ru
Feedback
𝑻𝒉𝒆 𝑹𝒂𝒏𝒅𝒐𝒎 𝑺𝒊𝒅𝒆🩶

𝑻𝒉𝒆 𝑹𝒂𝒏𝒅𝒐𝒎 𝑺𝒊𝒅𝒆🩶

Открыть в Telegram

عندي مشاعر وبدفنها.

Больше
Страна не указанаКатегория не указана
296
Подписчики
-224 часа
-87 дней
-4430 день
Архив постов
Repost from سَكينه')
"عفا الله عنكِ أكنتِ تظنين أني أستطيع أن أحيا من بعدك ساعةً واحدة أتمتع فيها بالحياة وطيبها، والدنيا ونسيمها، فأوصيتِ بما أوصيتِ به إليّ؟ إنك لا تعلمين أنك روحي التي أحيا بها في هذا العالم، ودنياي التي أتنسم فيها رائحة السعادة والهناء، وأن اليوم الذي يخلو فيه مكانك من الدنيا هو آخر عهدي بالعالم وما فيه 🤎.") رواية ماجدولين - المنفلوطي

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ع🧸🌟 شرط توجيه مش موجه مش هتستلم قناة الشرط: هــــــــنــــا
• الشرط ⚶
❶ الإشتراك >> هــــنــــا روليت سراب > جميع السحوبات

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ع🧸🌟 شرط توجيه مش موجه مش هتستلم قناة الشرط: هــــــــنــــا
• الشرط ⚶
❶ الإشتراك >> هــــنــــا الشرط ↼ الإشتراك في قناة السحب >> @hanonalogyروليت سراب > جميع السحوبات

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ع🧸🌟 شرط توجيه مش موجه مش هتستلم قناة الشرط: هــــــــنــــا
• الشرط ⚶
❶ الإشتراك >> هــــنــــا روليت سراب > جميع السحوبات

طب الحمدلله طمنتيني😭

الحمدلله امتحان اختي كان سهل وامتحانات الازهر قالو عنها كويسه وكله خارج مبسوط عبال باقي المواد يارب وعبالنا الحمدلله 🩷

بجد نفسي اعرف بيفكرو منين

اه وربنا😂

بلد شاربه استروكس

sticker.webp0.18 KB

و مكنش في سادس ابتدائي

ايوا ماما قتلتلي

بيقولو كان فى رابعه

واحنا هنظبطك

طب انا حيرانه ارجع اعمل قناتي او لا🙂

اموت و اعرف مين اخترع تالته ثانوي دي