3 498
Подписчики
+124 часа
-67 дней
-5830 день
Архив постов
3 498
بازم یاد گذشته افتادم
شبی که دل بهت دادم
اون شب سرد پاییزی نمیره یادم
وقتی که گفتی به همه جز تو بی اعتمادم
@gitmit
3 498
.
مهر آمد ولی،
با بی مهری هایی که کنج دلمان چمباته زده اند چه کنیم
راستش را بخواهی من فکر می کنم،
یک جای ابراز احساساتمان نشتی دارد...
وگرنه این همه واژه و جمله ی عاشقانه،
چرا گره از کار هیچکس باز نمی کند
ولی حالا باید امیداوار باشیم،
تا دختر بزرگ پاییز پادرمیانی کند،
جدایی ها، دوری ها و دلتنگی هامان را...
@gitmit
3 498
لهجه خندیدنت چه به لبهایت می آید مانند نوبرانه های انار روی شاخه های پاییز دیدنش لذت بخش است اما وسوسه چیدنش آدم را دیوانه میکند
@gitmit
3 498
با این که دلگیری ولی خوبی♥️
یاد خودم میفتم از عطرت
میچسبه پاییز طلایی با🍁
موسیقی بارونی و چترت
@gitmit
3 498
.
میدانی دلبر جان؟
بلاخره در یک عصر دل انگیز پاییزی،
وقتی صدای خش خش برگ ها را زیر پاهایمان حس میکنیم،
و دست در دست هم درکوچه های این شهر قدم برمیداریم،
با لب هایی که از شدت سرما میلرزند،
و نفس هایی که در سینه ام حبس میشوند،
زمزمه خواهم کرد که، دوستت دارم...!!
پاییز فصل رها کردن رازهایست
که برای نگه داشتنشان کل سال را جان کندم !!
@gitmit
3 498
همین که روبروی من بنشینی
همین که مهرت به دلم بنشیند
کافیست...
تا تمام ماه ها مهر باشد...
تمام آبان ها،آذرها،دی ها،
مهر تو به دل تمام ماه ها می نشیند.
@gitmit
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
