ru
Feedback
رویاے شاعرانهــ

رویاے شاعرانهــ

Открыть в Telegram

کانالی مخصوص عشاق؛ پر از مطالب عاشقانه. و. دل نوشته وآهنگ عاشقانه و... لینگ گروه ادبی: @Beyadmanbashe

Больше

📈 Аналитический обзор Telegram-канала رویاے شاعرانهــ

Канал رویاے شاعرانهــ (@loyalme) языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 15 847 подписчиков, занимая 5 416 место в категории Религия и духовность и 20 673 место в регионе Иран.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 15 847 подписчиков.

Согласно последним данным от 22 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило 1 708, а за последние 24 часа — -52, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 1.08%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 0.76% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 171 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 120 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 1.
  • Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как کس, گاه, آدم, بخیر, چیز.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
کانالی مخصوص عشاق؛ پر از مطالب عاشقانه. و. دل نوشته وآهنگ عاشقانه و... لینگ گروه ادبی: @Beyadmanbashe

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 23 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Религия и духовность.

15 847
Подписчики
-5224 часа
-8417 дней
+1 70830 день
Архив постов
هوشمند عقیلی-فرا-دریا #شبت بخیر عزیزتر از جووونم #شبت خوش آرامش زندگیم 🍃 @loyalme

. _🌹_چہ بی رحمانه گرم است تابستان ِ آغوش تو❤️ وقتی بہ اندازه ی بوسہ ای💋 خیره می شوم بہ التماس ِ خفتہ در تمنای ِ چشم هایت ..
. _🌹_چہ بی رحمانه گرم است تابستان ِ آغوش تو❤️ وقتی بہ اندازه ی بوسہ ای💋 خیره می شوم بہ التماس ِ خفتہ در تمنای ِ چشم هایت ....😍😘 #شبت بخیر زندگی من 😍 🍃 @loyalme

🌸الهی روزای ذهنتون 💫آفتابی باشه 🌸و شبای دلتون مهتابی 💫الهی غرورتون نشکنه 🌸و روحتون زخم نخوره 💫الهی زندگیتون 🌸پراز شادی
🌸الهی روزای ذهنتون 💫آفتابی باشه 🌸و شبای دلتون مهتابی 💫الهی غرورتون نشکنه 🌸و روحتون زخم نخوره 💫الهی زندگیتون 🌸پراز شادی باشه و 💫خم به ابروتون نیاد شبتون بخیـر 💫✨ 🍃 @loyalme

خودتان باشید ‌نه فتوکپی و رونوشتِ همدیگر ! خودتان را از روی دستِ دیگران ننویسید ! باور کنید چیزی که هستید ، بهترین حالتی است که می توانید باشید . بعضی ها ، ساکتشان دلنشین است ، بعضی ها پرحرفشان . بعضی ها ، باچشم و موی سیاه ، زیبا هستند ، بعضی ها با چشمان رنگی و موی بلوند ! بعضی ها ، با شیطنت دل می برند ، بعضی با نجابت ... جذابیتِ هرکس منحصر به خودش است . باورکنید رفتار و خصوصیاتِ تقلید شده و مصنوعی ، شخصیتتان را خراب می کند . تا می توانید "خودتان" باشید ... نرگس صرافیان طوفان 🍃 @loyalme

طوری بخند که حتی تقدیر شکستش را بپذیرد، چنان عشق بورز که حتی تنفر راهش را بگیرد و برود، و طوری خوب زندگی کن که حتی مرگ از تماشای زندگیت سیر نشود! این زندگی نیست که می گذرد ما هستیم که رهگذریم پس با هر طلوع و غروب لبخند بزن مهربان باش و محبت کن... 🍃 @loyalme

قشنگ ترین تعریفی که از تعهد خوندمـ این بود که: «اگه یه نفر رو قلبا و با تمامـ وجود دوست داشته باشی تعهد آسون ترین کاریه که میتونی داشته باشی چون هیچکس جز اون به چشمت نمیاد و هیچکس نمیتونه به اندازه ی اون زیبا و کامل باشه» 🍃 @loyalme

حتما کسی را در زندگی دوست بدارید، چیزی را حتی... فرصت بسیار کم است، همین که چشم هامان را ببندیم و روی تخت دراز بکشیم، دیر یا زود خوابمان می برد و یک روز کمتر عاشق بوده ایم. اما قرار هم نیست دلمان را خرج بیهوده کنیم آدم ها گاهی از نگرانی گلدان آب نخورده سفر را دیر تر می روند... دلبستگی آدم را بزرگ می کند... حتما قرار نیست آدم به آدم عاشقی کند. جمعه برای کسانی که دوست داشتن بلد نیستند، غمگین است... صابر ابر 🍃 @loyalme

