ru
Feedback
احسان نرگسی

احسان نرگسی

Открыть в Telegram

دلبسته ی مرام کسی جز علی نباش در زندگی غلام کسی جز علی نباش

Больше
2 056
Подписчики
+324 часа
+157 дней
+7030 день
Архив постов
AUD-20220403-WA0055.mp32.09 MB

#زمزمه #زمینه #مناجات #امام_حسین علیه السلام #ماه_رمضان #احسان_نرگسی 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ پوشوندی از همه گناهامو به جاش فقط خوبیمامو گفتی از کرمت بوده اگه بازم منو توو مهمونیت پذیرفتی بازیچه ی دستای شیطونم دست توئه برات آزادی اینکه چشام بارونیه یعنی یه فرصت دیگه بهم دادی الهنا/ مهمون ناخونده داری الهنا/بنده ی درمونده داری الهنا/ یه موقع تنهام نذاری یا الهنا یُجیبُنی نگو که نگام نمی کنی 3 ... 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ ماه اجابت دعا اومد ماه رهایی از تعلق ها لحظه ی افطار با لب تشنه سلام میدم به محضر آقا اگه حسین بن علی شاهه ابا ندارم که گدا باشم از خدا خواستم که دیگه امسال شبای قدرو کربلا باشم پرم بده/بیام به سمت کربلات پرم بده/بشم مث کبوترات حرم بده/به نوکر بی سر و پات می میرم از غم تو یه روز بگو که دوسم داری هنوز

AUD-20220323-WA0051.mp32.28 MB

#مناجات #زمزمه #ماه_رمضان #احسان_نرگسی من نشدم اونی که میخواستی حق داری رو بگیری از بنده ت اگه یه قطره اشک توو چشمام بود نمی شدم اینجوری شرمنده ت چی شد که رفتم از در خونه ت تو کم نذاشتی چیزو واسم گناه منو خیلی عوض کرده دیگه خودم رو هم نمیشناسم بدم ولی* حالمو روضه ها عوض می کنه بدم ولی* منو یه کربلا عوض می کنه الهی العفو بحق الحسین 3 ........... شیرینی دنیای فانی رو با شور روضه ها عوض کردم منم همون گریه کن سابق یه کاری کن دوباره برگردم بنده ی خوبی نبودم واست دنیا منو از تو جدا کرده چش پوشیه تو از گناه من بنده تو خیلی بی حیا کرده خدای من هر چی بگم از کرمت باز کمه بدم ولی نوکری حسين توو پرونده مه الهی العفو بحق الحسین .... چه سرنوشتی بهتر از اینکه میگذره عمرم میونِ روضه شبای جمعه که میاد از راه مادر سادات می خونه روضه چه دلی داشته ساربونی که با کینه انگشترتو برده چی به سرت اومده توو گودال ترتیب پیکرت به هم خورده ای وای من ای کشته ی دور از وطن بُنَیّ پیش چشام اینجوری دست و پا نزن بُنَیّ الهی العفو بحق الحسین

دمشق چون صدف و گوهر است این بانو تمام دلخوشی اکبر است این بانو

🎶 دمشق چون صدف و گوهر است این بانو 🎤 حاج #حسین_سیب_سرخی 📆ولادت حضرت رقیه سلام الله علیها 📍 #هیئت_غم_خانه_بی_بی_شهر_بانو ✍#احسان_نرگسی @ehsannargesi

#مدح_حضرت_رقیه #ولادت دمشق چون صدف و ، گوهر است این بانو تمام دلخوشیِ اکبر است این بانو پیمبری به صبوری و حلم اگر باشد خدا گو
#مدح_حضرت_رقیه #ولادت دمشق چون صدف و ، گوهر است این بانو تمام دلخوشیِ اکبر است این بانو پیمبری به صبوری و حلم اگر باشد خدا گواست که پیغمبر است این بانو زبان الکن ما عاجز است از وصفش چه خوانمش؟ نوه ی حیدر است این بانو حسین کشتی عشق است و خوب می دانیم برای کشتی او لنگر است این بانو بدون خطبه هم او کوفه را به هم بزند‌.. چرا که فاتح صد خیبر است این بانو دوباره دست به سینه، به سمت گنبد او... سلام هر شب هر نوکر است این بانو کتاب زندگی او سه آیه داشت فقط شبیه مادرمان، کوثر است این بانو #احسان_نرگسی @ehsannargesi

