ru
Feedback
Web_programming

Web_programming

Открыть в Telegram

Sharif web programming If you have any questions, please feel free to ask(@yumcoder)

Больше
1 052
Подписчики
-124 часа
-37 дней
-830 день
Архив постов
دوستانی که نمره تمرین اول براشون ۰ رد شده لطفا با ta ای که بهش تجویل دادن یه مرور بکنن و ببینن مشکل چی بوده.

نمره تمرین اول مقیاس نمره از ۲.۸ است. این بدین معنی نیست که ۲.۸ از کل بلکه حداکثر نمره تمرین است. نمره ایشو و تحقیق هنوز اعلام نشده است و تلاش میکنم امشب آنها نیز نهایی و اعلام شود و پس از آن درخواست بررسی مجدد را ارسال کنید (در کانال اعلام خواهم کرد). از این امروز درخواست ارزیابی مجدد ارسال نکنید لطفا. تا همه نمره‌ها را اعلام کنیم و اطلاع دهم.

نمره پروژه

نمره میان ترم و پایان ترم سایر بخشها نیز امروز اعلام خواهد شد. شما میتوانید فردا مواردی که نیاز به بازبینی دارد را اعلام کنید از این رو امروز پیغام یا ایمیلی ارسال نکنید. مواردی که زرد رنگ است با تاخیر ارسال شد. مواردی که قرمز رنگ است یعنی دریافت نشد

این دست خط چه کسی است؟ برگه‌اش اسم ندارد!
این دست خط چه کسی است؟ برگه‌اش اسم ندارد!

آیا نوشتن نام کاربر و رمز بدین شکل که در سوال دوم میان‌ترم نوشته شده است در یک پروژه مناسب است؟
آیا نوشتن نام کاربر و رمز بدین شکل که در سوال دوم میان‌ترم نوشته شده است در یک پروژه مناسب است؟

تلگرام استوری بگذارید! 🙁

یک مهندس علاقه‌مند به طراحی باطری به این تیم پیوست اکنون این تیم به دنبال مهندس الکترونیک هستند اگر از دوستان مهندس الکترونیک در کانال هست یا میشناسید به من پیغام دهید. یک استارت‌آپ در هلند برای توسعه محصول به دنبال نیرو است.

هدف از worker pool را اغلب به درستی مطرح نکردند - آیا ارتباطی به context switch ندارد؟ برای کاهش هزینه سربار ایجاد و switch

چه وقت از redis استفاده نکنیم؟ این جمله‌های درست است - وقتی درخواست زیادی داریم از redis استفاده نکنیم؟! چرا؟ - وقتی میران خواندن و نوشتن چه نسبتی باشد بهتر است استفاده کنیم - حجم داده ها چقدر باشد و یا سرعت واکشی از چه میران بیشتر باشد استفاده کنیم - آیا redis امکان presist کردن داده ها را ندارد؟ - آیا redis را نمیشود به صورت cluster نصب کرد؟ موارد فوق در برخی موارد در پاسخ‌های شما به اشتباه مطرح شد اینجا نوشتم تا بحث شود

آیا در سوال دوم - مشکل sql injection وجود دراد؟ - آیا همه موارد که open شده‌اند close شدند؟

- امروز و فردا در حال نمره‌های را جمع‌بندی خواهم کرد - سپس در کانال اعلام خواهند شد (احتمال زیاد جمعه شب و یا حداکثر شنبه) - یکشنبه میتوانید درخواست ارزیابی مجدد بخشهایی که فکر می‌کنید نمره درست ارزیابی نشده است را ارسال کنید - دوشنبه نهایی و در سامانه ثبت خواهم کرد موفق باشید

کسی می‌داند در ایران کجا دوره اسکرچ یا scratch برای آموزش برنامه نویسی به بچه‌ها برگزار میشود؟ اسکریپت یک برنامه آموزشی برای برنامه نویسی به کمک بازی‌سازی به کودکان است.

خلاصه پروژه‌های امسال: - به غیر از یک گروه بقیه گروه‌ها اصلا فارسی نبودند! آیا قبل از اعمال این تصمیم آن را مطرح کرده بودید؟ - به طور میانگین کیفیت واسط کاربری به نسبت گذشته بهتر بود - تعداد خصیصه‌های تحویل داده شده به نسبت گذشته کم بود - مثلا تیم دو صفحه توسعه داده بود ولی ظاهر مناسب داشت اما برای پروژه پایانی کم بود - عملکرد بین تیم‌ها اختلاف زیادی نداشت همه متوسط بودند در حالی که در ترم‌های گذشته واریانس کیفیت کار تیم‌ها بیشتر بود - اغلب تیم‌ها بخش زیادی از زمان را به توضیح صفحه login اختصاص دادند! که احتمالا ناشی از کمبود خصیصه توسعه داده شده بود‌

گروه ها لینک کد پروژه را برای من ارسال کنید با تگ #prj_web_1402_code

زمانبدی برای تحویل پروژه پایانی در لینک فوق آماده است. هر گروه باید دقیقا در زمان مشخص شده حاضر باشد و در زمان مشخص شده پروژه خود را ارائه کند. یک ارائه خوب و منسجم بسیار مهم است و یک مهارت است که باید در دوران دانشگاه تمرین کنید. پیشنهاد میشود از اکنون به سهم‌بندی مطالب در زمانبدی مشخص شده فکر کنید آدرس جلسه آنلاین برای تحویل: https://vc.sharif.edu/jafarinezhad