3 499
Подписчики
-124 часа
-137 дней
-6830 день
Архив постов
3 499
آهنگی رو دوست ندارید این 👎 رو بزنید
دوست دارید این❤️ رو بزنید
کلا هیچی نزنید دیگه نمیذارم
3 499
.
"زن"!
همین موجودی که جنس ضعیف میخوانی اش،
میتواند با نگاه های دلبرانه، تو را طوری زمین بزند
که حتی نفهمی از چه کسی و از کجا ضربه خورده ای
عاشق که شود، هیچکس جلو دارش نیست
سرما و گرما نمیفهمد،
همه راه را هم پیاده طی کند خسته نمیشود
مادر که شود، تمام زندگیت را به او مدیون میشوی
اگر سایه اش بالا سرت نباشد همیشه یکجای زندگیت میلنگد.
نازش را، با نیازت معامله نکن
چون، رگ غیرتی دارد که اگر گل کند،
تمام مردانگی ات را در یک لحظه زیر سوال میبرد.
برای داشتن یک زن، باید وضوی عشق گرفت
#زن
@gitmit
3 499
.
زمین با همین آب هوا
و شرایطِ مناسب برای زندگی کردن،
اگر زنها را نداشت از مریخ هم،
غیر قابل سکونت تر میشد...
زمین بدونِ لاک های قرمز و زرشکی،
بدون رقصیدنِ زنها رو به روی آیینه،
با لباسِ جدیدشان،
بدون لباس های پیله دارِشان،
بدونِ گریه های یواشکی روی تختشان،
بدونِ مردانه جنگیدنشان برای عشق،
بدونِ مادرانه هایشان برای پدر و مادر و
خواهر و برادر و عروسکِ مو بلندشان،
بدونِ عطرِ موهایشان،
بدونِ امنیتِ آغوشِ ظریفشان،
بدونِ زیر لب حرف زدنهایشان به وقت قهر،
بدونِ سردرگمی هایشان برای پوشیدنِ لباس،
نه تنها جای ترسناکی بود،
بلکه غیر قابل سکونت هم میشد...
حتماً دنیا بدونِ این جنسِ ظریف شکننده،
که درد را بهتر از هر مردی،
با شانه های ستبر و محکم تاب می آورد
حتما یک چیزی کم داشت...
یک چیزی به اسم "زندگی"...
زنها "نبضِ تپنده" هر جهانند...
@gitmit
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
