ru
Feedback
X Science

X Science

Открыть в Telegram

Channel link https://t.me/xscience0resources Admin @leomessi0810

Больше
Страна не указанаКатегория не указана
9 367
Подписчики
+2024 часа
+1907 дней
+76530 дней
Количество постов

Загрузка данных...

Реакции
Комментарии
Telegram Stars
ТОП постов по

Загрузка данных...

Анализ публикаций
Посты
Динамика просмотров
🗣 Promotion සඳහා ඇඩ්මින් සම්බන්ධ කරගන්න : @leomessi0810
🗣 Promotion සඳහා ඇඩ්මින් සම්බන්ධ කරගන්න : @leomessi0810
1 7900115Loading...
🍀 Bio ළමයි ඔයාලට මොනාද ඕනී ?
2 34108238Loading...
0️⃣1️⃣2027 REVISION එකේ වැඩපිළිවෙළ මොන වගේ වේවි ද ? ✅ මුල් පාඩම්වලට සමාන්තරව සතියට පැය 2ක් වැනි කාලයක් ගෙන අග පාඩම් සාකච්ඡා ක+4
0️⃣1️⃣2027 REVISION එකේ වැඩපිළිවෙළ මොන වගේ වේවි ද ? ✅ මුල් පාඩම්වලට සමාන්තරව සතියට පැය 2ක් වැනි කාලයක් ගෙන අග පාඩම් සාකච්ඡා කිරීම. ✅ සාකච්ඡා කරන සෑම කොටසක්ම A to Z සම්පූර්ණයෙන් සාකච්ඡා කරන අතර එම කොටස්වල සරල මට්ටමේ සිට සංකීර්ණ මට්ටම දක්වා ගැටලු පන්තිය තුළදීම සාකච්ඡා කරන අතර සාකච්ඡා කිරීමට නොහැකිවන නිබන්ධනයේ ගැටලු සඳහා විවරණ ලබා දේ. ✅ සාකච්ඡා කරන කොටස්වලට අදාළ සංකීර්ණ Past Paper ප්‍රශ්න පන්තිය තුළ එදිනම සාකච්ඡා කෙරේ. 0️⃣2️⃣එතකොට PAST PAPER පොඩ්ඩයි ද සාකච්ඡා කරන්නෙ ? ❌නෑ. අපි අන්තිම මාස 04 Bed Time sessions පටන් ගන්නවා. ✅Bed Time session වල දි Past Paper වලින් syllabus එක ආපහු මතක් කරන ගමන් අපි සාකච්ඡා කරනවා. 0️⃣3️⃣විවරණ පොත් දෙනව කියන්නෙ ඇත්ත ද ? ✅ඔව්. අපි Revision එකට ඔයාල payments කරද්දි option දෙකක් දීල තියනවා. 1. Revision + රෝසා සර්ගෙ විවරණ 2. Revision + Target Publication MCQ විවරණ 🔊Option 01 තෝරගන්න ලමයිට මාසෙකට එක ගානෙ 2025 ඉඳන් රෝසා සර්ගෙ විවරණ පොත් එවනවා. 🔊Option 02 තෝරගන්න ලමයිට අපි ඒ මාසෙ කතා කරන කොටස්වල Past Paper MCQ විවරණ පොත් එවනවා. 0️⃣4️⃣PAPER CLASS 02ක් මොකක් ද ? ✅Base Paper Class කියන්නෙ තාම syllabus cover වෙලා නැති ලමයිට තියන පේපර් එකක්. හැබැයි මේක syllabus cover උන ලමයිතුත් ලියනව නම් ගොඩක් හොඳයි. මොකද මුල් පාඩම් ටිකෙන් විතරක් MCQ 50ක් ව්‍යුහගත 04ක් රචනා 04ක් මේ පේපර්වලත් තියනවා. ✅Grand Paper Class කියන්නෙ syllabus එක cover වෙලා තියන ලමයිට තියන පේපර් එකක්. ඒක විභාග මට්ටමේ පෙපර් එකක්. 