𝓨𝙤𝙪𝙧𝙨𝙤𝙪𝓵 ”
Открыть в Telegram
2 650
Подписчики
Нет данных24 часа
Нет данных7 дней
Нет данных30 дней
Архив постов
2 650
Kadang-kadang,
untuk kita belajar dan membuka mata,
Allah akan berikan jalan yang berliku,
Jalan yang penuh jatuh dan bangun dahulu.
Teruskan melangkah wahai diri,
Suatu hari nanti,
Pasti akan ditunjukkan jalan dengan izin-Nya.
Suatu hari nanti,
Jalan yang dulunya penuh belukar,
pasti mampu buatkan kamu seorang yang tegar.
Jalan yang buatkan kamu merasa kekecewaan,
pasti membawamu kepada indahnya ujian.
Teruskan perjuanganmu hingga Allah memanggilmu pulang ;)
@HatiMilikAllah
2 650
Jika tiada bahu untuk kita sandar , ingatlah bahawa ada sejadah untuk kita sujud.
@hatimilikAllah
2 650
Untuk berdakwah✨
Kita tak perlukan kuantiti untuk melihat...
Tp lihat pada kualiti dakwah yg kita sampaikan...
Adakah ia sampai pada hati manusia atau tidak...
@shaalqudsy @hujanrintik
2 650
Dalam hidup ni,
Jangan lihat apa yang kita tiada,
Tapi lihatlah ke sisi apa yang kita ada,
InsyaAllah, bahagia kan menerpa
Dengan izin-Nya.
Teruskanlah melangkah,
Kerana,
tiap yang berlaku pasti ada hikmah.
Barangkali,
Kau tidak lihat hikmahnya sekarang,
Percaya dan yakinlah,
Akan kau lihat di akan datang.
Pasti.
Bezanya cuma waktu.
Sama ada cepat atau lambat,
Terserah bagaimana penerimaanmu.
📘 @NotaNasihat
2 650
Just wonder la, orang kata kalau kita rasa selesa dengan orang tu, kalau kita selalu terserempak dengan orang tu. Means dia jodoh kita,
Jap, nak tanya. Habistu kalau kita rasa selesa dengan ramai orang. Means, orang tu jodoh kita? Kalau kita terserempak dengan ramai orang lain masa tanpa sengaja. Means dia jodoh kita?
wow wow, berapa ramai jodoh kita ni? Hadehhh zaman sekarang. Mudah percaya dengan mitos aih😂.
Brothers and sisters, nak tau dia jodoh kita tu senang je. Bila dia nikah dengan kita. Tulah jodoh kita. Even tunang. Belum tentu dia jodoh kita, tunangkan sebagai satu ikatan dan tanda. Nikah tu sebetulnya🤍🥰
So ada faham?
-𝓟𝓾𝓽𝓮𝓻𝓲𝓦𝓪𝓵𝓲𝓭𝓤𝓶𝓶𝓲
@HAWASHARE
2 650
Pernah dengar tak orang cakap "eleh single tak laku la tu. Cuba tgk mcm aku, lepas break up beratur orang nak aku"',
ofcos pernah kan? Tipula tak pernah🤨. Haa kalau pernah korang rasa apa? Down? Sedih? Ke cool je, tak kisah orang nak cakap apa?,
Yang cool je and ignore toksik yang cakap anda tak laku tu anda the best! Tapi yang down, sedih. Pasaipa? Dude!
Tau dak kita single bukan sebab tak laku. Bukan sebab tak cantik. Bukan sebab tak hendsem. Bukan sebab tak sempurna. Bukan sebab tak layak untuk ada orang yang mencintai kita. Bukan sama sekali!
Tapi sebab apa?😊
Sebab Allah nak jaga kita daripada jatuh cinta pada yang bukan milik kita,
Allah nak jauhkan kita dengan orang yang salah,
Allah nak jaga hati kita dari berada dalam kemaksiatan,
Allah nak jaga hati kita supaya tidak terluka,
See?
Couple tu kan haram even tak chat ke, tak jumpa ke, selalu ingatkan orang yang kita sukan jgn lupa solat ke. Selagi mana ada perkataan couple! Masih hukumnya haram! No couple islamik. Celah mana islamiknya kalau ada baki sisa zina?
