ru
Feedback
مجله روانشناسی و شعر

مجله روانشناسی و شعر

Открыть в Telegram

در اینستاگرم با ایدی dr_ali_darbani با ما همراه باشید همچنین جهت ارتباط با ادمین @Dr_ali_darbani و برای دریافت وقت مشاوره با تلفن ۰۹۱۲۵۷۵۷۹۱۰ ۰۹۳۷۱۰۶۲۴۷۹ تماس حاصل فرمایید.

Больше
1 892
Подписчики
-124 часа
-77 дней
-530 день
Архив постов
اینترنت طبقاتی: «گفت دیناری بده پنهان و خود را وارهان»

برای تو چیزهای زیادی نوشتم، اما آنچه هرگز در کلمات جا نشد دلتنگی‌ام بود... @alidarbani

صعود به اورست 13 روز به طول می انجامد اما سقوط از آن فقط : 8 ثانیه ساختن روابط مدتها به طول می انجامد اما از بین بردن آن فقط در چند ثانیه ! @alidarbani

اندوهگین نباش سرزمین من! ‏ در شکافِ زخم‌های تو ‏بذر گل کاشته‌ام. ‏        تو روزی، ‏        سراسر گلستان خواهی شد. ‏      #علیرضا_روشن ‏ @alidarbani

باید گفت که بزرگترین داور مردم هستند، در طیّ زمان. هیچ مورّخی، هیچ محقّقی نمی‌تواند برای مدّتی طولانی، ارزش ببخشد به کسی که آن را ندارد؛ و بر همان قیاس، ارزش را هم نمی‌شود از کسی گرفت. دیرتر یا زودتر، مردم هستند که داورِ نهایی می‌گردند. #محمدعلی_اسلامی_ندوشن @alidarbani

‏این پولی که تا الان واسه کانفیگ دادم رو قبلا غلامحسین پیروانی باهاش سه فصل فجر سپاسی رو توی لیگ برتر نگه می‌داشت آخرشم یه‌ چیزی اضافه میومد.

تا خدا یار است با سلطان مپیچ گر خدا برگشت صد سلطان به هیچ #سعدی

نکند بوی تو را باد به هرجا ببرد؟! خوش ندارم دل هر رهگذری را ببری...! #اعظم_سعادتمند @alidarbani

حالا کانفیگ هم خریدی وصلم شدی با گوشی خالی از نوتیفت میخوای چیکار کنی عروسک

این شاخ خشک زنده به بوی بهار توست... #هوشنگ_ابتهاج @alidarbani

اگه نهنگ بودم تو گروه دوستام می‌نوشتم فردا ساعت ۱۰ ساحل؟

«خوب نیستم، با تلاشی که الان می‌کنم که به زندگی بچسبم، می‌توانستم اهرام مصر را بسازم.» #کافکا @alidarbani

هربار این تنگه رو محکم نبند نرو

این دیگه چه مدل رعد و برقه

«رأيتكِ أماناً، و الدنيا كلها حروب» در جهانی که سراسر جنگ است، تو پناهگاهِ منی... @alidarbani

‏موز شده کیلویی یه گیگ

ب کسی نگید ولی چنان نماند و چنین نیز هم نخواهد ماند #حافظ @alidarbsni

يه جوري ميگه چرا دختر بدون اجازه پدرش نميتونه ازدواج كنه انگار پسر ميتونه بدون اجازه مادرش زن بگيره😁🤣

کسی تا حالا به این پسرایی که تک چرخ میزنن گفته این کارشون فقط واسه خودشون جذابه؟ فکر کنم خوب اطلاع رسانی نشده، وگرنه تو این راه اینقدر کشته نمیدادن😅

بعضی درها بسته هستن اما قفل نیستن ، هولشون بده.