ru
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Открыть в Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Больше

📈 Аналитический обзор Telegram-канала Morphin™ | مورفین

Канал Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 19 704 подписчиков, занимая 1 608 место в категории Искусство и дизайн и 16 978 место в регионе Иран.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 19 704 подписчиков.

Согласно последним данным от 21 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило -257, а за последние 24 часа — -1, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 12.08%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 4.15% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 2 382 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 818 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 23.
  • Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 22 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Искусство и дизайн.

19 704
Подписчики
-124 часа
-327 дней
-25730 день
Архив постов
متاسفانه یک اخلاقی دارم که ممکنه از سر دوستی به یک حرف شوخی که بهم زده میشه بخندم ولی بعدش دیگه از ذهنیت طرف خوشم نیاد و کلاً ارتباط رو کمرنگ و قطع کنم.

‏شبی رو یادمه که از ترس اینکه فرداش امتحانمو خوب ندم تا خود صبح بیدار بودم؛‏ الان که به اون شب فکر میکنم خندم میگیره. دنیام چقد کوچیک بود. فرضاً که امتحانمو بد میدادم خب که چی؟! مگه دنیا به آخر میرسید؟! نه! میخوام بگم یه زمانی یه چیزی برات اونقدر مهمه که به خاطرش روح و روانتو آزار میدی، اما همون چیز یه سال بعد ممکنه کاملاً برات بی اهمیت باشه و با فکر بهش بخندی، میدونم همین الان یاد یکی از دغدغه هات افتادی، اره همونی که تو ذهنته! زیاد به خاطرش خودتو اذیت نکن، میدونی شاید سال بعد، شایدم چند سال بعد، دیگه حتی یادتم نیاد. بیخیال، هر دغدغه ای که الان داری میگذره. سعی کن فقط بزرگش نکنی، خب؟

من کنارِ هم سن و سالام که هستم تازه متوجه میشم خانواده ام چقدر خوب تربیتم کردن...

من دیدم آدمایی که سرشون شلوغه وقت پیدا می‌کنن. دیدم آدمایی که ارتباطشون بده خوب ارتباط برقرار می‌کنن. دیدم اونایی که نمی‌تونن خوب چت کنن خیلی سریع جواب می‌دن و یه پاراگراف کامل می‌نویسن. دیدم اونایی که برای یه رابطه آمادگی ندارن توی دوبار هم صحبتی آمادگی پیدا کردن. دیدم کسایی که ابراز علاقه بلد نیستن چقدر تونستن مهربون باشن. اگه یکی واقعا تو رو بخواد لازم نیست ازش بخوای که تلاش و همت کنه. اگه واقعا تورو بخواد...

اما اگر بخواهم واقعیت را بگویم ، دلم می‌خواهد دست از تقلا برای زندگی بردارم و تمام دارایی‌ام را جمع کنم در یک چمدان و بروم به مقصدی نامعلوم...

انتخابت باید کسی باشه که پروانه‌های تو دلت رو زنده نگهداره…✨🦋

«ما فکر میکنیم که به رابطه ی جنسی نیاز داریم، ولی مسئله همیشه رابطه ی جنسی نیست. ما به صمیمیت نیاز داریم. به اینکه لمس بشیم، دیده بشیم، تحسین بشیم، با یه نفر بخندیم، احساس امنیت کنیم، احساس کنیم که یه نفر واقعا ما رو میفهمه، این چیزیه که ما اشتیاقش رو داریم.»

من نه زود با کسی قاطی میشم نه زود از کسی خسته میشم؛حتی ممکنه طرف اصلا توی برخورد اول فکر کنه چقدر مغرور و مزخرف ام! اما خُب همونجوری که دیر با کسی قاطی میشم، همونجوری هم وقتی با کسی صمیمی شدم دیگه میشه یه تیکه از قلبم! من نمیتونم نقش بازی کنم و آدمایی زیادی رو دور و بر خودم نگه دارم ولی وقتی کسی رو وارد زندگیم کردم هم دوست دارم خوشحال تر از خودم ببینمش، هم وقتی میخنده انگار که قند توی دلم آب میشه، حتی دوست ندارم هیچکس دیگه ی رو مثل من دوست داشته باشه، حتی دلم نمیخواد وقتی ناراحته ناراحتیشو با هیچکسی به جز من تقسیم کنه! هم حسود میشم هم حساس میشم ولی میدونی چیه؟ من یا کسی رو تو زندگیم راه نمیدم یا بودنش میشه دلیله بودن من:)

