3 497
Подписчики
-324 часа
-107 дней
-6630 день
Архив постов
3 497
خدا یه کاری بکن بال پرنده نشکنه
بیا یه کاری بکن قایق من بی مقصده...
بی مرامن آدما، دور میشن ازت چرا
نمیدونم...
@gitmit
3 497
.
آذر،
ای غمگین ترین دختر پائیز، غمت را می فهمم...
غم پایان پاییز بودنت، غم دیده نشدنت را...!
تو نه مهری،
که آغازِ دوست داشتن های، خیابان های زرد و نارنجی باشی،
و نه آبانی،
که هوایت پر از عطر خاک باران خورده باشد.
تو سردی و تنها...! تو ماهِ پایانی...!
پایان های نافرجام و ناگهانی...!
انتهای پاییز،
همه خسته اند و در انتظار زمستان...
کسی آذر را نمی بیند...
کسی آذر را نمی فهمد...
آذر ای دخترِ ته تغاری سردِ فصل،
عاشقانه های درختانِ عریان خیابان ها،
تو چقدر شبیه منی...!
@gitmit
3 497
آذر، زنی است،
که گریه هایش را کرده،
غصه هایش را خورده،
حالا چشمهایش هم از اشک خالیست،
عوضش قلبش پر از سردیست...
آنقدر که هرکس که،
نزدیکش شود هم یخ میزند...
کدام آدمی را دیدی قلبش یخ زده باشد،
و آتش عشقش تو را گرم کند؟
@gitmit
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
