ru
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Открыть в Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Больше

📈 Аналитический обзор Telegram-канала Morphin™ | مورفین

Канал Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 19 704 подписчиков, занимая 1 611 место в категории Искусство и дизайн и 16 996 место в регионе Иран.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 19 704 подписчиков.

Согласно последним данным от 23 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило -261, а за последние 24 часа — -1, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 11.73%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 3.96% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 2 311 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 781 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 23.
  • Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 24 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Искусство и дизайн.

19 704
Подписчики
-124 часа
-407 дней
-26130 день
Архив постов
من فکر میکنم آدم‌ها بعد از رها کردن چیزی که با تمام وجود برایش جنگیده‌اند و بی ثمر مانده، تازه می‌فهمند که چقدر محکم‌اند، چقدر تحمل دارند چقدر در برابر زندگی صبورند و چقدر ارزششان بیشتر از چیزهایی‌ست که به هر قیمتی می‌خواستند آن هارا نگه دارند.

‌اتفاقا به دل بگیرید و اتفاقا دلخور شوید و اتفاقا مقابله به مثل کنید. کی گفته کسی حواسش نیست؟ کی گفته آسیبی که از آنان به شما رسیده، ناخواسته بوده؟ کی گفته منظوری نداشته‌اند؟ اتفاقا همه منظور دارند و بدون قصد و نیت برایشان صرف نمی‌کند خودشان را به زحمت بیندازند. اگر کاری کرده‌اند و اگر حرفی زده‌اند که ناخوشایند شما بوده، به عمد بوده و بااااید صدایتان دربیاید و بااااید اعتراض کنید! #نرگس_صرافیان_طوفان

یجا نوشته بود : «آدم اگه بخواد» بلده، اگه «نخواد» هم بهونه بلده! If a person 'wants' to, she knows how to, and if she doesn't" to, she also knows how to make excuses!

موقعی که باید میگفتم حالم خوب نیست، لبخند زدم. موقعی که باید کمک میخواستم، سکوت کردم. همیشه سعی کردم قوی به نظر بیام؛ نه چون واقعا قوی بودم، چون کسی نبود که ضعفم رو نشون بدم. کم‌ کم همه به اون نسخه‌ای از من عادت کردن که هیچوقت خسته نمیشد اما حقیقت این بود که من مدت‌ها قبل از چیزی که فکر میکردن خسته شده بودم. بعضی شب‌ها رو با هزار فکر سر کردم و چیزی نگفتم. بعضی دردها رو تنهایی کشیدم و کسی نفهمید. نه چون درد نداشت، چون یاد گرفته بودم هیچکس قرار نیست بارش رو از روی دوشم برداره. حالا که خسته‌ شدم، همه تعجب میکنن. انگار باورشون نمیشه آدمی که همیشه تکیه‌گاه بود، یه روز خودش به تکیه‌گاه نیاز پیدا کنه. ولی حقیقت اینه که من قوی نبودم؛ فقط سال‌ها درد کشیدم و چیزی نگفتم.

‏من به تک تک رفتارا فکر می‌کنم، به جزئی‌ترین نگاه‌ها، به لحن‌ها و حرف‌ها فکر می‌کنم. به احساسات پشت کلمات فکر می‌کنم، به خصوصیات آدما فکر می‌کنم، من حواسم به همه چیز هست و دقیقا غم انگیزترین قسمت زندگیم همین‌جاست؛ من خیلی فکر می‌کنم.

باشد که از چشم‌هایی که در خفا از موفقیتِ تو شاد نیستند؛ در امان باشی ....🩵

شاید آدم خوبی نباشم اما به کسی که بهم اهمیت میده خیانت نمیکنم، این تمام دین من است.

میانگین سن میلیونرها ۴۹ سال است، نه ۲۱ سال. برای رسیدن به فرم بدنی عالی به طور متوسط ۵ سال زمان لازم است، نه شش ماه. به طور متوسط در۳۷سالگی خانه می‌خرند، نه ۲۶ سالگی. بیشتر افراد بعد از ۲۸ سالگی شریک زندگی خود را پیدا می‌کنند، نه در ۱۸ سالگی. معمولاً شغل مورد علاقه بعد از ۳۰ سالگی پیدا می‌شود، نه در ۲۰ سالگی. کسب‌وکار موفق ۵ تا ۱۰ سال طول می‌کشد، نه چند هفته. تو هیچ‌جا دیر نکردی — هر چیزی زمان خودش را دارد.

دیگر برام مهم نیست چه کسی دوستم دارد چه کسی دوستم ندارد چه کسی راست می‌گوید و چه کسی دروغ ؛ من همه را رها کردم و فقط به خودم تکیه کردم.....!

نصیحتی از رونالدو: با فکر کردن به هر گوسفندی که پریشانت کرده، ذهنتو تبدیل به طویله نکن! تویی که رویاهات گرون تر از آدمای اطرافت هست...

