ru
Feedback
قلم سرخ

قلم سرخ

Открыть в Telegram
9 683
Подписчики
+624 часа
+67 дней
-3530 день
Архив постов
اقدام غیر قانونی سازمان لیگ در ثبت قرارداد ماشاریپوف برابر بخشنامه ۱۸۴۳ مورخ ۲۸ آپریل ۲۰۲۳ فیفا ،بند (iii) 👇 که تصریح می دارد: «(iii) اجرای ممنوعیت ممنوعیت ثبت به‌طور خودکار اجرا می‌شود و از تاریخ ابلاغ، بلافاصله لازم‌الاجرا است. این ممنوعیت شامل کلیه ثبت‌هایی می‌گردد که تا زمان ابلاغ، به مرحله نهایی و خاتمه نرسیده باشند.» ثبت قرارداد ماشاریپوف کاملا مغایر با مقررات بوده و در صورت بازی کردن این بازیکن ، نتایج استقلال سه برابر صفر خواهد شد.

رییس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای: باشگاه‌های فوتبال از جمله استقلال حق تیم‌داری در سایر رشته‌ها را ندارند

استقلال در هر رشته ای ، ادعای توطئه و ناداوری دارد. اگر چنین اعتقادی دارید چرا این همه خرج می کنید ؟ یکسال از همه رشته ها کنار بکشید . چرا در خارج از کشور ۷ تا ۷ تا می خورید؟

پول نفت مردم بوشهر و خوزستان را هلدینگ هرجا هزینه میکنه جام ها می پرند. از کشتی تا نازون و آدان و سحرخیزان و دیگران ...

کشتی دوستاره استقلال به جام نرسید

رامین رضاییان نیم فصل را به خاطر تلاش برای بازی در جام جهانی از استقلال می رود. محرم او را می خواهد

استقلال چند بازی است که بد بازی می کنه. دستش رو شده و پلن ب نداره.آسانی در ادامه هفته های اخیر بد بود.الحدادی هم همینطور . کوشکی و بازی یکنواختش هم برای همه تیم ها شناخته شده.

آدان فقط سوپرگل

تیم دو ستاره والیبال استقلال با دو بار قهرمانی در آسیا
تیم دو ستاره والیبال استقلال با دو بار قهرمانی در آسیا

سه امتیاز شیرین از پیکان، در روزی که نیمه دوم خوب نبودیم

گللللل ارونوف❤️

ادعای احتمال عدم صدور ویزا برای برخی بازیکنان ایران در جام جهانی صحیح نیست.بر پایه اصول بنیادین مندرج در مقررات فیفا، به‌ویژه در بندهای مرتبط با تضمین حق مشارکت نمایندگان ملی در رقابت‌های رسمی، هیچ دولت یا مرجع اداری نمی‌تواند از طریق امتناع در صدور ویزا، مانع از حضور بازیکنی شود که بنا بر تصمیم فدراسیون کشور متبوعش برای شرکت در جام جهانی انتخاب شده است؛ زیرا مقررات فیفا ماهیت مسابقات را بین‌المللی و مستقل از مداخلات حکومتی تعریف کرده و تعهد کشورهای میزبان را به تأمین دسترسی کلیه تیم‌ها و اعضای شاغل در آن، از جمله بازیکنان، مربیان و کادر رسمی، غیرقابل تحدید دانسته است. این الزام در معاهدات بین‌المللی ورزشی نیز به عنوان تجلی اصل منع تبعیض و احترام به استقلال نهادهای ورزشی تصریح شده و تخلف از آن، نقض تعهدات قراردادی کشور میزبان در برابر فیفا و سایر اعضای جامعه بین‌الملل محسوب می‌شود.

بازی بهش نمیدن،بهش تکلیف شده هر روز بخنده و ساپی را بغل کنه😂 آخر عمر فوتبال چه ها که سر خودت نیاوردی پسر‌. کاپیتان های آبی..
بازی بهش نمیدن،بهش تکلیف شده هر روز بخنده و ساپی را بغل کنه😂 آخر عمر فوتبال چه ها که سر خودت نیاوردی پسر‌. کاپیتان های آبی....

photo content

این حرکت را سالها پیش از صبیح ساران مهاجم جنوبی کشاورز تهران دیده بودم.

