ru
Feedback
لـِ إسلُآمـ 🤎

لـِ إسلُآمـ 🤎

Открыть в Telegram

في النهاية أحدهم سيتجاوز ، و الآخر سيظل عالقاً إلى الأبد .🖤

Больше
Страна не указанаКатегория не указана
226
Подписчики
-224 часа
-47 дней
+1130 день
Архив постов
الناس بتاعت تالته ثانوي ترد صاحبكم عايز مساعده

💌 وصلتك رسالة جديدة ⏱ وقت الرسالة: 2026/06/22 - 02:52:22 PM ---- كتاب المفاهيم الفرنساوي بيكون فيه كلمات ---- - تبرع لإستمرار عمل بوت صارحني 🎁

صلي على النبي وتبسم ☕️☘️

.

🔒 هذه همسة سرية لاول شخص يقوم بروئيتها

🔒 هذه همسة سرية لاول شخص يقوم بروئيتها

ازيك ي شوباب 🌚

حد يعزز يآرب تتجوزو 😔😔

‏إذا وقعت في معصية فاحرص على أمرين اثنين إيَّاك أن تفرط بهما: ‏-عدم المجاهرة بالمعصية حتىٰ تنال العافية. ‏قال النبيُّ ﷺ: كلُّ أُمَّتي مُعافًى إلا المجاهرين ‏-الاعتراف بالذنب والإقرار به توبةً وتذللاً للَّه مع عدم استحلاله حتى يتوب اللَّه عليك ويشملك بمغفرتِه ورحمتِه ‏قال اللَّه تعالى: ‏(وَآخَرونَ اعتَرَفوا بِذُنوبِهِم خَلَطوا عَمَلًا صالِحًا وَآخَرَ سَيِّئًا عَسَى اللَّهُ أَن يَتوبَ عَلَيهِم إِنَّ اللَّهَ غَفورٌ رَحيمٌ)

متعلقش شخص بيك وأنت مش ناوي تقدملُه حاجة ، متندموش على ثقتُه فيك ووعودك وكلامك اللي هييجي يوم ويتبخروا ، متقولش هعمل وإنت من جواك لا أنت عامل ولا منيل حاجة ، قد الكلمه اللي بتطلع من لسانك كان بها ، وإن كُنت مش قدها سيب الطرف التاني يشوف حالُه ، متسيبش أثر سيء جوا حد من نحيتك ، وقبل ده كُله راعي وقفتك قدام ربنا وراعي مصير القلب ، علشان في ناس بتصدق اوي وبتثق ومبتعرفش تشغل عقلها في حاجة القلب مختارها ، راعي رد الدَين علشان الحياة مُجرد فعل ورد فعل . وأكيد عمرك ما هتسبب أذى وتلاقي الخير ، وكمان عمرك ما هتقدم خير وتلاقي في النهاية أذى ، راجع نفسك واحدة واحدة وشوف ظلمت مين ووجعت مين هتلاقي ناس كتير أتأذت بسببك بس بتتجاوز ومفكر الموضوع هيّن وهوا عكس كدة تماماً ، متعوجش اللي ماشي ف طريق مُستقيم وتقول هوا اللي جه معايا والغرض من ده كُله " خليك على قد الكلمة اللي تطلع منك " وبس

كملو أول 15 🌚

ابعتي حكمك ع صراحه

لعبة روليت أحكام || @i8hwbot 👥 المشاركين: 0/25 🏆 لم يتم أختيار الفائز بعد

أحكمي

حد تأني 🦦

لعبة روليت أحكام || @i8hwbot 👥 المشاركين: 0/25 🏆 لم يتم أختيار الفائز بعد

🔒 هذه همسة سرية لاول شخص يقوم بروئيتها

عمتا براحتكم ربنا يشفي والله 👍

بقول تفاعلو مش ألغي التفاعل