ru
Feedback
Saba's jingilis

Saba's jingilis

Открыть в Telegram

دارای مدرک دکتری جن‌شناسی از دانشگاه تهران https://t.me/BChatcBot?start=0103151f0405ed167d4901

Больше
Страна не указанаКатегория не указана
514
Подписчики
-124 часа
+237 дней
+10030 день
Архив постов
همون بهتر نرفتی تو رابطه عزیزم هر رابطه = یک ترومای روحی

بچه ها چرا همه تو رابطه ان جدی ؟ من دیگه تقریبا میشه ۲۱ سالم چند ماه بعد همه ی همکلاسی های دبیرستانم حداقل یه رابطه رو داشتن بعد من هیچی حالا میدونم خودم نخواستم و اولویتم نبوده اما الان یکیشون این حس رو بهم داد که عقب مونده ام 😐 و من اینطوری بودم که وا من به سلیقه تو احترام میذارم توام به سلیقم احترام بذار خب عازیزم

عصر یه ذرت نذر چنل کردم

چشم بد(مهنا) دور از ۵۰۰ گذر کردیم

صبا چرا دیگه کصشرامونو نمیزاری چنلت💔راسی۵۱۳تاییت مبارک ایشالا۵۱۳کاییت❤️

دیگه تخم مرغو که فک کنم داشته باشین پاشو درست کن

صبا شام نخوردم دلم الان نیمرو میخواد با خیارشور😭😭

https://t.me/sabajingili/4614 آره بابا ما پذیرفته بودیم اینو آجیا ناراحت نشین

sticker.webp0.12 KB

جناب آقای دکتر علی بابایی‌زاد❤️

صبا اسم این دکتر که چشاش بیرونه چیه؟ تازه اومدم تل یادم رفا

چرا جنی شد یهو

وای بچه ها🤣 فک کنم به این مداحه تازه خبر شهادتو دادن

https://t.me/drtel/60930 صباااا مرگ من اینو بذار بچه ها ببینن😂😂😂😂😂 فقط اونجایی که اون پایین دعوا افتادن😂😂😂😂😂

sticker.webp0.18 KB

Голосовое сообщение00:34

عه نشد؟

Голосовое сообщение00:04

یعنی ما فرهیخته نبودیم؟ مرسی💔💔💔 زیاد که باشی زیادی میشی