کانونهای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (KanoonBeheshti)
Открыть в Telegram
اطلاع رسانی کانونهای فرهنگی دانشگاه ادبی گردشگری اخلاق حرفهای هلال احمر محیط زیست فیلم و عکس نگاه هنرهای نمایشی صدا موسیقی خیریه نگارش و نشریات قرآن و عترت هنرهای تجسمی جهادی بینالملل ققنوس مهدویت @farhangi_ksbmu 02122439842 http://ksbmu.ir/
Больше5 129
Подписчики
Нет данных24 часа
-87 дней
-6730 день
Архив постов
@kasbmu🌾
#جلسه_اول📎📍
🔊📝کانون اندیشه و مرکز مشاوره دانشگاه با اجرای دو طرح زیر برگزار میکند:
📌🔖#طرح_اول : برگزاری کارگاه های عشق و روابط سالم به طور متمرکز در خوابگاه های دانشجویی .
📌🔖#طرح_دوم : پاسخگویی به مشکلات شما دانشجویان به صورت صوتی در فضای مجازی بدون آنکه شناخته شوید ( به وسیله رباط سوالات و مشکلات خود را برای ارسال میکنید و ناشناس باقی می مانید و از روانشناس پاسخ می گیرید😉).
🦋(گام به گام تا پایان اجرای طرح با ما باشید)🦋
🌾 Instagram kasbmu🌾
جلسه سفرای #جشنواره_فرهنگی_سیمرغ با دکتر کدخدازاده معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه
۱۶دی ۹۶
@sca_sbmu
@KanoonBeheshti
🔺طی حکمی از سوی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، دکتر علیرضا ناصری به سمت سرپرست مدیریت تعالی فرهنگی و فوق برنامه این معاونت منصوب شد 🔻
متن ابلاغ👇
http://bit.ly/2CLHKG8
#انتصاب
@sca_sbmu
دیرین دیرین معرفی می کند:
@KanoonBeheshti
🔰اجرای گروه کانون موسیقی در مراسم روپوش سفید ورودی مهر 93 پزشکی
🔰دانشکده پزشکی 11دی ماه
کانون های فرهنگی هنری دانشگاه
@KanoonBeheshti
📡📡📡📡📡📡 تمدید شد
معرفی بزرگترین رویداد فرهنگی آموزش عالی کشور در بخشهای تئاتر، فیلم، موسیقی، ادبی و هنرهای تجسمی توسط دیرین دیرین
🔰ارسال اثار جشنواره تا 25 بهمن ماه تمدید
http://www.Festivalf.ir
@KanoonBeheshti
🔰 اردوی تفریحی بازدید از "باغ پرندگان"
🦆تجربه لحظاتی به یادماندنی در کنار زیباترین و متفاوت ترین پرندگان🦆
♦️برای ثبت نام، درخواست خود را در آیدی زیرثبت نمایید.
@M_M19
✅ @Sbmugardeshgarikanoon
🎤کارگاه یک روزه"آموزش گویندگی و اجرا"باحضور مجری و گوینده تلویزیون🎤
🔸کسب آمادگی جهت حضور در #جشنواره_سیمرغ
✅برای ثبت نام با آیدی زیر تماس حاصل فرمایید .
@M_M19
🔰 @SBMU_Simorgh_Festival
♦️اين عكس ها بخشى از دارايى و ثروت بزرگ جامعه دانشگاهی و پزشكى كشور است.
🔻جاى شما در اين قاب خاليست...
🔶منتظر همه شما هستيم در ، بزرگترین جشنواره فرهنگى كشور
@SBMU_Simorgh_Festival
@KanoonBeheshti
🔴دانشجویان عزیز توجه فرمایید ؛ برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جشنواره سیمرغ با سفیران واحد خودتون ارتباط حاصل فرمایید .
⚠️سفیران جشنواره همیشه و در هرمکان پاسخگوی شما خواهند بود.