So
Bukan sebab tak laku. Allah ada aturan yang terbaik untuk kita. Allah dah tulis dah, jodoh kita di luhmahfuz. Apa yang kita perlu buat sekarang, berdoa dan baiki diri ke arah yang lebih baik. Supaya jodoh kita adalah orang yang soleh atau solehah,
Ingat diri kita adalah cerminan jodoh. Nak yang terbaik, jadi yang lebih baik😇🤍,
Dah takmo risau risau, fokus impian. Baiki diri. Tuntut ilmu! Jaga mak ayah. Syurga kita tu! Itu yang penting. Jodoh ni, tolak tepi dulu. Bila sampai masa, Allah datangkan lah, ada tak kemana punn. Doakan untuk jodoh awak juga even tak tahu siapa, hokeyyy?❤️
Keepfighting!
Jangan sendu sendu😜😂
-𝓟𝓾𝓽𝓮𝓻𝓲𝓦𝓪𝓵𝓲𝓭𝓤𝓶𝓶𝓲
@HAWASHARE
2 650
UKHWAH FILLAH💖 FI SABILILLAH
IHFAZILLAH YAHFAZKA✨🌼
Permulaan bagi segala penghijrahan,
Semoga istiqamah💪
Sayang...❤️
Bangkitlah..🌱
Walau Ia Sakit Dan Perit...🥀
Kerana...
Akhirnya pelangi Akan Hadir...✨
Mewarnai hari2 kita💐
https://t.me/Shaalqudsy
2 650
Bila bersedekah ke jalan Allah, harta takkan sikit pun kurang malah Allah akan tambahkan rezeki kita.
@hatimilikAllah
2 650
Bila bersedekah ke jalan Allah, harta takkan sikit pun kurang malah Allah akan tambahkan rezeki kita.
2 650
Seberat mana ujian kita, Tuhan itu ada untuk mendengar keluhan kita. -haq
https://www.instagram.com/p/CKVLiNXlJxx/?igshid=rrkzlfvdjvw
2 650
Sakit...
Hanya itu yg mampu aku Ungkap kan...
Tak mampu aku tunjuk kan...
Kerana ianya terlalu Sakit...
Sehingga Ia takkan membuatmu faham dgn keadaan ku...
Hanya dgn tulisan ini aku mampu katakan...
Betapa sakitnya...
Sakit yg terlalu dalam...
Yg nemerlukan dakapan hangat...
Yg sukar untuk di sembuhkan...
Hanya yg tepat mampu memadamkan rasa luka yg terlalu dalam ini....
Mungkin kau yg sedang membaca...
Akan tertanya2...
Sakit apa kah yg aku Maksudkan...
Sesakit manakah rasa itu...
Sehingga tak mampu aku tunjuk kan...
Sakit...
Cukup lah satu perkataan....
Untuk menjawab beribu persoalan...
Kuat lah duhai hati...
Kerna kini...
Sakit ini sentiasa menemani....
Kuatlah duhai hati...
Kerana Sakit ini...
Yg akan memadamkan setiap
dosa2 yg kau lakukan...
Kuatlah duhai hati...
Kerana Sakit ini...
Inilah yg terbaik...
@shaalqudsy
2 650
Rindu...
Rindu aku...
Akn senyumanmu...
Gelak tawa mu...
Keceriaanmu...
Sungguh aku rindu...
Namun rindu ini tak mampu aku luahkan padamu...
Hanya dalam coretan Dan catatan mampu aku lepas kan rindu ku padamu...
Andai kau melihat tulisan ku ini...
Ketahuilah bahawa Sungguh aku merindukanmu...
@shaalqudsy @hatimilikAllah
2 650
『🍁🧡』
𝑠𝑒𝑙𝑓 𝑙𝑜𝑣𝑒
keep note of the time that you feel your most confidence,the people that make you smile and laugh until your stomach hurts, and the moments that were incredibly challenging but you are thankful for. as those moments, no metter how hard they were, led you to the person you're today. you see? self love isn't about loving yourself and everything that happens to you all the time, but instead about truly growing trough the hard stuff even when they were the last thing you wanted to do. being paintfully honest with yourself is unconditional self love.
- mouleT -
@hatimilikAllah
2 650
Jaga aurat bukan sebab nak tunjuk solehah tapi tanda taat agama usaha jaga meskipun diri tidak sebaik mana .
