از نگاه احسان
Открыть в Telegram
از چیزایی میگم که ارزش فکر کردن دارن 💭 Life • Web3 • Ideas • People 🔗 x.com/ehsan_ton
Больше7 164
Подписчики
-724 часа
-957 дней
-55330 день
Архив постов
7 164
بچه هایی که نظرشون اینه که بازار نزولی ادامه داره الان میتونن خارج شن. اون بالا مد نظرو تقریبا زده.
7 164
یکی از عجیب ترین شرکت های مالی دنیا شرکت Payeer.com که یکی از شرکت های ارائه دهنده درگاه پرداخت کریپتویی هست.
تقریبا هر ۶ ماه یه بار اینا تو یه کشور جدید ثبت شرکت میکنن!😂
اصلا به شکل خیلی عجیبی.
روسیه٬ قبرس٬هنگ کنگ٬استونی٬ لتوانی کم بود حالا رفتن تو پاراگوئه ! ثبت شرکت کردند!
حالا بعدا مشخص میشه پاراگوئه چرا خوب بوده 😁
7 164
اینجوری که معلومه الان پلن رو یه مدلی ریختن که برای ۱ ماه دیگه وضعیت بازار صعودی بشه. ۱ ماه دیگه نشه کلا جمع میکنن میرن خونشون ۳ سال دیگه از لونه در میان اینجور که معلومه.
ولی خب تصمیم منطقی همینه٬ برا چی پول خرج کنن وقتی قرار نیست به هایپشون کمک کنه؟! پول مفت ندارن که : )
7 164
LOL پیشبینی تون کوین از بازار اشتباه در اومد. جایزه های اپن لیگ رو کم کردن از اینور هکاتون رو ۱ ماه عقب انداختن 😂.
جایزه سیزن ۲ قبلا ۵ میلیون دلار اعلام شده بود اما الان توی سایت زده ۱ میلیون دلار! فقط خواستن باشه که پروژه ها گشنه نمونن اما خیلی نگران کنندس این حرکتا!
7 164
بچه هایی که رو ۷ و ۶ خریدن اگر خرید پله ای رو رعایت کرده باشن میانگینشون ۵.۵-۶ باید باشه. و الان تو ضررن و خوب چکار میتونن بکنن؟
از همین الان با وضعیت فعلی بازار استراتژی خودتون رو مشخص کنید. الان زور خرس توی بازار بیشتر شده و شما برای اینکه بیشتر ضرر نکنید باید یه تصمیم بگیرید.
اگر تحمل ضرر بیشتر ندارید یا باور دارید که بول ران تموم شده یا قیمت پایین تر میاد٬ توی اولین رشد قیمتی خارج بشید. قرار نیست در بازار نزولی مستقیم بریزه و مطمئن باشید یک سری رگه های رشد خواهیم دید.
اگر سرمایه گذاری بلند مدت کردید و تحمل ضرر بیشتر (۳۰-۴۰ تا ۵۰٪ از اینجا) رو دارید٬ توی فرصت مناسب پورتفو اتون رو اصلاح کنید و سرمایه جدید بیارید. فراموش نکنید که سود و ضرر در بازار مالی تا زمانی که دریافت نشه Unrealized هست و صرفا یه عدده. تا نخرید در قیمت گران و نفروشید در قیمت ارزان شما ضرری نکردید.
7 164
رفتار ترون $TRX توی این سایکل بازار خیلی جالبه و مثل یه استیبل کوین ثابت و با نوسان خیلی کم باقی مونده. چه تو صهود و چه توی نزول :))
7 164
صدور ETF زمانی که بازار بالاس بیشتر خروج پول رو به ارمغان میاره تا ورود پول رو. چون اجازه میده سرمایه گذار های دونه درشت راحت تر خارج میشن و سیو سود میکنن و منتظر یه فرصت بهتر برای ورود میمونن.
محدوده ۵۰-۶۰ محدوده تعیین کننده ای هست از اونجایی که برگشت قوی بالای ۶۰ میتونی سیگنال قوی ورود رو بده و سقوط به زیر ۵۰ بازار رو وارد یه Bear Market میکنه. هیچکدوم از این دو آسون نیست و جنگ بین گاو و خرس رو خواهد داشت.
7 164
در مورد فرگمنت (Fragment.com) باید بگم که در حال حاضر تنها پلت فرم رسمی تلگرام برای ارتباط با شبکه تون هست و تلگرام هر فیچری بخواد اضافه کنه درون این پلت فرم اضافه میکنه.
بالاترین ارزش رو بین NFT ها٬ NFT های درون پلت فرم فرگمنت دارن چون مستقیما یک نوع utility تلگرام هستند.
اشتباه من این بود که سال ۲۰۲۲ سرمایه گذاری خودمو روی TON DNS انجام دادم در صورتی که باید روی Telegram Anonymous Numbers و Telegram Usernames انجام میدادم (خب اون موقع گرون بود الان گرونتر ام هست و باز گران تر خواهد شد!).
شماره های ناشناس تلگرام یه زمانی ۲۰ تا ۴۰ دلار بود اما الان قیمتش ۷۵۰-۸۰۰ دلاره! هر عدد شماره! خیلی ها اون موقع برای تست یکی دو تا خریدن ولی اصلا فکرشو نمیکردن این مدلی باشه.
