3 497
Подписчики
+124 часа
-67 дней
-5830 день
Архив постов
3 497
.
به این ایمان دارم
که خداوند کنار هر دردی درمانی قرار داده
و هیچ دردی در این دنیا همیشگی نیست و پاياني دارد
اما گاهی عمر زخمهایمان آنقدر طولانی میشود
که به درد عادت میکنیم...
و این بدترین نوع زندگی کردن است...
یا بهترست بگویم تدریجی مردن.
و من آدمهای زیادی را میشناسم که سالهاست
به جای زندگی کردن میمیرند و خود خبر ندارند،
مُردن لزوما به معنای خوابیدن زیر خروارها خاک نیست!
تو هروقت زخمی داشته باشی،
اما از سر عادت دردش را حس نکنی، مُردی...
@gitmit
3 497
قوی ترین آدمها
همیشه کسانی نیستند که پیروز می شوند،
بلکه آنهایی هستند که،
وقتی می بازند، تسلیم نمی شوند...
@gitmit
3 497
.
به داشته ها، موقعیت ها،
و آدم هایِ خوبِ زندگی ام فکر می کنم،
به هر چیز یا هر کسی که دنیایِ مرا زیبا،
و حالِ مرا خوب می کند...
و می خندم،
به رویِ تمامِ روزهایِ خوبی که در راهَند،
اتفاقاتِ خوبی که خواهند افتاد...
و آرزوهایی که برآورده خواهند شد...
خوشبختی یعنی همین،
که زندگی را سخت نگیرم،
که حالِ من خوب باشد...❤️
@gitmit
3 497
میدونی، آدم بی احساس وجود نداره!
اما هست آدمی که تصمیم گرفته باشه،
یک روز، احساسش رو،
به هر نحوی از همه قایم کنه!
همه چیز به شرایطی که پیش میاد برمیگرده!
یکی هیچوقت از اینکه همیشه،
با احساسش عمل کرده پشیمون نیست،
و یکی هرچی کشیده از احساسش کشیده..
@gitmit
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
