SevenHells
Открыть в Telegram
484
Подписчики
Нет данных24 часа
-37 дней
-1330 день
Архив постов
484
به این نتیجه رسیدم که غذای سالم کلا قرار نیست خوشمزه باشه ولی قراره حس خوبی بده. نه خوردنشا، مثلا اندازه یه غذای چرب و چیلی معدهتو اذیت نمیکنه و سرحالی.
حس میکنم بقیه رفتارای سالمم همینطوریه. وقتی خوب برخورد میکنی با خودت و بقیه، اولش خوش نمیگذره، چون مجبوری غرایضتو بکوبی و داد نزنی و فحش ندی و عصبانی نباشی و ملاحظه حال بقیه رم بکنی؛ ولی بعدش حس خوبی میده که خودتو کنترل کردی و اعصاب آرومتری داری. 🤝
484
بچهها ببینید، من نفوذ اجتماعی ندارم. خب؟ فعالیت اجتماعی هم ندارم. خب؟ فعالیت سیاسی هم که کلا سرم نمیشه و ندارم. خب؟
پس نیاید بگید چرا از این ننوشتی چرا از اون ننوشتی. خب؟ تلگرام مثل توییتر نیست که یهو یه چیزی وایرال بشه همه ببیننش. خب؟
من الان بیام چی بنویسم؟ من اعصاب زندگی تخمی خودمو ندارم. اخبارو دنبال نمیکنم چون اعصابم مریضه همینجوریشم و واقعا از کف قعر افسردگی و اضطراب، هی لول جدید برام باز میشه و افسردهتر و مضطربتر میشم. خب؟ اینه که بگین چطوری دلت خون نشد وقتی ویدئوهاش اومد، من میگم ندیدم. آره نمیبینم. باز نمیکنم. نه عکسا رو باز میکنم نه ویدئوها رو. اصلا هم برام مهم نیست اگر این منو تبدیل به یک شهروند انگل به درد نخور میکنه. اگر دیدن یک ویدئو برای مفید شدن کافیه همون بهتر انگل کمتر مریض باشم تا مفید خیلی مریض.
من کلا با virtue signaling مخالفم. اینکه بیام ادای خوبا رو دربیارم و با جو کسایی که خوب دیده میشن همراه بشم که یه وقت کسی فکر نکنه من غصه نمیخورم. من غصههای خودمو مینویسم چون سواد غصههای خودمو دارم. خب؟ نه تنها به من، به بقیه هم گیر ندین که از غصهشون برای هموطنشون نمینویسن یا نمیگن. ما میتونیم بدون اینکه توی بوق و کرنا کنیم، غصهدار و همدل باشیم.
همه قرار نیست نماینده ملت داغدار ایران باشن. کی به من رای داده که نمایندهش باشم آخه؟ کدوم آدم وصل و دست به نقدی منو دنبال میکنه؟ حکومت منتظره من نظر بدم؟ شما منتظرید من نظر بدم تا غصهدار باشین یا نه؟ بقیه منتظرن من نظر بدم؟ روسیه منتظره من نظر بدم تا جنگو تموم کنه؟ من بیانیه نارضایتی از وضعیت موجود بدم، اسرائیل و فلسطین دوست میشن؟ ورزش دیگه سیاسی نمیشه؟
میدونم که چیزی به اسم آدم غیرسیاسی و غیراجتماعی نداریم چون زندگی در جامعه متمدن بدون سیاست و جامعه ممکن نیست و فلان. ولی چه نیازی هست که کسی که سوادشو نداره بیاد نظر عمومی بده؟ الان یه سلبریتی که سرشو از باسنش تشخیص نمیده چرا باید نظرش وزن سیاسی داشته باشه توی چشم شما یا هر مخاطب دیگهای؟ اگر وزنی داره از دنبال کردن کورکورانهست. از بتسازی از یه آدمه که فقط از یه بعد شخصیتش خوشتون میاد پس فکر میکنید همهچی تمومه. تازه اون سلبریتیه باز یه چیزی. من که هیچکارهی مملکت نیستم هیچ، افسار زندگی تخمی خودمم دست خودم نیست. من از کل سیاست بیکفایتی درباریان رو بلدم. از من چه انتظاری دارین که میاین با من دعوا میکنین اعصاب منو مریض میکنین؟ اح.
484
در این برهه از زندگیم، یاد گرفتن روش دوخت کت شلوار و داشتن کلی کت شلوار مهمترین میل به زندگی من و بزرگترین انگیزش و نیروی محرکهٔ موجود در زندگی منه.
484
دوستای صمیمی به هم چی میگن که همیشه با هم حرف میزنن؟ از طرف یک آدم دوست صمیمی ندار میپرسم. 🥸
484
میدونید؟ من دلم نمیخواد مجبور شم مهاجرت کنم. دلم میخواد بتونم زندگی کنم بدون اینکه دهنم سرویس شه تا با آدمای جدید ارتباط موفق بگیرم و بدون اینکه پاره شم تا با زبان دومم حرف بزنم و بدون اینکه مجبور بشم همه دار و ندار و زندگیمو ول کنم اینجا و برم.