@hatimilikAllah
2 650
Searching an admin for my telegram channel🤍🍁
@thehenshin and @hatimilikAllah.
Nak yang mampu bagi komitmen.
✅tak kisah laki ke prempuan
✅satu hari Satu quotes pun Takpe,
✅umur tak kisah, asal dapat manage waktu dengan tepat, n tak abaikan kerja yang anda sedia lakukan.
✅peramah
✅pandai buat quotes, Puisi or anything else.
✅setiap hari wajib promote channel.
Berminat? Feel free untuk pm saya🌹,
And buat Korg yang pernah save no saya, mohon chat balik ya. Saya Lost contact❤️😊
http://wasap.my/601162416408/nakjadiadminchannel
2 650
𝐄𝐗𝐏𝐋𝐎𝐑𝐄 𝐓𝐇𝐄 𝐂𝐇𝐀𝐍𝐍𝐄𝐋𝐒 𝐎𝐍 𝐓𝐇𝐈𝐒 𝐀𝐒𝐏 𝐋𝐈𝐒𝐓 𝐀𝐍𝐃 𝐃𝐎 𝐍𝐎𝐓 𝐅𝐎𝐑𝐆𝐄𝐓 𝐓𝐎 𝐒𝐔𝐁𝐒𝐂𝐑𝐈𝐁𝐄...
━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━
JOIN @Islamitu_indah
🔖•• Himpunan kata nasihat agama.
JOIN @Lovestoryneverend
🔖•• This Is Our Love Story.
JOIN @Quoteswithme
🔖•• Stay strong for yourself.
JOIN @HatimilikAllah
🔖•• Life must go on.
JOIN @Nakluahh
🔖•• Kalau rasa nak baca luahan ni baca lah taknak sudah.
JOIN @Movie_234
🔖•• We provide free movie for you.
JOIN @Dakwahofheart
🔖•• Have faith and be patien.
JOIN @Bicarabulanofficial
🔖•• TINTA sang rembulan
JOIN @Hijrahpendosa
🔖•• Tiada jahiliyyah, Tiada hijrah
JOIN @Tulisanpengemis
🔖•• Biarkan tulisan yang berbicara
JOIN @Herelisten
🔖•• Me, Myself and I
JOIN @HikayatPerindu
🔖•• Quotes for everyone
CLICK @HSASP20bot
🔖•• Delete list after 12 hours .
━ •• ━ •• ━ •• ━ •• ━ •• ━ •• ━ •• ━ •• ━ •• ━ •• ━
𝗦𝗽𝗲𝗰𝗶𝗮𝗹 𝗟𝗶𝗻𝗸 𝗣𝗿𝗼𝗺𝗼 𝗕𝘆 @HSPPromoter
𝐍𝐄𝐖 𝐂𝐇𝐀𝐍𝐍𝐄𝐋 ❤️🏹
"𝖩𝖺𝗇𝗀𝖺𝗇𝗅𝖺𝗁 𝗄𝖺𝗆𝗎 𝖻𝖾𝗋𝖽𝗎𝗄𝖺𝖼𝗂𝗍𝖺 - 𝗌𝖾𝗌𝗎𝗇𝗀𝗀𝗎𝗁𝗇𝗒𝖺 𝖠𝗅𝗅𝖺𝗁 𝗌𝖾𝗅𝖺𝗅𝗎 𝖻𝖾𝗋𝗌𝖺𝗆𝖺 𝗄𝗂𝗍𝖺"
[ 𝖰𝖲 𝖠𝗍 𝖳𝖺𝗎𝖻𝖺𝗁 40 ]
Nak quotes yang membina jiwa,let's join here 🔻
https://t.me/HunterOfHeart
2 650
Tidak mengapalah sayang,
Pasti ada baiknya,
Usap lah air mata tuh,
Kita tak tahu di mana sembunyi nya kebaikan itu,
Kita cuma perlu yakin dan percaya,
Bahawa akan ada baiknya semua ini berlaku,
Dan tidak sia sia pun,
Teruskan lah melangkah
Walaupun malu pada keluarga
Walaupun sakit pada hati
Walaupun susah untuk dihadapi
Walaupun terlalu perit sangat sangat untuk telan
Percayalah,
Akan ada baiknya,
Ada baiknya....
@hujanrintik