اسامی سفیران خوابگاهی :
🔵خوابگاه های آقایان ؛
✅خوابگاه امام علی :
🔺عرفان مهدی نژاد
@erfanmehdinejad
✅خوابگاه حضرت ولیعصر (عج) :
🔺صدرا رحیمی
@Sadra_rahimi
✅خوابگاه شهید آوینی (27) :
🔺میلاد ولدپور
@milad139
✅خوابگاه شهید موسوی (11) :
🔺محمد مهدی قنبری
@MMahdighanbari
✅خوابگاه شهید رحیمی (ملاصدرا) :
🔺سید مصطفی ابراهیمی
@esmostafa
✅خوابگاه شهید بیگ محمدی (15) :
🔺عمید رهی
@amidrahi
✅خوابگاه فردوس :
🔺سجاد لشکری
@Edvardoshuresh
✅خوابگاه مسلم زاده (متاهلی شماره 2) :
🔺احسان شاملو
@ehsanshamloo
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
🔵خوابگاه های خانم ها ؛
✅خوابگاه الزهرا :
🔺فائقه شاهوردی
@faeghe1995
🔺راضیه قاسمی
@rghasemi74
✅خوابگاه سمیه :
🔺کوثر فرضی
@Kosar_farzi
✅خوابگاه گل نرگس :
🔺سحر عزیزی
@Nutritionist1995
✅خوابگاه حضرت زینب :
🔺مژگان امیریان
@zh75amiryan
🔺دلنیا رحیم پور
@delniya7576
✅ خوابگاه گل یاس :
🔺سپیده برزگر
@Sepidehbrzr
✅خوابگاه سرشار :
🔺 دلسوز رضایی
09902596229
🔰 @SBMU_Simorgh_Festival
@KanoonBeheshti
🔰گفتگوی صمیمانه محمد محمدیان ؛ سفیر جشنواره سیمرغ با دانشجویان در مورد جشنواره و معرفی جشنواره سیمرغ به دانشگاهیان در مراسم #یلدای_ما
🔻محمدیان در این گفتگو اظهار داشت : وزارت بهداشت هر سال یک جشنواره تحت عنوان جشنواره فرهنگی در رشته های مختلفی اعم از ادبی، فیلم و عکس ، هنرهای تجسمی و نمایشی ، موسیقی و ... برگزار میکند.
🔻در دوره ی قبل این جشنواره سراسری تر شد و علاوه بر دانشجویان علوم پزشکی ، دانشجویان غیر علوم پزشکی هم امکان شرکت در آن را پیدا کردند.
امسال این جشنواره بین المللی شده و تمام دانشجویان سراسر جهان می توانند در آن شرکت کنند.
🔻امسال اسم جشنواره ، به جشنواره سیمرغ تغییر کرده است. این جشنواره بسیار بزرگ و معتبر هست و ما ادعا میکنیم که مهمترین اتفاق فرهنگی-
هنری دانشجویی کشور می باشد و عیار فرهنگی دانشگاه ها هم بر اساس رتبه ای که در این جشنواره کسب خواهند کرد سنجیده می شود
🔻 به همین سبب مسئولین تمام دانشگاه ها هم تمام تلاش و توان خود را جهت حضور حداکثری در این جشنواره و کسب بهترین رتبه بکار میگیرند.
🔻در این جشنواره ابتدا فراخوان منتشر می گردد حاوی شرایط شرکت در جشنواره و تمامی نکات مربوط به آن است و سپس دانشجویان از تمام دانشگاه ها بیش از دوماه وقت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه ارسال و در سامانه جشنواره ثبت کنند.
🔻 آخرین مهلت ثبت آثار برای شرکت در جشنواره نهم ، اول بهمن ماه سال جاری می باشد.
🔻چند صد هزار اثر از سراسر کشور ارسال به دبیرخانه جشنواره ارسال میشود و سپس به مدت حدود دوماه این آثار توسط بهترین و مجرب ترین هنرمندان و داوران ، داوری خواهند شد و نهایتا در هر رشته ده اثر به مرحله کشوری راه پیدا میکنند و این افراد که جمعا حدود سه هزار نفر خواهند بود از سراسر کشور در یک جا گرد هم خواهند آمد و باهم در مرحله نهایی و کشوری به رقابت خواهند پرداخت.