0️⃣5️⃣නිබන්ධන සහ ප්‍රශ්න පත්‍ර නිවසටම ලැබෙනවා ද ? ✅ඔව්, මුදල් ගෙවීම් කටයුතු සිදු කර වැඩ කරන දින 3,4 ක් ඇතුළත නිබන්ධන නිවසට ලැබීම සිදුවෙනවා 0️⃣6️⃣පන්තිය සඳහා සම්බන්ධ වන්නේ කෙසේද ? ⚠️ඔයාලට පළවෙනි දවසෙ Revision එකටයි , Paper Class එකටයි Free join වෙන්න පුලුවන්. 💬පන්ති ගාස්තු අපි Telegram channel එකෙන් ඉදිරි දවස්වල දැනුම් දෙන්නම්. ✔️එතකන් හැමෝම පහළ video එකේ විදියට website එකේ Register වෙන්න. 🎞 https://youtu.be/hQPNNBVyYTE 🌐 Website : www.phynix.lk 📱 Revision Channel : https://t.me/phynix27rev 📱 Paper Class Channel : https://t.me/phynix27paper 🖥විමසීම් : 📞 Hotline - 0766474500 💚 Whatsapp - 0766474500 ❤️🧡💛💚🩵💙💜 PHYSICS|නිලුපුල් කොඩිතුවක්කු ✔️
2 6290028Loading...
0️⃣1️⃣2027 REVISION එකේ වැඩපිළිවෙළ මොන වගේ වේවි ද ? ✅ මුල් පාඩම්වලට සමාන්තරව සතියට පැය 2ක් වැනි කාලයක් ගෙන අග පාඩම් සාකච්ඡා ක+4
0️⃣1️⃣2027 REVISION එකේ වැඩපිළිවෙළ මොන වගේ වේවි ද ? ✅ මුල් පාඩම්වලට සමාන්තරව සතියට පැය 2ක් වැනි කාලයක් ගෙන අග පාඩම් සාකච්ඡා කිරීම. ✅ සාකච්ඡා කරන සෑම කොටසක්ම A to Z සම්පූර්ණයෙන් සාකච්ඡා කරන අතර එම කොටස්වල සරල මට්ටමේ සිට සංකීර්ණ මට්ටම දක්වා ගැටලු පන්තිය තුළදීම සාකච්ඡා කරන අතර සාකච්ඡා කිරීමට නොහැකිවන නිබන්ධනයේ ගැටලු සඳහා විවරණ ලබා දේ. ✅ සාකච්ඡා කරන කොටස්වලට අදාළ සංකීර්ණ Past Paper ප්‍රශ්න පන්තිය තුළ එදිනම සාකච්ඡා කෙරේ. 0️⃣2️⃣එතකොට PAST PAPER පොඩ්ඩයි ද සාකච්ඡා කරන්නෙ ? ❌නෑ. අපි අන්තිම මාස 04 Bed Time sessions පටන් ගන්නවා. ✅Bed Time session වල දි Past Paper වලින් syllabus එක ආපහු මතක් කරන ගමන් අපි සාකච්ඡා කරනවා. 0️⃣3️⃣විවරණ පොත් දෙනව කියන්නෙ ඇත්ත ද ? ✅ඔව්. අපි Revision එකට ඔයාල payments කරද්දි option දෙකක් දීල තියනවා. 1. Revision + රෝසා සර්ගෙ විවරණ 2. Revision + Target Publication MCQ විවරණ 🔊Option 01 තෝරගන්න ලමයිට මාසෙකට එක ගානෙ 2025 ඉඳන් රෝසා සර්ගෙ විවරණ පොත් එවනවා. 🔊Option 02 තෝරගන්න ලමයිට අපි ඒ මාසෙ කතා කරන කොටස්වල Past Paper MCQ විවරණ පොත් එවනවා. 