا عقب کشیدن و یا خدای نا کرده همکاری با دشمن، ننگ بزرگ و گناهی تاریخی و غیر قابل جبران محسوب میشود»
وطنم م پاره تنم
محمد رازی
دیدین مردم اسرائیل چجوری فیلم نگرفتن و سانسور کردن ؟؟
شماهم یکم ازشون یاد بگیرید.
هر کسی فیلم و تصویری از حملات، فجایع، انفجار پخش میکنه خواسته یا ناخواسته در حال بازی تو زمین دشمن است.
لطفا فیلم و تصویر ارسال نکنید.
🌺🌺
سرزمینی که داخلش متولد شدیم، هویت پیدا کردیم، قد کشیدیم و بزرگ شدیم نامش وطن است .. 💔
کسایی که امروز از زیر آوار بیرون کشیدن.. نامشان هموطن است💔
بچههایی که هنوز زیر خروارها آوار هستند .. نامشان جگر گوشه است💔
این خاک غریبه نیست، مردمش غریبه نیستند! هیچکس اینجا غریبه نیست !
همه بخشی از هویت هم بودیم، هستیم و خواهیم بود.
هیچ بیگانهای این اجازه رو نخواهد داشت که به هویت ما تعرض کند، هموطن و جگر گوشه مارو به خاک و خون بکشد ..💔
فراموش نکنیم ما یک ادبیات مشترک داریم !
#ایران
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