🔻این جشنواره در تمامی دانشکده ها ، خوابگاه ها و بیمارستان های دانشگاه توسط افرادی تحت عنوان "سفیران سیمرغ" تبلیغ می شود که ضمن معرفی بخش های مختلف جشنواره ، سوالات دانشجویان ، اساتید و کارکنان در مورد جشنواره را پاسخ می دهند.
🔻دانشجویان عزیز ، اساتید فرهیخته و کارکنان پرتلاش دانشگاه میتوانند با مراجعه به این سفیران ، پاسخ سوالات خود در مورد جشنواره را دریافت کنند.
🔻بنده از همه دانشجویان ، اساتید و کارکنان هنرمند و فرهنگ دوست دانشگاه دعوت میکنم که در جشنواره سیمرغ شرکت کنند و با ثبت آثار با کیفیت و بی نظیر خود در سامانه جشنواره ، باعث درخشش دانشگاه پرافتخار علوم پزشکی شهید بهشتی در جشنواره گردیده و دانشگاه را از لحاظ فرهنگی و هنری به جایگاه واقعی خود برگردانند.
#جشنواره_سیمرغ
#سیمرغ_بهشتی
#یلدای_ما
@SBMU_Simorgh_Festival
@KanoonBeheshti
#کانون_هنر_های_تجسمی_برگزار_میکند
♨️بازدید از موزه هنرهای معاصر
الویت با کسانی که زودتر ثبت نام نموده اند✔
همراه با پذیرایی ویژه بانوان
برای ثبت نام به آیدی زیر پیام دهید👇
@venusaa
@KanoonBeheshti
🔰 بخش آزاد ویژه دانشجويان دانشگاههای علوم پزشكى وزارت بهداشت
♦️جشنواره بین المللی سیمرغ
🔻مهلت ثبت نام و ارسال آثار: ۱۰ آبان الی ۱ بهمن ۹۶
#جشنواره_سیمرغ
#سیمرغ_بهشتی
@SBMU_Simorgh_Festival
🍉استقبال ويژه دانشجویان از برنامه ی برنامه "يلداى ما"
✅کانون های فرهنگی دانشگاه
@KanoonBeheshti
گفت و گوی صمیمانه معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه در جشن «یلدای ما»
🔹به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه: دکتر کدخدازاده معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه در جشن بزرگ «یلدای ما» که به همت کانون های فرهنگی تدارک دیده شده بود به گپ و گفت دوستانه با دانشجویان پرداخت.
🔹دکتر کدخدازاده در این مراسم ضمن ابراز خوشحالی از وجود روحیه مشارکت طلبانه و همگرائی در بین دانشجویان در برگزاری همچین مراسمی اظهار کرد: امروز فعالیت های دانشجویی بسیار خوب است و دانشجویان به این نتیجه رسیده اند که باید در کنار علم و پژوهش به پرورش روح و روان خود از طریق پرداختن به کارهای فرهنگی و فوق برنامه بپردازند.
🔹وی ضمن اشاره به این که در اجرای کار گروهی تمرین همدلی و همراهی صورت می گیرد، ابراز امیدواری کرد که در آینده ای نزدیک شاهد اجرای این قبیل برنامه ها باشیم.
🔹معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه همچنین بیان کرد: پیامبر ما حضرت محمد مصطفی(ص) پیامبر رحمت و مهربانی بودند و ما باید در زندگی خود گذشت و مهربانی را سرلوحه کارمان قرار دهیم.
🔹دکتر کدخدازاده همچنین با تأکید بر شعار معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه که -هر روز، روز دانشجوست- اظهار کرد: ما دانشگاه را متعلق به تمامی دانشجویان می دانیم و امیدواریم بتوانیم سلائق مختلف را در این دانشگاه با خود همراه کنیم، چرا که با همراهی دانشجویان کار این حوزه آسان خواهد شد.
