ru
Feedback
𝖲︎𝖺𝗆︎𝗆︎𝗒'𝗌 𝖻︎𝗈𝗒𝗌

𝖲︎𝖺𝗆︎𝗆︎𝗒'𝗌 𝖻︎𝗈𝗒𝗌

Открыть в Telegram

شیژائو، پسران یینیوئه؛ ما تو دنیای زیرین زندگی میکنیم. 𝗆︎𝖾 - @Soxreqn 𝖻︎𝗈𝗍 - http://t.me/safeCht_bot?start=TcZR2v

Больше
Страна не указанаКатегория не указана
1 117
Подписчики
-1024 часа
-457 дней
-9430 день
Архив постов
یکی بیاد قانعم کنه دوباره پروف عوض نکنم😔

قدیمیه ولی تازه منتشر شده)))
قدیمیه ولی تازه منتشر شده)))

خونه خراب شدم وای))) دو دیقه انقد قشنگ نباشین)))
خونه خراب شدم وای))) دو دیقه انقد قشنگ نباشین)))

کنسرت به عنوان نمایش اضافی تمدید شد)))
کنسرت به عنوان نمایش اضافی تمدید شد)))

بچها عجب دقتی دارن😔
بچها عجب دقتی دارن😔

ویبوی ژاژائو)))) برای کیوتیش بمیرم یا عکس شی‌شی تو دستش؟)
ویبوی ژاژائو)))) برای کیوتیش بمیرم یا عکس شی‌شی تو دستش؟)

تمرین طراحی رقص برای کنسرت)))
تمرین طراحی رقص برای کنسرت)))

جلسه عکاسی برای ELLE MEN THAILAND))))

ویبوی شیژائو رکورد 24 و 28 ژوئن به هفته مد پاریس میرن🙂😭)
ویبوی شیژائو رکورد 24 و 28 ژوئن به هفته مد پاریس میرن🙂😭)

خب اینم از اپیزود دوم) شاتارو از اینجا ببینین؛ فردا هم تحلیل داریم.

اجازه دارم گریه کنم؟ چون برای بار دوم خونه خراب شدم باید برم تو کوچه بخوابم)
+1
اجازه دارم گریه کنم؟ چون برای بار دوم خونه خراب شدم باید برم تو کوچه بخوابم)

ولی لقبایی که بهش میده خیلی تخسانس))
ولی لقبایی که بهش میده خیلی تخسانس))

منو تو این سکانس خاک کنین)
+1
منو تو این سکانس خاک کنین)

آره چوسان داداش میبینی؟ ۸ اپیزود تموم پیرمون کرد این چموش کوچولوی خوشگل💔
آره چوسان داداش میبینی؟ ۸ اپیزود تموم پیرمون کرد این چموش کوچولوی خوشگل💔

بله کاملا فهمیدیم درو داشتی از جا میکندی و همه داراییتو تو معامله گذاشتی که نیم نگاه بهش نندازی)))
+1
بله کاملا فهمیدیم درو داشتی از جا میکندی و همه داراییتو تو معامله گذاشتی که نیم نگاه بهش نندازی)))

دقیقا حق با شماست مترجم عزیز فععععک نک-
+1
دقیقا حق با شماست مترجم عزیز فععععک نک-

چوسان همچنان از ترسش درحال ریز ریز تاکید کردن رو اینکه نوکرش نیس😔
+1
چوسان همچنان از ترسش درحال ریز ریز تاکید کردن رو اینکه نوکرش نیس😔

عزیزم صبر کن الان میرینه به لحظه احساسیمون😔🤣
عزیزم صبر کن الان میرینه به لحظه احساسیمون😔🤣

قیافشو🤏🏽🤏🏽 کودک پنج ساله چوسان این قیافه براش ناآشناس
+1
قیافشو🤏🏽🤏🏽 کودک پنج ساله چوسان این قیافه براش ناآشناس

چوسان : گیر عجب ادمی افتادم تروخدا پوزخند احمقانشو ببین مریض ساده لوح😔
چوسان : گیر عجب ادمی افتادم تروخدا پوزخند احمقانشو ببین مریض ساده لوح😔