میدونی؟! ماها که بلد نیستیم بی محلی کنیم و از قصد کم اهمیت بدیم و خودمونو بگیریم؛ سطح تحملمون خیلی بالاست ولی وقتی میریم دیگه واقعاً میریم و میبوسیمتون میزاریم کنار...! :)

شاید اگ تو نبودی این منِ قوى هم الان نبود؛ شاید اگ قلبمو نمیشکستی نمیفهمیدم نباید حرف های هر کسی رو باور کنم؛ شاید اگه با تو آشنا نمیشدم هیچوقت نفهمیدم آدما اونجوری که نشون میدن نیستن؛ شاید تو برای من لازم بودی تا بفهمم برای همه نباید همه ی وجودمو بزارم! همین..

بعضیها هم اینجورین که میگن: "تو اگر من رو دوست داشته باشی به خاطر من این اخلاقهات رو عوض میکنی" بعد که موقع تغییر رفتار خودشون میرسه میگن: "تو اگه عشقت واقعی باشه، من رو با همین خلق و خو و رفتارم قبولم میکنی و دوستم داری."

قهر کردن من اینجوریه که امکان نداره برم سراغ اون طرف و آشتی کنم ولی اگه اون سر صحبتو باز کنه انگار نه انگار که باهاش قهر بودم.

یجا خوندم نوشته بود : مهربونا هیچ کاری جز زجر دادنِ خودشون بلد نیستن..!

همه چیز برمیگرده به "ذات" آدم! ‏بعضیارو هرچقدرم ببخشی؛ ‏هرچقدرم بهشون فرصت بدی؛ ‏هر چقدر در مقابلشون گذشت و مهربونی داشته باشی پروتر و طلبکارتر میشن؛ چون ذاتشون خرابه، کمبود محبت و توجه دارن، بخاطر همین لطف مكرر ما، حق مسلم میشه از نظرشون! مراقب آدمای کم ظرفیت و بد ذات باشید.

وقتی دونفر اختلاف پیدا میکنن، طرف هیچکدومو نگیرین، یه گوشه وایسین و صبر کنین، چون این شمایین که بعد آشتی کردنشون میشین آدم بده.

هیچ‌وقت همه چیز رو به دوستای صمیمیتون نگید! چراش رو اونایی که گفتن میدونن!

‏نذار انقدر راحت هدر بدنت، اگه زنگ نزدن برو بخواب، اگه پیامتو دیدن و جواب ندادن پاکش کن، اگه تلاشی برای ارتباط باهات نکردن توام همونقدر مایه بذار، نذار انقدر راحت شادیت رو بگیرن!

ناراحت‌کننده‌ترین آدم‌ها اونایی‌ان که حرفشونو چندپهلو می‌زنن، بعد که می‌فهمی و به روشون میاری، می‌گن: بابا شوخی کردم! چقدر بی‌جنبه‌ای! به این مدل می‌گن Passive-aggressive؛ یه جور نیش زدن بدون پذیرش مسئولیت…

بایوهای انگلیسی: ۱. Healing in silence. در سکوت در حال التیامم. ۲. Chasing stars, not people. دنبال ستاره‌ام، نه آدم‌ها. ۳. Silence speaks my truth. سکوت، حقیقت من را می‌گوید. ۴‌. Eyes speak louder. چشم‌ها بلندتر حرف می‌زنن. ۵. Soft heart, strong soul. دل نازک، روح قوی. ۶. Peace over everything. آرامش از همه‌چی مهم‌تره.

‏نذار فضای مجازی گولت بزنه؛ مردا به زنا نیاز دارن زنا به مردا نیاز دارن ما دشمن هم‌نیستیم اونی که اهل خیانته به هرکسی خيانت میکنه اگه خوشحالی مجرد بودن ایرادی نداره مردایی که واس خانوادشون زحمت میکشن هنوز برنده ان سلامتی تنها ثروت واقعیه تو به اندازه کافی خوبی زندگی رو سخت نگیرید