0️⃣4️⃣PAPER CLASS 02ක් මොකක් ද ? ✅Base Paper Class කියන්නෙ තාම syllabus cover වෙලා නැති ලමයිට තියන පේපර් එකක්. හැබැයි මේක syllabus cover උන ලමයිතුත් ලියනව නම් ගොඩක් හොඳයි. මොකද මුල් පාඩම් ටිකෙන් විතරක් MCQ 50ක් ව්‍යුහගත 04ක් රචනා 04ක් මේ පේපර්වලත් තියනවා. ✅Grand Paper Class කියන්නෙ syllabus එක cover වෙලා තියන ලමයිට තියන පේපර් එකක්. ඒක විභාග මට්ටමේ පෙපර් එකක්. 0️⃣5️⃣නිබන්ධන සහ ප්‍රශ්න පත්‍ර නිවසටම ලැබෙනවා ද ? ✅ඔව්, මුදල් ගෙවීම් කටයුතු සිදු කර වැඩ කරන දින 3,4 ක් ඇතුළත නිබන්ධන නිවසට ලැබීම සිදුවෙනවා 0️⃣6️⃣පන්තිය සඳහා සම්බන්ධ වන්නේ කෙසේද ? ⚠️ඔයාලට පළවෙනි දවසෙ Revision එකටයි , Paper Class එකටයි Free join වෙන්න පුලුවන්. 💬පන්ති ගාස්තු අපි Telegram channel එකෙන් ඉදිරි දවස්වල දැනුම් දෙන්නම්. ✔️එතකන් හැමෝම පහළ video එකේ විදියට website එකේ Register වෙන්න. 🎞 https://youtu.be/hQPNNBVyYTE 🌐 Website : www.phynix.lk 📱 Revision Channel : https://t.me/phynix27rev 📱 Paper Class Channel : https://t.me/phynix27paper 🖥විමසීම් : 📞 Hotline - 0766474500 💚 Whatsapp - 0766474500 ❤️🧡💛💚🩵💙💜 PHYSICS|නිලුපුල් කොඩිතුවක්කු ✔️
31000Loading...
🗣2027 THEORY අනුරාධ පෙරේරා ✅ 🔵යාන්ත්‍ර විද්‍යාව 🔵දෝලන හා තරංග 🔵ආලෝකය
🗣2027 THEORY අනුරාධ පෙරේරා ✅ 🔵යාන්ත්‍ර විද්‍යාව 🔵දෝලන හා තරංග 🔵ආලෝකය
3 39201660Loading...
✅ Unit 11 | චාලක රසායනය 🔵Part 01 🖥 Watch On YouTube 🔵Part 02 🖥 Watch On YouTube 🔵Part 03 🖥 Watch On YouTube 🔵Part 04 �
✅ Unit 11 | චාලක රසායනය 🔵Part 01 🖥 Watch On YouTube 🔵Part 02 🖥 Watch On YouTube 🔵Part 03 🖥 Watch On YouTube 🔵Part 04 🖥 Watch On YouTube 🔵Part 05 🖥 Watch On YouTube 🔵Part 06 🖥 Watch On YouTube 🔵Part 07 🖥 Watch On YouTube 🔵Part 08 🖥 Watch On YouTube 📘 TUTES
3 82601799Loading...
රන්දීර් සර්ගේ පාඩමක් Free දාලා දෙන්නද ළමයි... ✉️
4 321083189Loading...
Revision ඕනී සර්ලගේ නම් ටික Comment කරන් යමු 🛍
4 6970245121Loading...
🔴 දැන්වීම් / promotion සඳහා ❤️ @leomessi0810
4 6540020Loading...
🟢 Dr Amila dasanayake S01 Paper 33 🗣 Pepar PDF 🗣Marking Discussion video 🖥 ➿➿➿➿➿➿➿➿➿➿➿➿ 🟢 Dr Amila dasanayake S01 Paper 34 🗣Pepar PDF 🗣 Marking Discussion video 🖥 ➿➿➿➿➿➿➿➿➿➿➿➿ 🟢 Dr Amila dasanayake S01 Paper 35 🗣 Pepar PDF 🗣 Marking Discussion video 🖥
5 6890253Loading...