ru
Feedback
قلم سرخ

قلم سرخ

Открыть в Telegram
9 674
Подписчики
-524 часа
-77 дней
-4230 день
Архив постов
هیچ وقت گفتار منطقی رقبا برای ما خوب نیست. سپاهان هر چه در باد "نمی گذارند قهرمان شویم" بخوابد برای ما بهتر است. رقیب متوهم ،
هیچ وقت گفتار منطقی رقبا برای ما خوب نیست. سپاهان هر چه در باد "نمی گذارند قهرمان شویم" بخوابد برای ما بهتر است. رقیب متوهم ، همیشه رقیب خوبی است

برد شیرین و نمایش خوب تیم مقابل ملوان، همان حسن ختام مطلوبی بود که برای این سال پر فراز و نشیب توقع داشتیم. حالا در کورس قهرمانی ، باید گام های بعدی را هم محکم برداریم . رقبا امتیاز خواهند داد. حاشیه سازی های این روزهای آنها ، فقط از ترس است. ترس بابت قهرمانی ما . البته این ذهنیت و تزریق این تصور که "نمی گذارند قهرمان شویم" که سپاهانی ها روی موج آن سوارند به نفع ماست. روند نزولی تیم شان ، با این خودزنی ها شیب تند تری خواهد یافت. ما فقط به برد فکر می کنیم و بس

مهدی کریمیان مربی سپاهان: ما تاوان حذف یک تیم خاص در جام حذفی را نباید بدهیم. پ.ن:کدوم بازی حذف شدن؟ با سپاهان چطوری؟ با اشتباه داور. حالا تیم خاص کیه؟ سپاهان افتاده تو روغن سوزی. بزرگی گفته بود عضله که از کار بیفته زبون فعال میشه

تراکتور با جذب پر سر و صدای گلر پرسپولیس و یک فسخ جنجالی درصدد پر کردن ویترین افتخارات خود بود. این انتقال اما کمترین سود ممکن را به دنبال داشت. در جام حذفی و پس از آنکه مدتها پورحمیدی روی نیمکت گلر فاسخ نشسته بود و روحیه لازم را نداشت، به گلر دوم بی روحیه میدان دادند و حذف شدند. در لیگ دو آسیا ، در بازی رفت با التعاون، وی اشتباهات فاحش گلر فصل قبل پرسپولیس ، برد را از دست دادند و در عربستان هم همین موضوع تکرار شد. شاید سوابق پنالتی گیری گلرشان، آنها را به صعود در ضربات پنالتی امیدوار کرده بود ولی این رویا، تبدیل به کابوس شد. در شبی که اسکوچیچ ، ترابی را بیرون کشیده بود اتفاقاتی شبیه بازی ایران و عربستان ۱۹۸۴ رقم خورد. آنجا هم ناصر ابراهیمی، ناصر محمدخانی را تعویض کرد و رضا احدی به میدان رفت که این تعویض خیال مدافعان حریف را راحت کرد. تعویض حافظ طاحونی با بهروز سلطانی برای ضربات پنالتی هم اشتباه دیگر ابراهیمی بود و طاحونی همه پنالتی ها را خلاف جهت رفت، درست مثل گلر تراکتود. در آن بازی روی اشتباه یک مدافع راست-شاهین بیانی- دقایق آخر گل تساوی را دریافت کردیم و اینجا هم یک مدافع راست -شیری- شالوده حذف را بنا نهاد. گلر تراکتور، باعث خوشبختی تیمش نشد. این انتقال جنجالی ، دست آورد مطلوبی نداشت و جام ها یکی یکی از دست آتا می افتند. در لیگ هم این گلر، کم اشتباه نبوده و گل های دریافتی حکایت از همین امر دارد. حالا آتا بهتر می فهمد در فوتبال فقط با پول و جذب بازیکنان مطرح نمی توان موفق شد. درسی سخت که باید بارها از روی آن جریمه نوشت.... آتا پول داد.... بابا پول دارد.... او جام ندارد

photo content

آواز غمگین لری در گوش آتا با نوای گلر یگانه. سه گانه و دو گانه پر.مونده یه گانه دایه دایه وقت حذفه....