خلاصه٬ از NFT های داخل Fragment خوب و قیمت مناسب پیدا کنید بخرید. وقتی کاربران سایر شبکه های اجتماعی به تلگرام تحت عنوان یه شبکه اجتماعی (پلنی که تلگرام داره سمتش میره ..) مهاجرت کنن٬ نام کاربری و شماره ناشناس از این هم گرانتر خواهد شد.
TON DNS اینده خوبی داره اما شاید این آینده ۵ تا ۱۰ سال دیگه بیاد.. .
7 164
فقط ۱۰ روزه که تتر بر روی شبکه تون کوین صادر میشه و تا الان ۱۳۰ میلیون تتر صادر شده و پیش بینی میشه که میزان تتر بر روی شبکه تون کوین تا ماه نوامبر به بیش از ۱ میلیارد دلار برسه.
7 164
قبل از لیست شدن نات کوین در صرافی ها امکان تبدیل ووچر ها به بالانس نات کوین وجود خواهدداشت.
به زودی امکان برداشت نات کوین فراهم خواهد شد.
هولد کردن نات کوین به افراد یک لول ویژه میده که باعث افزایش جوایز و همچنین دسترسی به کمپین ها و لانچ کوین ها به طور اختصاصی خواهد شد.
7 164
میگن یک شب ره صد سال رو رفتن. اینا بودن.
واقعا تصورش خیلی باحاله که مثلا حقوق ۱ ماهتو بتونی ۱۰۰ بار بگیری و بیاد به حسابت.
🥲
7 164
طرف کانال تلگرامی داره که این همه از تبلیغات تلگرام بهش پول داده اما باز دله دزده.
7 164
دلیل دامپ قیمت تون کوین مشخص شد!
جوایز کانال ها مشکل داشته و کاربر ها میتونستن چندین بار درخواست جایزه رو ثبت بکنن و بعد از سو استفاده تون کوین هارو فروختن و قیمت رو دامپ کردن 😂
7 164
Repost from Ton Post
🔒An exploit discovered in Telegram Channel Rewards
In the last few days, the first payments from advertisement revenue began flowing into the wallets of Telegram channel owners. Catch up on this feature here.
Users have found a vulnerability allowing them to repeatedly withdraw rewards, which they successfully exploited:
- The owner of wallet ...FCifC repeatedly withdrew a reward of 265.45 TON for a total of ~16,723 TON
- The owner of wallet ...MlGX7, similarly to the previous one, abused a reward of 167.47 TON for a total of ~3,616 TON
- The owner of wallet ...xBa_4, abused a reward of 50.7 TON, withdrawing a total of ~3092 TON
- The owner of wallet ...6MKmA, abused two rewards for a total of ~2774 TON
In total, from all known cases, over 26 thousand TON has been funneled and sold on exchanges. Due to this sell-off, the TON price dipped to $5.5.
Such abuse has now been put to an end, it seems. We are monitoring the situation for further details.
Your empathetical @TonPost
7 164
مجدد میگم شبکه تون به لیست شدن نات کوین و پرموت اون تحت عنوان یه نمونه (حتی مسخره) موفقیت نیاز داره تا بتونه یوزر عوام جذب کنه.
هدف تلگرام Mass Adoption کریپتو هست و اصلا milestone این ها این نیست که توی بایننس لیست بشن!
یکی از اعضای اصلی تیم هسته تون کوین سال ۲۰۲۱ در پاسخ به این سوال که کی توی بایننس لیست میشه گفته بود که لیست شدن توی بایننس اصلا جزو هدفای ما نیست.
خلاصه٬ ایا این به این معنیه که تو بایننس لیست نمیشه؟
نخیر! دو سمت ماجرا میدونن که لیست شدن توی بایننس چقد خوبه اما در عین حال دستکاری بازار رو زیاد میکنه و تیم تون کوین به خوبی میدونه که این موضوع کاربرو فراری میده.
و مطمئنا زمانی لیست خواهد شد که Adoption تون کوین توسط Early Adopter ها یعنی منو شما به طور کامل انجام شده باشه.
در مورد قیمت تون کوین و وضعیت بازار کریپتو “هیچکس” نمیدونه و سرمایه گذاری روی کریپتو سرمایه گذاری ریسک بالا هست اما این رو فعلا میدونیم و گزاره ای برای نقضش نداریم:
اولا) آینده تون کوین خیلی خفن خواهد بود و مارکت کپ توانایی رسیدن به اتریوم رو توی ۲-۳ سال داره. اگر سود نکنیم حداقل استفاده خواهیم کرد از امکانتش!
دوما) تیم تون کوین داره خوب کار میکنه و اهدافشون همه بلند مدته و به دنبال Exit Scam نیستن!
سوما) بازار کریپتو هنوز تغییر روند به نزولی رو نداره و توی Bear Market نیستیم و داره یه اصلاح رو تجربه میکنه. گرچه هر زمانی ممکنه این تغییر روند اتفاق بیافته و وارد بازار خرسی بشیم ولی هنوز اتفاق نیافتاده و اصلا فکر نکنید که قراره تا زمانی که پتانسیل تون کوین باز بشه٬ هیچ بازار خرسی نبینیم!
چهارما) تون کوین هنوز هیچ سودی نسبت به بیت کوین نداده و به خاطر مارکت کپ بزرگش سرمایه گذار های بزرگ اون موقعی واردش میشن که امتحانشو پس داده باشه!
مسیری که تلگرام با تون کوین شروع کرده٬ کریپتو رو وارد یه لیگ دیگه خواهد کرد. ولی دیدنش صبر میخواد.
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