📌 مراســم ولادت سرداران کربلا ، ۱٤۰۰ 🕌 هیئــت مکتب العباس (علیه‌السّلام) 🎙 بانوای #حاج_حسین_سیب_سرخی 📍 نشرآثار حاج حسین سیب سرخی [ @SIBSORKHII_CHANNE ]

#مدح_حضرت_علی_اکبر #احسان_نرگسی ملائک در تو حیرانند ای پيغمبر ثانی تو را باید بخوانند آسمان ها با چه عنوانی دل اهل حرم را می بری وقت رجز خوانی اگر سربند یا زهرا ببندی روی پیشانی به یمن مقدمت دنیای ما آباد شد آباد خدا با خلقت تو احمدی دیگر به دنیا داد همان روز ازل با خنده ات صد ها دل و جان رفت مَلَک از جام عشقت مست شد، افتان و خیزان رفت از آهنگ اذانت کافر از کویت مسلمان رفت گدا آمد درِ این خانه روزی خورد و سلطان رفت من از گرمای عشقت در دلم آتشفشان دارم که هر چه دارم از پابوسی این آستان دارم تو هم مثل عمویت در رگت خون علی جاری ست تو هم مثل عمویت ضربه‌ هایت مهلک و کاری ست پس از عباس کارت در دل لشکر علمداری ست که جنگ تن به تن با نسل حیدر کار دشواری ست تویی پیروز هر میدان تویی در جنگ ها غالب گره خورده ست نامت با علی بن ابی طالب یقین با رمز و راز آفرینش آشنا هستی که تو لبیک گویِ قصه ی قالو بلی هستی چه سرداری! عصای پیری خون خدا هستی حسن شیر جمل بود و تو شیر کربلا هستی عصای پیری خون خدا! ای هستی زینب فلک لرزید آنجایی که می افتادی از مرکب تو افتادی و عالم بر سر ارباب شد آوار لگدها خورد پهلوی تو و _تاریخ شد تکرار تو هم مثل پدر شد آسمان پیش نگاهت تار دگر کار عبا هم نیست جمع پیکرت انگار شدی دوره، چه آمد بر سر آن قد رعنایت پدر افتاده از پا پیش جسم اربااربایت

به جرئت می نویسم با خدایت هم نشینی تو

مدح | به دوشت میکشی بار امانت... ولادت #حضرت_عباس علیه‌السلام یک‌شنبه ۱۵ اسفند‌ماه ۱۴۰۰ #حاج_حنیف_طاهری www.GHORB.ir

مدح | به دوشت میکشی بار امانت... ولادت #حضرت_عباس علیه‌السلام یک‌شنبه ۱۵ اسفند‌ماه ۱۴۰۰ #حاج_حنیف_طاهری ✍#احسان_نرگسی www.GHORB.ir

AUD-20220306-WA0048.mp31.36 MB

AUD-20220306-WA0047.mp31.43 MB

#سرود #حضرت_عباس #امام_سجاد علیه السلام #احسان_نرگسی هر کیو دیدم یه جور مست علمداره خوش به حال هر کی پابسته علمداره بعد یه عمری گدایی اینو فهمیدم رزق کربلای ما دست علمداره کیه عین تو// صاحب هر فضلی به چه سقایی// چه جودی و بذلی لطف اربابه// شدم ابوالفضلی ساقی مستان** یا ابوفاضل عشق بی پایان** یا ابوفاضل مظهر خشم **بوترابی تو غرش طوفان** یا ابوفاضل ........... ساقی وقتي که تویی مستی دوچندانه سجده بر ضریح تو آخر ایمانه تا ابد دل تو جای پسره زهراست تا ابد ذکر لبت فقط حسین جانه یل نام آور //مدد ابوفاضل صاحب محشر// مدد ابوفاضل پسر حیدر// مدد ابوفاضل نوکری برات** اوج لذته مستی من از **چای روضته کربلا شده** همه آرزوم دلم این شبا** تحت قبته .... اگه از منه که میگم دلم آباده تا گدای خونه ی حضرت سجاده ملائک برو بیا دارن توو این خونه خدا به حسین‌ِ فاطمه پسر داده می بنده جبریل // دخیل به گهواره صورتش مثلِ// ماه شب تاره خنده هاش عینه//حیدر کراره دل سنگ من** می خوره جلا وقتی اسمتو** می زنم صدا ای مفسر** مکتب حسین با تو زنده شد **نام کربلا

