ru
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Открыть в Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Больше

📈 Аналитический обзор Telegram-канала Morphin™ | مورفین

Канал Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 19 705 подписчиков, занимая 1 611 место в категории Искусство и дизайн и 16 995 место в регионе Иран.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 19 705 подписчиков.

Согласно последним данным от 22 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило -266, а за последние 24 часа — -10, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 11.53%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 4.02% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 2 271 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 792 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 23.
  • Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 23 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Искусство и дизайн.

19 705
Подписчики
-1024 часа
-387 дней
-26630 день
Архив постов
تا تو نخوای هيچی تغيير نميكنه! هيچ اتفاق خوبی برات نميفته! اگه الان شرايط زندگی فعليتو دوس نداری، مقصرش خودتی! پاشو به تصميم درست و حسابی بگير و پاش بمون و عوضش كن! هنوزم میتونی یه پایان تازه بسازی... همون پایانی که دوست داری همون پایانی که تموم ذهنتو این سال ها درگیر کرده:)

ولی من یه چیزی رو خوب فهمیدم، فهمیدم تو این دنیا هر کی هر بلایی سرش میاد نتیجه کارهای خودشه و نباید دلسوزی کرد! فهمیدم یه غریبه‌ی خوب از صدتا آشنا بهتره! فهمیدم هر کی خواست پایین بکشوندت چون تو هزار پله ازش بالاتری! فهمیدم آدم از حذف کردن آدم‌های سمی زندگیش نمیمیره حتی اگه هم‌خون باشه، فهمیدم تو این زندگی فقط خودت میمونی و انتخابات.

دنبال من که نه...! ولی دنبال جایگاهی که پیش من داشتی خیلی باید بگردی..

من از خودم ضربه خوردم از مهربونی های بیجا و الکی؛ از دلسوزی های الکیم! از اعتماد های بی دلیلم؛ از انتخاب های اشتباه..! فکر میکردم آدما رو خوب میشناسم؛ فکر میکردم همه مثل خودم ساده ان! فکر میکردم چون من کاری به بقیه ندارم بقیه هم کاری با من ندارن..! فکر میکردم چون من خوبی بقیه رو می‌خوام بقیه هم خوبی و صلاح منو می‌خوان؛ من سخت اشتباه کردم و از خودم ضربه خوردم ولی هیچی بدتر از این نیست که پیش خودت از قلبت از خوب بودنت پشیمون بشی :))

شاید یه مرحله از رشد همین باشه که ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ تو خیلی چیزا رو میفهمی اما خودتو درگیر نمیکنی! میفهمی راجع بهت حرف میزنن میفهمی آدما ادا شدن و مدام تظاهر میکنن میفهمی که فکر میکنن هیچی نمیفهمی . همه اینارو میفهمی اما دیگه برات اهمیتی نداره . تو دیگه نه وقت این بچه بازیا رو داری نه حوصلشو . فقط جایگاه هرکسی برات یادآوری میشه و تمرکزت بر میگرده رو زندگی و هدفات...

اینو از من به عنوان یه دوست بپذیر که : وقتی از خودت دفاع میکنی و ناراحت شدنت رو نشون میدی ، دوستی‌ها و روابط واقعیت رو از دست نمیدی . فقط سواستفاده کننده ها و خودشیفته ها رو از دست میدی. و فکر میکنم این برد بزرگیه👍

فهمیدم من هر کاری هم بکنم هر چقدر هم خوب باشم... به فکر باشم نیتم درست باشه و صدم رو بذارم...... باز هم آدم‌هایی پیدا میشن که... همه اینها رو نادیده بگیرن... پس نه خودم رو بخاطر این آدم‌ها عوض میکنم و نه خوبی هام رو کنار میذارم... و نه الکی غصه میخورم، من همون آدم میمونم اما نه برای همون آدمها.

