ru
Feedback
𝑻𝒉𝒆 𝑹𝒂𝒏𝒅𝒐𝒎 𝑺𝒊𝒅𝒆🩶

𝑻𝒉𝒆 𝑹𝒂𝒏𝒅𝒐𝒎 𝑺𝒊𝒅𝒆🩶

Открыть в Telegram

عندي مشاعر وبدفنها.

Больше
Страна не указанаКатегория не указана
292
Подписчики
+124 часа
-77 дней
-4830 день
Архив постов
طب في حاجه هحكيهالكو همسات بقا عشان الي هتكلم عنه ف القناه🙏🏻

يوجع لينك صراحه مسحته قبل م احذف الاك🙂

باقي كده مصيبه تانيه اخلصها واطلع من الاك

عامله اي ف دروسك؟

يعدي شهر الإمتحانات وهزهق منك
يعدي شهر الإمتحانات وهزهق منك

انتي عبيطه يبت والله انتي الي جيتي ف بالي بس قولت زيادة تأكيد وبعدين رؤى لما بوحشها بتجيلي او بتبعتلي علطول مش زيك بتقعد تكشر
انتي عبيطه يبت والله انتي الي جيتي ف بالي بس قولت زيادة تأكيد وبعدين رؤى لما بوحشها بتجيلي او بتبعتلي علطول مش زيك بتقعد تكشرلي ولا كإني واخده العيال منها

اعدلي بس وشك بعد كد عشان مدكيش ع وشك ف الشارع وتقوليلي مش بسلم ومش بتنيل

ماشي يشخه غوري انا غلطانه
ماشي يشخه غوري انا غلطانه

عشان هطلع من الاك مش بتاعي

خلاص خلاص همسح ونبقا نتقابل او نتكلم

وانا والله 😂
وانا والله 😂

انتو هتتخانقو انتو الاتنين كلاب

Голосовое сообщение00:06

اعدلي وشك وانا هسلم

ويوم م بشوفك ف الشارع ببقا هسلم عليكي بس انتي الي بتودي وشك بعيد

انا روحت بيت صحبتنا التانيه وقعدنا مع بعض فتره وهي جاتلي مره وبتسال كل فين وفين اما انتي مفيش خلاص وحتى مفيش تواصل بينا

وكتت جايه بضحكلك كمان مش مكشره زي واحده صحبتنا ها

مسلمتيش انتي ليه؟

اقسم بالله كنت هسلم انتي الي معملتيش اي رد فعل