𝑻𝒉𝒆 𝑳𝒂𝒔𝒕 𝑺𝒕𝒐𝒑
Открыть в Telegram
فإن كانت الدنيا سفرًا، فالآخرة هي 𝐓𝐡𝐞 𝐋𝐚𝐬𝐭 𝐒𝐭𝐨𝐩 𝐂𝐡𝐚𝐭 𝐁𝐨𝐭 : @aburahma_808201bot
БольшеСтрана не указанаКатегория не указана
1 677
Подписчики
+1724 часа
+807 дней
+1 43630 день
Архив постов
1 677
Repost from غداً
" ﻟﻴﺲَ ﻛُﻞّ ﻣَﺎ ﻓِﻲ ﺍﻟﻘَﻠﺐِ ﻗَﺎﺑِﻞٌ ﻟﻠﺒَﻮﺡِ؛ ﻫُﻨَﺎﻙَ ﻣَﺎ ﻳُﻮﻟَﺪ ﻭﻳَﻤﻮُﺕ ﻭَﻻ ﻳُﻔﺼَﺢُ عَنه.."
1 677
هنا هتلاقوا منشورات حلوة ومفيدة… تابعوا
وشاركوا معايا، هيعجبكم اوي يحبايب 🤎🤎💭"
وصلوهااا 500k
- لـِ تبادل @bbxbx3_bot
https://t.me/omaima15120/777
1 677
Repost from ⤶رُكــنـِـي الـهَـادِئ ˚ 𐙚𓍢ִ໋
- متعاتبش اللي اختار يڪون غريب بعد ما ڪان أقرب حد ليك ومعملش حساب لحاجة ، لأن العتاب ع قد القيمة ، واللي باعك يوم هيفضل يبيعك طول العمر ، ف احمد ربنا إنك شوفت الحقيقي بدري ومتزعلش ع حد اختار يبعد ، يمكن ربنا شاله من حياتك عشان شاف وسمع اللي انت لا قدرت تشوفو ولا تسمعه ꨄ .
1 677
Repost from ڪُـل مَـا هـو لَــطِـيف🦋ᰔᩚᤣࣳ𓍢ִ໋⋆ ֢ ׁ
الإنسان دايماً محتاج حد يڪون جنبه يسنده ، يڪون معاه فـ آخر اليوم يهون عليه ، ويعرفه إنه شخص طيب وحنين وخفيف ع القلب الانسان فعلاً محتاج حد يحسسه إن وجوده فارق ،، محتاج حد يطمنه دايمًا عشان الإنسان بطبيعته بيفڪر ڪتير وأغلب الوقت بيڪون خايف💗")).
1 677
Repost from N/a
فـِ الخلفيه الطحان بيقُول:
لو غَـاويه أماكن عاليه فـَ أنا لسه كتافي تِشيل 💕 "
1 677
Repost from - أَُوليسيس 🦋 .
" انا مؤيده جداً لَمقوله " توقفوا عن التصفيق للوحده ، الانسان يَحتاج لانسان "
ومقتنعه ان الرحله دايماً ماتحتاج لِـ رفيق يهون عليڪ صعـوبه الحياه ،
وان اي حاجه بتصبح خفيفه لما نتشاࢪڪ . "
1 677
Repost from E X P I R E D . . . 0 0 1
لا أريد أن ينتهي بي المطاف
بالتأقلم والتعايش يا رب العالمين أريد
أن أكون سعيدًا محاط بكل الأمنيات
التي دعوت بها وتمنيتها،
وأن تأتيني أفراحي دون قلق،
وأن يطمئن قلبي بما قسمته لي
وقلباً لا يمل الدعاء ولا يخيب الرجاء.
1 677
أهـلا بِـكـم فـ عـَالـم سِــت الحُـسـن مَـريـُومَـا🪐💗🦋
دُمـتـم شـئ لـَطـيـف فــ عَـالـمِـي🪐💗🦋
لتبادل @ @tooo2bot
https://t.me/+pfSyeViVR8c2NDc0
1 677
هتعمل إيه يعني؟ هتقعد تتحسر على اللي فات؟ ولا هتفضل تعد خسائرك كل يوم؟ ما اللي راح راح، واللي جاي لسه ما جاش. ما دام في يوم جديد، يبقى في محاولة جديدة، وما دام في محاولة جديدة، يبقى لسه الحكاية ما انتهتش
1 677
ربما لا ترى أثر جهدك الآن، لكن الزرع لا يخرج من الأرض يوم غرسه. فاصبر، فإن للصبر مواسم، وللأيام أحكاماً، ولله تدابير لا تخيب .
1 677
في شيخ كان بيتكلم عن ضنك المعيشة، والضنك مش بس في الفقر، الضنك الحقيقي هو لما قلبك يبقى مشغول بغيرك أكتر ما هو مشغول بنفسك. لما بتقضي وقتك تراقب حياة الناس، أنت بتسحب طاقتك من مستقبلك وبتحطها في 'مسلسل' مش بتاعك.
1 677
"كثير بنقع في فخ التفكير: 'ليه لما كنت بعمل الغلط الدنيا كانت ماشية، ولما بقيت بعمل الصح الدنيا بقت تقيلة؟'. ده سؤال بييجي لكل حد بيحاول يغير مساره للأحسن. الإجابة بسيطة بس محتاجة يقين: ربنا بيختبر صدقك. مش معنى إنك بدأت تعمل الصح إن كل الأبواب هتتفتح فوراً، لكن معنى ده إنك بدأت تدخل في معية الله. ومن 'يتوكل على الله فهو حسبه'. اللي كان ساترنا وإحنا بعيد، أكيد مش هيخذلنا وإحنا بنحاول نتقرب منه ونعمل الصح. استمر، واصدق مع الله، والنتيجة هتجيلك من حيث لا تحتسب، حتى لو مش عارف إزاي."
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