من هیچ‌ وقت آدم با سیاستی نبودم؛ یعنی بخوام ساده تر بگم هیچ وقت بلد نبودم طوری رفتار کنم که نیستم... هیچ وقت نتونستم تصویری غیر واقعی از خودم بسازم و تحویل دیگران بدم. خوب و بدش رو نمیدونم اما چیزی که مطمئنم اینه که هیچ وقت احساساتم رو پنهان نکردم. همیشه سعی کردم خودم باشم، بی ذره ای اغراق یا سانسور! راستش، هیچ وقت نخواستم سیاست‌های رفتاری ای که خیلی ها دارن رو یاد بگیرم، چون باور دارم یه روزی واقعیت آدم‌های غیر واقعی از گوشه و کنار زندگیشون به طرز مضحکی بیرون می‌زنه...

وقتی کسی خوبه ، خوبه یعنی تو ناخود آگاهش خوبه .. حتی اگه تصمیم بگیره دیگه خوب نباشه نمیتونه ! بازم از یه جایی خوب میشه ... این آدما خوب به دنیا اومدن چاره ای جز خوبی ندارن ... میدونی از چی حرف میزنم؟ ذات خوب ...!

اینکه با یه نفر باشی هم به روح خودت لطف کردی هم به جسم خودت احترام گذاشتی "وفاداری" سبک زندگی نجیب زاده هاست...

انقد بدم میاد با یکی بحث میکنم یهو میگه باشه تو راست میگی، حق با توئه بابا داریم حرف می زنیم! عقده ی تایید شدن که ندارم :[

میخوام انقدر با من راحت باشی که وقتی کنار منی به موسیقی مورد علاقه‌ت گوش بدی و جوری که دوست داری لباس بپوشی. وقتی خواستی باهام حرف بزنی فکر نکنی مزاحمی، بدونی که من همیشه باحوصله به تمام حرف‌ها و نگرانی‌هات گوش میدم و براشون ارزش قائلم. چیزهایی که توی سرت میگذره رو بهم بگی. در حالی که دستات توی دستامه ترس‌هات رو باهام قسمت بکنی.

اگه به یه آدم بگی فوق العاده ایی، فوق العاده تر از قبل میشه. اگه یه آدمو برای تلاشش تحسین کنی، بیشتر تلاش میکنه. اگه به یکی بگی که چقدر قشنگ میخندی، قشنگتر میخنده. اگه به یکی بگی عجب چایی خوش عطر رنگی دم کردی، قند تو دلش آب میشه. اگه به یکی بگی چقدر خوشگل شدی، دنیاش قشنک تر میشه. و از همه مهم تر اگه تو مهربون بمونی، تو نسبت به بقیه قشنگ تر میشی.

یه دیالوگ بود که میگفت: «هر چقدر بیشتر بخشیدمت، از اون به بعد همونقدر کمتر دوستت داشتم..!» من عمیقاً می‌فهمم از چی حرف می‌زنه...

میگفت:«وقتی خوشحالی، دلت ميخواد با كسی حرف بزنی كه دوستش داری. وقتی غمگينی، دلت میخواد با کسی حرف بزنی كه دوستت داره. اگر اين دو نفر رو داری خوش شانسی.» پس خوش به حال کسی که هر دوتاش یه نفره❤️✨

‏چقدر درست میگفت: ‏«زن ها بخاطر اینکه دیروز یا امروز بد بوده نمیرن، بخاطر این میرن که میدونن فردا قرار نیست چیزی تغییر کنه.»

دلم می‌خواد یه روز یکیو پیدا کنم که بفهمه من ساده و احمق نیستم، فقط دلم می‌خواد بدون سیاست باهاش رفتار کنم.

مواظب باش چیو تحمل میکنی چون داری به دور و بری هات یاد میدی چطور باهات رفتار کنن

من فاصله نمی‌گیرم که به کسی درسِ عبرت داده باشم؛ فاصله می‌گیرم چون درسی که باید می‌گرفتم و گرفتم.

این دخترایی هستن که همیشه آرایش ساده میکنن، بوی خوب میدن، مودبن و لباسای بدون لوگوی زیاد و ساده و مرتب میپوشن، اينا واقعا جذابن :)