ru
Feedback
از نگاه احسان

از نگاه احسان

Открыть в Telegram

از چیزایی می‌گم که ارزش فکر کردن دارن 💭 Life • Web3 • Ideas • People 🔗 x.com/ehsan_ton

Больше
7 176
Подписчики
-1224 часа
-1087 дней
-54730 день
Архив постов
photo content

photo content

همه چیزایی که پیچیده توضیح دادمو اینجا میخوام ساده توضیح بدم: تون کوین خوبه و آینده داره. نسبت بهش شکاک نباشید و بیاید توی اکوسیستمش فعالیت کنید و یاد بگیرید. وگرنه جا میمونید.

صرافی OK-ex.io با وجود داشتن دیزاین قشنگ هم Orderbook اش کاملا فیک و غیر سینک هست هم Last Trades اش. من نمیدونم کی ما یه صرافی واقعی توی ایران خواهیم دید.

به به. TON DNS به مرورگر داخلی تلگرام اضافه شد 🙂

ویدیو هفته آینده
Anonymous voting

به زودی dAPP های ساخته شده روی شبکه اتریوم میتونن وارد اکوسیستم TON بشوند! again bullish..

Luke Belmar جزو آدمای فرصت طلب و قوی هست و به رسانه خوبی برای خودش بین طرفدار های کریپتو ساخته. از ساخت ویدیو های وایرال سبک Andrew Tate گرفته تا سیگنال فروشی، هر چیزی رو امتحان کرده و بهتر از هر کسی میتونه کامیونیتی رو Engage کنه و الان داره با TON Society همکاری میکنه :) (به عبارتی داره به TON لطف میکنه به عنوان تنها اینفلوئنسر این فضا). اما چی دیده که اینکارو داره میکنه؟

نکته جالب اینه که لایت کوین اون موقع ۱۷ میلیارد دلار مارکت داشته الان شده ۴ میلیارد..

پروژه های کریپتو توی بول ران ۲۰۱۷. چند تاشون هنوز زندن؟ https://coinmarketcap.com/historical/20171217/
پروژه های کریپتو توی بول ران ۲۰۱۷. چند تاشون هنوز زندن؟ https://coinmarketcap.com/historical/20171217/

یه خوشمزه ای رو ولت بایننس دی ان اس binancescam.ton رو‌ ثبت کرده 😂
یه خوشمزه ای رو ولت بایننس دی ان اس binancescam.ton رو‌ ثبت کرده 😂

عجب 😂
عجب 😂

و حدود 85 میلیون تون کوین داخل DEX ها قفل شدند.
و حدود 85 میلیون تون کوین داخل DEX ها قفل شدند.

همین زمانی که احساس میکنید تون کوین گرونه٬ حدود ۲۰-۳۰ میلیون تون کوین جدید استیک شده.
همین زمانی که احساس میکنید تون کوین گرونه٬ حدود ۲۰-۳۰ میلیون تون کوین جدید استیک شده.

قبلا توی ویدیو ها گفتم اما برای کسانی که ندیدند٬ مجدد میگم: به احتمال زیاد بازی روی تون کوین تا اواخر سال ۲۰۲۵ باید انجام بشه و به اون هدف ۵۰-۱۰۰ میلیون کاربر برسن (تعداد کاربر فعلی on-chain حدود ۱۰ میلیونم نمیشه). بعد از اون به علت شروع عرضه فاند TON Believers عملا پامپ قیمت آسان نخواهد بود. پس تمام تلاششون رو تا آخر سال ۲۰۲۵ خواهند کرد. در مورد کلیت بازار کریپتو.. کلیت بازار رو FUD گرفته. اما من خیلی حسی شبیه به حس ۲۰۱۷ رو دارم. سیو سود کردن توی شرایط فعلی منطقی میاد اما حسم میگه هنوز موقع خروج نیست.

حدود ۱۵۰ هزار نفر نات کویناشونو کامل فروختن و الان تعداد هولدر های نات کوین ۲.۴۵ میلیون نفر هست. الان بازی ای روی نات کوین «فعلا» نیست اما سیر حجوم مینی اپ ها برای کسب بازار در داخل تلگرام باعث میشه که نات کوین تنها پلت فرمی باشه که اون ها بتونن توش تبلیغ کنن و یوزر فعال بگیرن و بعد مارکتینگ خوب روی برنامه Burning نات کوین میتونه هایپ رو چند برابر کنه. قیمت فعلی هر ۱۰ هزار نات کوین حدود ۱۴ تون هست. یعنی قیمت تونی در Pre-Market که همه احساس میکردن ازش جا موندن و دوست داشتن بخرن. آیا نات کوین دوباره 0.004 رو میبینه؟ من اینطور فکر نمیکنم و پایین ترین کفی که در صورت کاهش قیمت بیت کوین براش متصور هستم ۰.۰۰۷ هست اما با توجه به بازی شدید روی تون کوین و تموم شدن تون کوین های مجانی توی ۱۴ روز آینده٬ من فکر میکنم که کاهش قیمت دلاری نات کوین متوقف خواهد شد. احساس میکنید تون کوین ۷.۶ دلاری تو بازاری که بیت کوین ۵۶ هزار دلار هست گرونه؟ هنوز گرون نیست.

نات کوین امکان پروموت کردن پروژه ها درون نات کوین اکسپلور رو فراهم کرد. حداقل بودجه مورد نیاز برای تبلیغات 1.2 میلیون نات کوین (تقریبا 14 هزاردلار) برای پروژه ها هست.

با در نظر گرفتن این امکاناتی که تلگرام داره به مینی اپ ها اضافه میکنه، به زودی دیگه نیازی نیست برید اپ نیتیو بنویسید 😎

ویدیو هفته آینده
Anonymous voting