یه زمانی شاغلام می گفت ۸ بازیکن ما برای اولین بار ورزشگاه آزادی را دیدند. حالا ساپینتو گفته ۸ بازیکن ما اولین بار دربی را تجربه کردند. منظورش آدان ، منیرالحدادی و آسانی هم هست!

باشگاه استقلال گفته سروش اگه میخواست به آدان فحش بده باید انگلیسی می گفت. فارسی گفته چرا؟ خدایا شکرت. اینم رقیب . بخت ما سیاهه

یه جوری دو تیم که ورژن گرانقیمت ترین نسخه تاریخ خودشون بودن دربی را برگزار کردند که هوادارها هیچی برای کری ندارند. دربی هم دربی های قدیم

تهران بدون شهرآورد خاموش است! ✍فرزاد صدری روزنامه نگار شهرآورد پایتخت مسابقه‌ای فراتر از یک بازی فوتبال است؛ بخشی از هویت و فرهنگ شهری است. شهرآورد، نه فقط دوئل دو تیم، که نبض تپنده دو نیمه‌ی یک شهر است؛ تعطیلی آن، خاموشی یک شور جمعی و نادیده گرفتن هزاران قلب عاشق است. آیا شایسته پایتختِ ایران است بزرگ‌ترین جشن ورزشی‌اش، در غبار بی‌تفاوتی و کج‌سلیقگی‌ها قربانی شود؟ این فقط یک بازی نیست، این نوستالژیِ جذاب ورزشِ ایران است. وقتی آوردگاه سرخ و آبی در تهران، خالی از هیاهو و هیجان به سکوت می گذرد، انگار بخشی از شرافت شهری به تماشاچی می‌نشیند! این محرومیت در آستانه جام جهانی، یک جراحت بر تن فوتبال ملی است. این تعللِ عامدانه و این بی‌اعتناییِ محض به حساس‌ترین نقطه تقویم فوتبال، توهینی آشکار به شعور هواداری است که تمام سال پای این شور ایستاده‌اند. یعنی باید باور کنیم که تهران جز نامِ بزرگش ، چیزی برای عرضه ندارد؟ کدام مصلحت، بالاتر از نشاط یک ملت و هیجان یک شهر می‌نشیند که برگزاری شهرآورد را به جایی دیگر منتقل می کنند؟ پاسخگویی در برابر این حسرت، وظیفه وزیر ورزش،مجلس شورای اسلامی،شهردار تهران و رئیس فدراسیون فوتبال است. خواهش می کنم از ورزشگاه شهر قدس برای دفاع از خودتان هزینه نکنید و به جای آن به این موضوع فکر کنید که در تمام سال‌های بازسازی ورزشگاه آزادی قطر و عربستان چند ورزشگاه ساختند؟! ای کاش دو درصد مسئوولیت های اجتماعی پالایشگاه خلیج فارس بهبهان و یا پالایشگاه های بوشهر و دیگر شهرها به جای توزیع دلار برای پیرمردهای خارجی استقلال صرف بازسازی ورزشگاه آزادی می شد تا حداقل آبروی خلیج فارس را صرف فوتبال ملی می کردیم نه اینکه برای پیرمردی پول شود که ۷ گل از عرب ها دریافت کند و برای گرفتن یک پنالتی برایش سرودست بشکنیم!! یادمان باشد که سکوها، عرشِ پادشاهی عشق است؛ وقتی شاهزاده‌های سرخ و آبی بر آن گام ننهند، تاجِ پایتخت سنگین و بی‌معنا خواهد شد! تهران بدون شهرآورد مانند آسمانی است که چراغ راهنمای اصلی‌اش خاموش شده باشد؛ سرگردان و فاقد جهت‌گیری شور! شهرآورد تهران، آینه تمام‌نمای غرور و تعصبِ فوتبال ایران است؛ به جای ترمیم این آینه، چرا آن را از دیوار برمی‌دارند؟!

دربی ای که بازیکنان دو تیم قبلش برن آرایشگاه عروسیه نه فوتبال