ru
Feedback
Emma 🌞

Emma 🌞

Открыть в Telegram

📈 Аналитический обзор Telegram-канала Emma 🌞

Канал Emma 🌞 (@itheweird) языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 16 350 подписчиков, занимая 4 473 место в категории Музыка и 20 114 место в регионе Иран.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 16 350 подписчиков.

Согласно последним данным от 20 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило -41, а за последние 24 часа — -1, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 11.78%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает N/A% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 1 928 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 0 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 0.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
https://t.me/emmzymusic Instagram - Twitter : iweirddo Suggestion bot >> @iweirddobot YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCPp1XJI4aKYyFDYW-pGondw Emms2001emma@gmail.com Emma172217@gmail.com

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 21 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Музыка.

16 350
Подписчики
-124 часа
-217 дней
-4130 день
Архив постов
Emma 🌞
16 348

Emma 🌞
16 348
قدیم تر ها وقتی که برف می بارید یک ظرف بر می داشتند می رفتند توی حیاط. لایه ی روی برف را با دست پس می زدند و قسمت سفید و تمیز برف را جمع می کردند می ریختند توی ظرف. بعد می آمدند توی اتاق، می نشستند زیرِ کرسی. ظرف را می گذاشتند روبه رویشان. رویش شکر میریختند و میخوردند. کاری که حتی تصورش هم برایمان شاید کمی سخت باشد. به این قضیه که فکر می کنم می بینم شاید تنها دلیلِ شاد بودن نسل های قبلمان همین باشد. آنها از هر اتفاقی در جهت به جریان انداختن مسیر زندگی بهره می بردند. سختی بود. خیلی بیشتر از حالا حتی. ولی از سختی ها بحران نمی ساختند که بعد نتوانند آن بحران را حل کنند. کمی شکر می ریختند رویش. می نشستند زیرِ کرسی و میخوردندش! حلش می کردند... #کامل_غلامی @itheweird

Emma 🌞
16 348
👌🏻

Emma 🌞
16 348

Emma 🌞
16 348

Emma 🌞
16 348

Emma 🌞
16 348

Emma 🌞
16 348
اگر شما در اسراییل بدنیا می آمدید به احتمال زیاد یهودی میشدید، اگر در عربستان بدنیا می امدید قطعا مسلمان میشدید، اگر در اروپا بدنیا می امدید احتمال زیاد مسیحی و اگر در ژاپن بدنیا می امدید شینتو میشدید، دین پدیده ایست که جغرافیا برای شما تعیین میکند. پس تعصب برای چیست... آنچه مهم است اخلاق و انسانیت است که به جغرافیای زمان ومکان محدود نیست. آدم هایی که روح بزرگی دارند، شعور بیشتری دارند و قلب مهربانتری... #چارلی_چاپلين @itheweird

Emma 🌞
16 348

Emma 🌞
16 348
در واقع همه ما انسان بودیم ...! تا اینکه نژاد ارتباطمان را بُرید، مذهب جدایمان ساخت، سیاست بینمان دیوار کشید و ثروت از ما طبقه ساخت ...! ✍🏼 #کارل_مارکس @itheweird

Emma 🌞
16 348

Emma 🌞
16 348

Emma 🌞
16 348

Emma 🌞
16 348

Emma 🌞
16 348
خرید کتاب چیز خوبی می بود اگر می‌شد زمان مطالعه ی آن را هم خریداری کرد؛ اما مردم اغلب خرید کتاب را با تحصیل محتوایش اشتباه می‌گیرند. این که شخصی بخواهد هرچه را می خواند حفظ کند، مثل این است که سعی کند هر آنچه را که می خورد در معده نگه دارد. جسم شخص از آنچه وی خورده تغذیه کرده و ذهن وی از آنچه که خوانده تغذیه شده و بدل به آن چیزی شده که اینک هست. همانطور که بدن به آنچه برایش مطبوع است علاقه دارد، ذهن نیز تنها آنچه را که برایش جالب باشد حفظ می کند - به دیگر سخن، آنچه را که با نظام فکری وی سازگار باشد و مناسب برای نیل به اهدافش. هر کسی اهدافی دارد، اما کمتر کسی هدفی برای نظام فکری خود دارد. به این خاطر که مردم در هیچ چیز علاقه ای بی تعلق و عینی نمی یابند و از آنچه خوانده اند چیزی نمی آموزند: هیچ چیز آن را به خاطر نمی سپارند. (از کتاب جهان و تاملات فیلسوف / #آرتورشوپنهاور) @itheweird

Emma 🌞
16 348
متن هاي خوب بفرستين برام 😌🙏🏻 @iweirddobot

Emma 🌞
16 348

Emma 🌞
16 348

Emma 🌞
16 348

Emma 🌞
16 348
وقتی شخص ارتباط عمیق و صمیمانه با طبیعت را از دست می‌دهد، آنگاه معبد، مسجد و کلیسا مهم می‌شوند. جیدو کریشنامورتی When one loses the deep intimate relationship with nature, then temples, mosques and churches become important. Jiddu Krishnamurti @itheweird