| Distorted Human |
Открыть в Telegram
شعر، موسیقی، گاهی هم فیلم دغدغههای شاعرانه کانال اول ما https://t.me/Daar_wag
Больше3 186
Подписчики
+124 часа
Нет данных7 дней
+1530 день
Архив постов
3 186
آدم خوشبخت، طرف تاریک واقعیت را نمیبیند. هیاهوی زندگیاش، صدای موریانه مرگ را که وجودش را میجود، میپوشاند.
خیال میکنیم ایستادهایم، حال آنکه در حال سقوطیم.
اینست که حال کسی را پرسیدن، یعنی به صراحت به او اهانت کردن.
مثل اینست که سیبی از سیب دیگر بپرسد: حال کرمهای وجود مبارکتان چطور است؟
و یا علفی از علف دیگر بپرسد: از پژمرده شدن راضی هستید؟
حال پوسیدگی مبارکتان چطور است؟
فرانتس کافکا
گفتگو با کافکا
گوستاو یانوش
Join US! @Distortedhuman
3 186
#پیشنهاد
#Atmospheric_Doom_Metal
#Progressive_Sludge_POST_METAL
#United_Kingdom_2019
👇
3 186
باز هم می گویم
زنده بودن دیوانگی ست
میگویید چرا ؟
آدمی که همواره زندگی خود را بین مرز نیستی می یابد
آدمی که زندگی خود را با فکر به آینده نامعلوم هر روز به قتل می رساند
آدمی که در خواب هم از دست خودش آسودگی خاطر ندارد
آدمی که از خود بیزار است اما نمی خواهد تمام شدنش را قبول کند
شما بگویید اگر این آدم دیوانه و این زندگی دیوانگی نیست پس چیست؟
آرتین جهانشاهی
Join US! @Distortedhuman
3 186
فراغت،بدون مشغله ذهنی،مرگ انسان است و به زنده به گور شدن می ماند.
Otium sine litteris mors est et hominis vivi sepultura.
👤 سنکا / Seneca
Join US! @Distortedhuman
3 186
یکی از کارای گروه اتمسفریک اورینتال متال ایرانی/کانادایی "skew echoes"
حتما گوش بدین!
لینک کانال بند: @skewechoes
3 186
Everyday the same repugnant news get come from the world,
هرروز اخبار تکراری تنفرانگیزی از سراسر دنیا میرسد
a man try to kill another man again n again n again n again and I’m not sure WHY ?
که یک نفر یک نفر دیگر را دوباره و دوباره و دوباره به قتل رسانده است و من نمی دانم چرا ؟
Why have to die ?
چرا یک نفر باید بمیرد ؟
War and fight is going to a routine vice ,
جنگ و درگیری به یک فساد روزمره و عادی تبدیل شده است
we learnt to fight for profits again n again n again n why we have to DIE ?
ما یادگرفته ایم که برای منافعمان دوباره و دوباره و دوباره با هم بجنگیم
چرا باید بمیریم ؟
Reveille of the fight against the war has blown and we have to arm against the war and fight to reach the peace and no more children to CRY
شیپور جنگ (آماده باش) علیه جنگ زده شده و ما باید بر عیله جنگ مسلح شویم و برای دستیابی به صلح بر علیه جنگ مبارزه کنیم
تا دیگر کودکی نگرید
……………………………
What harm has brotherhood done to us
مگر برادری و انسانیت چه بلایی سر ما آورده است
We preferred to kill and make it dark
که ما کشتن و تاریک کردن (دلهایمان) را ترجیح میدهیم ؟
……
What troublesome sympathy has bring to us
از همدلی چه ضرری دیده ایم
Make we to changed our way
که باعث شده روندمان را تغییر دهیم ؟
And choose the war ?
و جنگ را انتخاب کنیم ؟
……………
Lets think twice
بیایید دوباره فکر کنیم .
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