غروب تلخ آرزوهای "آتا" در بامداد عربستان. حجکم مقبول و سعیکم مشکور
غروب تلخ آرزوهای "آتا" در بامداد عربستان. حجکم مقبول و سعیکم مشکور

صرف نظر از گل های در طول بازی رفت و برگشت، یک پنالتی را حتی به سمت توپ نرفت. سه گانه ، بدون دو گانه تاکنون
صرف نظر از گل های در طول بازی رفت و برگشت، یک پنالتی را حتی به سمت توپ نرفت. سه گانه ، بدون دو گانه تاکنون

شاید لازم باشد یک بررسی علمی درباره ساعت بازی نمایندگان ایران در مصاف با تیم های عربی -بالاخص عربستانی- صورت گیرد. بر پایه فیزیولوژی ورزشی و توجه به اینکه غالبا تیم های ایرانی عصر تمرین می کنند و حتی دیدارهای لیگ ایران عمدتا عصرها برگزار می شود اما در جدال با عربستانی ساعت ۱۰ شب و حتی ۱۱ و نیم باید به میدان رفت محل تامل است. عادت عضلات و .... به تمرین و بازی در یک ساعت مشخص، جای بررسی دارد

بوژوویچ جام حذفی را هم بگیرد سال بعد جایش را به مجیدی خواهد داد

شبی که آمریکا در جام جهانی ۹۸ به ایران باخت روزنامه یو اس تو دی تیتر زده بود: خدا آمریکایی نیست. شیطان بزرگ با سرافکندگی به خانه بر می گردد. محض خاطره

النصری ها اغلب دقایق با استقلال خرس وسط بازی می کردند. ایستاده بودند و پاس می دادند. فکر کنم تعداد پاس های آنها خیلی زیاد بوده باشد. باید آمار را دید

تحقیر استقلال را دیدید؟ تا وقتی کل کل فوتبال ما بر سر این است که کی تماشاگر بیشتری به ورزشگاه آورده و از نطر فنی روز به روز عقب تر می رویم این شتر هر بار در خانه یکی از تیم های ما می خوابد. در تهران و در شبی که النصر نصف تیمش را به ایران نیاورده بود بعد از یک مساوی بدون گل، استقلالی ها دیوانه وار شادی می کردند. آنها با تیترهایی مثل آسیا را به ما بسپارید و غول خفته بیدار شد، داشتند خودشان را فریب می دادند. امشب هم واقعیت النصر را دیدید هم استقلال را. در آزادی فقط توپ های آنها گل نشد کما اینکه امشب هم تا مرز دو رقمی شدن، موقعیت داشتند. دوره شاخ و شانه کشیدن ما برای باشگاه‌های عربستان گذشته. امشب گلر حریف حتی یک بار و دقیقا یک بار هم زمین نخورد. این یعنی فاجعه برای فوتبال ایران

استقلال دفاع آورد

نه حردانی نه رضاییان. هیچکس بر نمی گردد
نه حردانی نه رضاییان. هیچکس بر نمی گردد

اتوبان

النصر بدنی کم آورده

حسینی نبود استقلال دو رقمی می شد

سمت راست دفاع استقلال را اتوبان کردن

استقلال در نیمه اول زیر صفر بود. حتی یک بار هم گلر حریف را وادار به واکنش نکرد و میانه میدان را کامل از دست داده و در محوطه خودی ، تجمع کرده بود. رونالدو با کمترین دوندگی هر کاری خواست با دفاع استقلال کرد و دیگر یاران او هم نمایش خوبی داشتند. دفاع استقلال جرأت بالا آمدن را نداشت و صالح حردانی یکی از بدترین نمایش های عمرش را در این نیمه داشت. سطح کلاس بازی دو تیم در حد برزیل- مالدیو بود. فاصله ای زیاد که نشان می دهد فوتبال ما جقدر از سطح اول باشگاه‌های آسیا عقب است.استقلال شانس آورد بیشتر از دو گل دریافت نکرد.سمت چپ استقلال هم عملا فلج است. آنها ده نفره هم شدند تا کارشان به مراتب سخت تر شود.