نمیدونم این خواستهها جزء اصول اولیه حقوق بشره یا من هنوز حساب نیومده دستم که دنیا دست کیه یا فقط دارم گه میخورم. ولی همینه که هست. دیگه هنوز که میشه آرزو کرد؟ نمیشه؟
484
چه حسی داره برای خریدن تجربه طبقه متوسط یک کشور دیگه مجبوریم طبقه مرفه بشیم؟ من حس لزج بودن میکنم.🚶
484
صدای محو بازی بچهها همیشه قلب منو فشار میده. برای بچگی کوچیکم دلم میسوزه. برای روزایی که بچگی نکردم دلم میسوزه. و برای دنیای رقتانگیز محدودم هم دلم میسوزه.
بعضیوقتا باید کیلومترها فاصله بگیری تا بفهمی یه ساختمون دقیقا چه شکلیه. زندگی منم همینه. فرقش اینه که با وجود کیلومترها فاصله از دنیای بچگی فهمیدم زندگیم چقدر کوچیک و محدود بوده ولی هنوز نفهمیدم چرا اینقدر صدای محو بازی بچهها... قلب منو فشار میده؟
@Se7enHells
با هندزفری بشنوید تا بغضتون قد توپ دولایه قلمبه بشه.
484
کاشکی اینقدر عکس این بچهای که توی سطل پیدا شده رو پخش نکنین. کاشکی اینقد چیلیک چیلیک ازش عکس نگیرن.
*کوبیدن زیر میز و پرت کردن تمام محتویات روی آن*
484
روزی که بتونم احساساتمو مثل آدما با کلمه بیان کنم عید منه. فعلا در تمامی مواقع مثل گاو ماما میکنم.
484
حالا بحث روانشناس قلابی شد، بهتون بگم که طبق تجربهٔ من، کلا روانشناسی جدی جدیش هم یه جوری خر تو خره که اون سرش ناپیداست. آموزش ناکافی، نادرست، مختصر و جانبدارانه باعث میشه یکی که مدرک ارشدشو و حتی دیده شده دکتریشو هم گرفته، بازم بعضی جاها سخت گیر کنه که با این مراجع چیکار کنم الان!
از اون طرفم باید دهنتون سرویس بشه ببینید با کدوم روش رواندرمانی بهترین نتیجه رو برای بیماریتون میگیرید، اونم قبل از دیاگنوز شدن! بعد ممکنه اشتباه انتخاب کنید و برید و تمرکز درمانگر بره جایی که دردتون نیست، چون شما که خودتون نمیدونید دردتون چیه، و اونم نتونسته دربیاره، حالا یا به خاطر جانبداری یا بخاطر تجربه کم یا بخاطر آموزش ناکافی و غیره. خلاصه حواستون نباشه یه دیگی میشه که هرچی همش میزنی بدتر میشه.
فقط میتونم بگم هرچی که هست، با همه عن بودن و خر تو خریش، نظامدار و ساختارمنده. هزار برابر از مراجعه به این کلاشای شارلاتان بهتره. مهم اینه که آدم قبل انتخاب مشاور و روانشناس حتما حتما حتما در مورد رویکرد درمانگر و مفید بودنش برای شرایط خودش تحقیق کنه.
شما مثلا یه مشکل خیلی جدی و فوری داری و زندگیت داره از هم میپاشه، نباید پاشی بری روانکاوی که بعد از دو سال بتونی دقیق ریشه مشکلتو بگیری دستت که. مشکلت ریشه تو کودکی داره و یواش یواش هر روزتو داره میخوره؟ روانشناس رفتارگرا نمیتونه ریشه رو برات از ته بکنه که. تخصصشو نداره یعنی. اگر تونست دمش گرم ولی احتمالش کمتر از یه روانکاوه و الخ.
گوشی دستته؟
484
Repost from As she’s walking away
سازمان نظام روانشناسی کشور، اسامی افرادی که تحت عنوان مشاور و روانشناس فعالیت میکنن اما مجوز ندارن رو منتشر کرده.
فرهنگ هلاکویی، محمود انوشه، ایمان سرورپور، علیرضا شیری از افراد شاخص این لیست هستن.
اسم کلی از صفحات روانشناسی اینستاگرام هم توش هست.
https://pcoiran.ir/news/post/176/
484
هفصد میگیرم آرزوهاتونو مانیفست میکنم.
توضیح: دو بار اسمشو آوردم رفته برام خریده. از آسمان هفتم صدای منو دارید. 🥲💖
484
تو مناطق کویری، هوا در طول روز داغِ داغ میشه و شب سردِ سرد، ولی یک جایی هست بین آفتاب داغ ظهر پس کلهت و نصفهشب سرد. هوا تاریکه، نسیم نسبتا خنک میآد ولی آسفالت هنوز گرمه. همینجوری که داری هوا میخوری پاهات گرمه. نه از آفتاب کلافهای، نه از سوز باد زمستون روی پوستت شکایتی داری. این حس، برای من حس خونهست. هوا بخورم، آزاد بچرخم، حتی یکم سردم بشه، ولی پام محکم و استوار و گرم باشه. دور و بر دایره امن چرخیدن و باز هم چسبیده بودن به مرکز اتصالت. این حس خونهست.
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