#حضرت_عباس #مدح_حضرت_عباس #اعیاد_شعبانیه به دوشت می کِشی "بار امانت" را تک و تنها به دامانت پناه آورده ام یا عروة الوثقی جهان جامِ می اش را پیش تو می آورد بالا "الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها" شگفتا! شرح و توصیف مقامت کار انسان نیست به چشمت هر کسی ایمان نیاورده مسلمان نیست به جرئت می نویسم با خدایت هم نشینی تو علم بر دوشی و دست خدا در آستینی تو بنازم هیبتت را تک یل ام البنینی تو به حق فرزند بی باک امیر المومنینی تو یقین دارم که دنیا در کف اقبال من باشد اگر مُهر تو در پرونده ی اعمال من باشد ملائک بوسه می چینند از خاک کف پایت دل از ارباب ما برده ست لبخند دل آرایت به وقت جنگ زینب می شود محو تماشایت جهان پیش تو و تو سر به زیری پیش مولایت بدون دست، آری دستگیر عالمینی تو چه باید گفت در مدحت؟ علمدار حسینی تو شبیه کوه ها ثابت قدم می ایستی عباس هزاران سال قبل از خلق ما می زیستی عباس گرفتار کسی غیر از حسینت نیستی عباس خودت باید بیایی و بگویی کیستی عباس به درک جایگاهت هیچکس نائل نخواهد شد که دین هیچکس بی عشق تو کامل نخواهد شد دل از اهل زمین و آسمان برده ست گیسویت به میدان می روی و می شود زینب دعاگویت ولی ای کاش غرق خون نمی شد چشم و ابرویت نمی زد هیچکس در علقمه نیزه به پهلویت علی اصغر برای آب بی تاب است...یا عباس تمام فکر و ذکرت قحطی آب است...یا عباس #احسان_نرگسی

#ولادت #امام_حسین علیه السلام #احسان_نرگسی 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ زیباترین ستاره ی خلقت رسیده است سجده کنید، روح عبادت رسیده است نور خدا، چراغ هدایت رسیده است باید قیام کرد، قیامت رسیده است امشب که مست می شوم از بوی کربلا فطرس! ببر سلام مرا سوی کربلا تاج سر ملائکه ی آسمان حسین تنها دلیل خلق زمین و زمان حسین ذکر زمان سختی پیغمبران حسین زهرا سپرده است بگوییم: جان حسین گفتم حسین و ولوله افتاد در جهان گفتم حسین و فاطمه با خنده گفت: جان در مشکلات پشت و پناهم حسین شد بیراهه رفته بودم و راهم حسین شد تنها دلیل گریه و آهم حسین شد زهرا اجازه داد که شاهم حسین شد فهمیده ایم طبق روایات معتبر از کشتی حسین نباشد بزرگتر از کودکی "حسین" مسیحای زینب است یعنی تمام لذت دنیای زینب است غیر از حسین کیست که همتای زینب است کنج دل حسین فقط جای زینب است "زینب" همان که سیطره دارد به عالمین زینب نگو، بگو همه ی هستی حسین ما تشنه ایم تشنه ی باران کربلا ما سائل ایم سائل سلطان کربلا دل برده از ملائکه ایوان کربلا دست تمام عالم و دامان کربلا بی صبح کربلا شب عالم سحر نداشت دنیا چه داشت؟ کرببلا را اگر نداشت افلاک زیر سایه ی گنبد طلای اوست جبریل معتکف شده کربلای اوست دنیا و هر چه هست در آن خاک پای اوست اصلا بهشت گوشه صحن و سرای اوست عشق "حسین" در دل ذرات عالم است دنیای بی حسین شبیه جهنم است از اشک روضه، چشم مگر سیر می‌شود؟ بی کربلا زمانه زمین گیر میشود خوشبخت آن که پای علم پیر میشود عالم به آب علقمه تطهیر می شود امشب بساط گریه برایت فراهم است "باز این چه شورش است که در خلق عالم است" .

#شب_ولادت
#شب_ولادت

Audio from یا زهرا

Audio from یا زهرا