واسه رسیدن به رویاهات... نیاز به «جایگزینی» داری! اینفلوئنسر های فیک رو با شخصیت های تاثیر گذار جایگزین کن! دوستای سمی رو با آدمای الهام بخش جایگزین کن! غرغر رو با مسئولیت پذیری جایگزین کن! فکروخیال رو با انجام دادن جایگزین کن! تلویزیون دیدن رو با کتاب جایگزین کن! به قول کریس نوشابه رو هم با آب جایگزین کن... 🍃 @loyalme

دعا کنیم برای همه اونایی که یه درد گوشه قلبشون پنهونه ، برای تمام مریض ها ، برای تمام دل شکسته ها ، برای تمام بی پناه ها ، برای کسانیکه مشکلات خسته شون کرده ... برای تمام مردم سرزمینم و برای رسیدن به فرداهای بهتر .... 🍃 @loyalme

گاهی باید آرزوهات رو دستت بگیری، غم‌هات رو بذاری روی شونه‌هات و تنهاییت رو به دندون بکشی و صدات در نیاد. گاهی باید خودت رو به فراموشی بزنی تا نفهمه که هنوزم داری بهش فکر می‌کنی...! پویا جمشیدی 🍃 @loyalme

‌‏«از چشم افتادن» به‌نظرم آخرین مرحله‌ست. ‏این آخرین مرحله، با دلخور بودن یا ناراحتی فرق داره. این مرحله‌ی ناامید شدن از طرف مقابله. مرحله‌ی رها کردن. رها کردن آدمِ روبه‌رو، بدون لحظه‌ای ناراحتی و پشیمانی... ‏📝 پویان اوحدی 🍃 @loyalme

مینویسم برای تو که مرا با تمام خوبی ها و بدی هایم خواستی...‌ ‌ ‌‌ زندگی من دو فصل دارد من قبل از تو، من بعد از تو فصلی که تو داخلش قدم میزنی...، زیباترین، کامل ترین و ماندنی ترین و عاشقانه ترین فصل زندگیه منه.... از تو به خاطر بودنت، نگاهت، کلامت، رفتارت، درک و فهم ت، ممنونم.... (: از زمانی که با من قدم به قدم شدی، لحظه ای احساس تنهایی و جدایی نکردم، کنارم بودی ... وقتی ترسیدم، وقتی لرزیدم، وقتی حالم خوب بوده، وقتی حالم بد بوده، فقط چند دقیقه صحبت با تو کافیه که گیج و معلق شم و عاشق تر... ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ من کنار تو، همه چیزو به بهترین حالت، تجربه کردم... اینو میدونم‌ که جای من توی قلبت همیشگیه. اینو بدون، که ابدِ منی قلب، قلب من است. . . اما نبضش تویی جان جانااانم. 🍃 @loyalme

هزار بار هم که بگویی آدم نباید شادی اش را منوط به بودنِ آدم ها کند هزار بار هم که بگویی وابسته بودن خوب نیست؛ که آدم خوب است رویِ پایِ منطقِ خودش بایستد آخرش یک روز، لابلای کلافگی هایت به این نتیجه می رسی که یک نفر باید باشد! یکی که به شوقِ حضورش، محکم تر قدم برداری و عمیق تر زندگی کنی ، یکی که دلیلِ لبخندهایِ هر روز و هر شبِ تو باشد. هزار بار هم که منطقی باشی و تا بالاترین پله های موفقیت هم که بروی؛ یک نفر باید باشد یک نفر که انگیزه ی خوشبختی ات باشد. نرگس صرافیان طوفان 🍃 @loyalme

همه ی ما یه نفرو داریم که عمیق ترین و دلی ترین حرف ها و غصه هامون رو فقط میتونیم به اون بگیم تا آروم شیم به قول محمود درویش:«بعضی حرف ها خلق شده اند که فقط یکبار و فقط به یک نفر زده شوند و بعد از آن دیگر هیچ معنایی ندارند..» 🍃 @loyalme

دلــم...را دوسـت‌دارم ، وقتی برای تو تنگ میشود ... وَ تــو ... را دوسـت‌دارم ... ڪه دلتنگــم میڪنی 🍃 @loyalme

می‌خواهم تا ابد کنارم باشی تا اگر اندوه زمین روی شانه‌هایم افتاد به سمت تو کج شوم زهرا الحجاج 🍃 @loyalme