شنیدی میگن فلانی نجیب زادست! یعنی نجابتش ریشه داره؛ از خانواده، از نسل، چیزی که تو حرف زدنش، راه رفتنش، حتى تو سکوتش پیداست! اصالت رو نمیشه بازی کرد؛ خودش لو میده. اما یه چیز دیگه هم هست؛ منش نجیب زادگی رو میشه به دست آورد، به شرطی که زیربنات سالم باشه. به شرطی که خیلی کارها رو نکنی؛ جلوی خیلی از خواسته هات بایستی. از خیلی لذت‌ها بگذری، فقط چون میدونی به یکی دیگه آسیب میزنه يعنى بلد باشی میتونی، اما نمیکنی. و این آسون نیست. نجیب زادگی اصالت میخواد، ریشه میخواد، و آدمی که حاضر باشه هزینه‌ی درست موندن رو بده

این روزها فقط به من ثابت شد که خوب کردم با خیلی‌ها قطع ارتباط کردم! خوب کردم عطای خیلی همکاری‌ها و منافع را به لقایشان بخشیدم و خوب کردم کنار گذاشتم و خوب کردم از خیلی رفاقت‌ها و صمیمیت‌ها دست برداشتم. زمان شبیه به پیامبری مقدس دنبال آدمی راه می‌افتد تا به وقتش انگشت بگیرد سمت حادثه‌ها و آدم‌ها و به ما اثبات کند که رفتارمان درست بوده یا از همان اولش اشتباه می‌کردیم... زمان دست بردار نیست، می‌چرخد و تمام نقاب‌ها را کنار می‌زند، تمام دست‌ها را رو می‌کند، به تمامی بخش‌های تاریک، نور می‌تاباند و تکلیف همه چیز و همه کس را روشن می‌کند ... #نرگس_صرافیان_طوفان

میدونین چرا ادمایی‌ که عزت نفس بالاتری دارن زندگیشون بهتره؟ یه دلیلش اینه که آستانه تحملشون برای آزار و بد رفتاری خیلی پایینتره. انرژی منفی و برخورد بد رو خیلی سریع میگیرن و متوقفش میکنن. کسانی که عزت نفسشون پایینه، خیلی بیشتر تحمل میکنن، اینجوری نیست که همیشه اتفاقهای بد برای اونها میفته، بلکه اینها همه اون رفتارها و رو که از اول ممکنه کم و کوچک باشه تحمل میکن تا به حد خیلی بد میرسه چون به اینکه باهاشون بدرفتاری بشه و اونها هم عکس‌العملی نشون ندن عادت دارن. وقتی خودتون عشق اول خودتون باشین وجودتون رو از بدیها محافظت میکنین. 👤دکتر اماندا هنسن

فاجعه آن جاست که رنج، عادی می‌شود و انسان‌ها یاد می‌گیرند با چیزی کنار بیایند که هرگز نباید پذیرفته می‌شد.

حقیقت سخت: اگر صبر کنید تا حالتان بهتر شود و بعد زندگی کنید شاید تا ابد منتظر بمانید، بروید و زندگی کنید غمگین انجامش دهید... مضطرب انجامش دهید... با تردید انجامش دهید... چون همیشه درمان قبل از تجربه نمی‌آید گاهی خودِ تجربه همان چیزی است که شما را درمان میکند.

من همیشه با خودم میگم: شاید اون آدم داره روزهای سختی رو میگذرونه، اما بعد یادم میاد که خودم روزهای سخت تری رو گذروندم، ولی هیچوقت با کسی اینطوری رفتار نکردم...

شاید دیگه نتونم خیلی از کارهایی که دوست دارم رو انجام بدم، ولی دیگه هیچ‌کاری که دوست ندارم رو انجام نمیدم!

سلیقم آدمیه که: برام وقت میذاره، خوشحالم می کنه. بهم اهمیت میده :) از ناراحت کردنم متنفره و بلده مردانه رفتار کنه...

قبل از اینکه با کسی بحث کنید از خود بپرسید: آیا این شخص از لحاظ ذهنی به اندازه کافی بالغ است تا مفهوم دیدگاه متفاوت را درک کند؟ اگر نه، دلیلی برای بحث نیست تمام

یک‌ وقت‌هایی دنیا آدم‌های ناجور را مقابل راهت قرار می‌دهد تا تو قدردان آدم‌های جورِ جهانت باشی. یک‌ وقت‌هایی بد می‌بینی تا بعد از آن چشم‌هایت را خوب باز کنی و بیننده و شکرگزار خوبی‌ها باشی. یک‌ وقت‌هایی غمگین می‌شوی تا عمیق‌تر شاد بشوی و فرصت‌های شادمانی‌ات را غنیمت بشماری. غریب می‌شوی که آشنا بمانی و طرد می‌شوی تا از فرصت‌های دوست داشته شدنت لذت ببری! دنیا جایگاه متضادهاست، باید مخالف چیزی را تجربه کنی تا قدردان موافق آن باشی، باید نداشته باشی و باید سخت بجنگی و باید سخت به دست بیاوری تا وقتی رسیدی و وقتی داشتی، بدانی که چه فرق بزرگی‌ست میان داشتن و نداشتن، رسیدن و نرسیدن، محروم ماندن و در رفاه بودن... تا خوب مراقبت کنی، خوب شکرگزار باشی و خوب احساس خوشبختی کنی...✨️ #نرگس_صرافیان_طوفان