ru
Feedback
™🦀تیرماهی های خاص🦀™

™🦀تیرماهی های خاص🦀™

Открыть в Telegram

♋ اولین کانال متولدین تیر ♋ پشتیبانی📲 ❤ @tirkhas_support

Больше
2 206
Подписчики
Нет данных24 часа
-77 дней
-1230 день
Архив постов
اونی برنده اس که یک تیرماهی تو زندگیش داره 😍❤️✋🏻 @Tirkhas ♋️

Summer is coming ... 💛

دلم میخواست از طرف خودم و بقیه بچه‌ها چند پیام دلی و خودمونی باهاتون صحبت کنم، و یه اطلاع رسانی کوچیک هم باشه. کم نیارید و مراقب خودتون باشید به امید روزهای بهتر. مخلص. - تیم تیر ماهی های خاصّ 🤍

نه تنها اینترنت، کاش خیلی موضوعات درست بشه تا باهم قویتر و بهتر برگردیم به زندگی، به کار، به خلق کردن و نوشتن. پ.ن: شات تمام زحمت و کارهایی که این مدت داشتیم با بچه‌ها می‌کشیدیم رو در زمان درستش منتشر میکنیم؛ خوبه که شما و بقیه‌ی مخاطب‌های ما بدونن ما اگه حرفی توی اینستاگرام یا تلگرام زدیم، تمام مدت داشتیم بهش عمل میکردیم و درحال آماده‌سازی براش بودیم تا توی بهترین حالت ممکن بهتون ارائش کنیم. امیدواریم وضعیت به زودی بهتر بشه، و بتونیم بهتر از گذشته کنارهم باشیم، تمام حرفایی هم که زدیم سرجاشه، اوضاع بهتر شه همرو کنارهم پیش می‌بریم.

کلی پلن داشتیم که چندماه بود داشتیم روش کار میکردیم، تمام این مدت با بچه‌های تیم داشتیم زحمت می‌کشیدیم که یه کارهای خیلی خوبی رو استارت بزنیم و نشونتون بدیم؛ مدام اتفاق پشت اتفاق افتاد، الان هم اینجاییم بین زمین و آسمون، با نت قطره‌ای.

ما تمام این مدت و یه وقتایی به سختی می‌تونستیم آنلاین شیم. ولی وقتی میای میبینی هیچکس نیست، غمگین‌تر میشی و میگی محتوایی ارزش داره که مخاطبم بخونتش، چون حضور مخاطبم به کارِ من معنی میده؛ برای کی تولید محتوا کنم الان؟

زندگی رفته رو دور تند یا من اشتباه میکنم ؟ @tirkhas 💛

نکته : قبل از وارد شدن به شبکه های اجتماعی و ... ابتدا نسخه اندروید یا IOS و OS گوشیتون و بعدش از گوگل پلی یا اپ استور ، نرم افزارهاتون رو آپدیت کنید ! چون چند ماه متصل نبودید باید آخرین نسخه ها نصب داشته باشید 🌹🙏🏻

درود و مهر شخصا بخاطر اینکه ۴ ماه کمترین حق یک شهروند عادی رو ازم گرفتن از برگشت اینترنت خوشحال نیستم ؛ اما بگذریم 🌹🙏🏻

ازاد شدیم بلاخره :)))

وضع اینترنت درست بشه روزی هزار بار قربون تلگرام میرم=) @tirkhas 💛

29 روز دیگه ... 👀🌞

همینطور نشستی برای خودت نون ماستت رو میخوری که یهو میبینی قوه قضاییه بهت پیغام داده خشخاش نکار @tirkhas 💛

نه ما می‌مانیم نه اندوه و نه هیچ یک از مردم این آبادی، به حبابِ نگران لب یک رود قسم و به کوتاهی آن لحظه‌ی شادی که گذشت؛ غصه هم، می‌گذرد…
سهراب سپهری
@tirkhas 💛

سلام به همه شما عزیزان امیدوارم حال دلتون خوب باشه تا وصل شدن اینترنت برای همه صبر میکنم و هیچ فعالیتی در اپلیکیشن های ایرانی نخواهیم داشت ! اینترنت بین المللی کمترین حق یک شهروند هست 🙏🏻🌹 مدیریت @Tirkhas ♋️

‏_ کِی همدیگر را ملاقات می‌کنیم؟ + پس از جنگ _ و جنگ کِی تمام می‌شود ؟ + آنجا که با هم دیدار کنیم. @tirkhas 💛

در حقیقت هیچ چیز ناراحت کننده تر از این نیست که آدم مثلا ثروتمند و خوشنام و باشعور و خوش سیرت و حتی پسندیده سیرت باشد و تحصیلاتش هم بد نباشد و در عین حال هیچ قریحه ای، اصالتی، کیفیتی غیرعادی ولو در خور نیشخند، هیچ فکر اصیلی که از ذهن خودش جوشیده باشد، نداشته باشد و از هر جهت مثلِ دیگران باشد.
فئودور داستایوفسکی

ما برای آن‌که «ایران» خانه‌ی خوبان شود؛ رنجِ دوران برده‌ایم. #نادر_ابراهیمی @Tirkhas ♋️

اگه چیزی برای وصل شدن دارید برای منم بفرستید 🤦🏻‍♂️😁 @saderaad

سیزده اتون به دَر به امید روزهای بهتر و بیشتر کنار هم و رسیدن به آرزوهای قشنگتون @Tirkhas ♋️