🔹معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه همچنین با دعوت از همه گروه ها، انجمن ها، تشکل ها، کانون ها و تمامی سلائق دانشجویی برای فعالیت در این حوزه افزود: دانشگاه مهد تفکر و نقد آگاهانه است، البته دانشجویان به این نکته توجه داشته باشند که نقد سوگیرانه در شأن آنان نیست و بدانند که در کنار درس به عنوان فرهیختگان جامعه نباید از زمانه خود عقب بمانند.
🔹گفتنی است دکتر کدخدازاده ضمن قرائت اشعاری از کتاب شعر خود، با تفأل به دیوان حافظ، غزلی را برای حضار قرائت نمود.
@sca_sbmu
@KanoonBeheshti
در آستانه بلندترین شب سال برگزار شد:
جشن بزرگ «یلدای ما» با حضور 1500 نفر از دانشجویان
🔹به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه: جشن بزرگ «یلدای ما» به همت کانون های فرهنگی دانشجویان چهارشنبه بیست و نهم آذر در مرکز همایش های بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد.
در این مراسم که با مشارکت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه برگزار شده بود، دکتر کدخدازاده معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، للـه گانی مدیر کل فرهنگی وزارت بهداشت، اساتید، مدیران و 1500 نفر از دانشجویان دانشگاه حضور به هم رساندند.
🔹در این جشن بزرگ که با برنامه های متنوعی همراه بود علیرضا آذر شاعر معاصر به قرائت اشعار خود پرداخت. همچنین اجرای سنتی ارکستر آنسامبل گل های نوین تهران به سرپرستی و رهبری رامبد لطیفی و قطعاتی از شایان تاجبخش پیانیست مطرح کشور و گروه پادیر از دیگر برنامه های تدارک دیده شده بود.
🔹شایان ذکر است امیرعباس گلاب سفیر اهدای عضو وزارت بهداشت نیز ضمن حضور در این مراسم به اجرای چند ترانه خود از جمله ترانه دلخوشی که با موضوع اهدای عضو است نیز پرداخت.
🔹همچنین در این جشن بخش اختتامیه دو مسابقه پانستاپ و طنین که به منظور توانمندسازی دانشجویان برای شرکت در جشنواره فرهنگی سیمرغ تدارک دیده شده بود نیز برگزار شد.
🔹نشست دوستانه کوروش صالحی دانشجوی پزشکی دانشگاه و محمد محمدیان دانشجوی بینائی سنجی با موضوع چگونگی فعالیت در کانون ها و معرفی جشنواره فرهنگی سیمرغ، پخش کلیپ های متنوع بخش دیگری از جشن «یلدای ما» بود.
#فرهنگی
#کانون
@KanoonBeheshtiĺ
"شب یلدا" همراه با دریافت کارت هدای عضو
دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در حاشیه ویژه برنامه "شب یلدا" کارت اهدای عضو دریافت میکنند.
به گزارش روابط عمومی کانون هلال احمر غرفه صدور آنلاین کارت اهدای عضو فردا (چهارشنبه 29 آذر) در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و در حاشیه ویژه برنامه "شب یلدا" برپا می شود.
دانشجویان و متقاضیان میتوانند برای ثبت نام و دریافت کارت اهدای عضو، پاسخگویی به سوالاتشان در زمینه اهدای عضو، اطلاع از چگونگی همکاری داوطلبانه با انجمن و... به این غرفه مراجعه کنند.
مکان: ولنجک بلوار دانشجو، کوچه کودکیار، دانشکده پزشکی
زمان: چهارشنبه 29 آذر ماه، ساعت 14 لغایت
#کانون_دانشجویی_هلال_احمر_دانشگاه_علوم_پزشکی_شهید_بهشتی
https://t.me/helal_sbmu
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
